Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

matisoft

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Fiat Bravo II
  • Silnik
    1.4 T-Jet 120km
  • Przebieg (tys.km)
    250
  1. Skłaniam się właśnie ku M3 w 1.5dCi. Najchętniej to bez DPF’a. 85/105/110 koni. Jak rozpoznać który ma SIEMENSA, jest jakiś kod silnika pod to? Co trzeba czasem sprawdzać pod maską, o czym trzeba wiedzieć?
  2. A który z tych 1.5 dCi, jest kilka wersji mocy, z dpf/bez? Do tej pory zawsze jeździłem w benzynie, nie znam się na dieslach. Słyszałem ogólne narzekania na dpf'y. Dwu-masę to mam i w moim, jakby w M3 nie było to się to akurat nie zepsuje, mniejsze koszta na przyszłość. Bardzo padają te dwu-masy? A te diesle 1.6, 2.0, mają sens? Na pewno więcej mocy, przyjemniej by się odpychało. Edit: diesle 2.0 są powyżej 20k, także odpada
  3. Witam wszystkich. Obecnie posiadam Fiata Bravo II z silnikiem 1.4 T-Jet, 120km, z 2010r, z tą nieszczęsną skrzynią. Aczkolwiek nie w tym problem. Kupiłem te Bravo po namowie kolegi, chwalił ten model, i w sumie silnik nie jest najgorszy, skrzynia wiadomo, ale jakoś daje radę, mówił że są w ocynku, że mają nie gnić. I tu jest właśnie mój problem. W moim próg wygląda strasznie, a z boku na dole, obok tylnego koła z obu stron wychodzą mi bąble, rdzewieje jakoś pod lakierem. Nie wiem jak to w końcu jest z tym ocynkiem, i rdzewieniem, w każdym razie mój ma z tym problem, i postanowiłem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!