Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

rzonu

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Kadjar
  • Silnik
    1,2 tce
  • Przebieg (tys.km)
    115

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. W tych silnikach jest wada konstrukcyjna, polegająca na zbyt dużym przesunięciu osi sworznia tłokowego w stosunku do osi tłoka. Oś sworznia zawsze jest przesunięta w stosunku do osi tłoka, w celu zapobieżenia ukosowania się tłoka podczas suwu pracy, kiedy siła rozprężającej się mieszanki działa na tłok pionowo a korbowód jest już pod pewnym kontem. Tutaj to przesunięcie jest za duże i powoduje odwrotny skutek. Tłoki mają tendencję do ukosowania się i nadmiernie zużywają gładzie cylindrów. Powyżej 100 tys. km. do wymiany mogą być już bloki silników. Renault ma "wodę w ustach". Próbowali to niwe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!