Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

rockman

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane I hatchback
  • Silnik
    1.4 e
  • Przebieg (tys.km)
    230000

Ostatnio na profilu byli

210 wyświetleń profilu
  1. Musisz przejechać po kolei po kablach. Zaczynając już od tych bezpieczników przy akumulatorze. Mnie np. nie odpalał jak prąd nie dochodził do pompki paliwa, uszkodzona była wiązka w progu od strony kierowcy. Lubił się jeszcze rozłączać kabelek przy rozruszniku (w tedy rozrusznik był martwy)
  2. A obejrzałeś opony? Może któraś bije? Łożysko nie gra? Wymieniałeś całą półoś?
  3. Kolega powyżej podał jedyną najlepszą radę. Właśnie wymieniłem swoje. Mogę tylko powiedzieć, że po obu stronach maglownicy są takie same. Także jak zrobisz jedną stronę to drugi drążek już wiesz jaki kupić. Drążków było do wyboru ze 30. Każdy innej długości, do mojego auta akurat podchodzą najdroższe (276mm)
  4. Wysłałem, przepraszam, że tak późno. nie zaglądałem na forum, brak czasu :-/
  5. strona 55 wzwyż - wymiana paska rozrządu E7j K7M MR312MEGANE1.pdf
  6. a sprawdzałeś w plikach na tym forum? jak nie to sprawdź, bo chyba tu jest. Jeśli nie znajdziesz to podaj maila
  7. Bardzo fajne, też byłem fanem tego serialu. Super!
  8. W 1.4 8v rozrusznik jest na 3ech śrubach, trudno dostępnych. Jedną odkręca się od góry, dwie od dołu (albo odwrotnie, jedna z dołu, dwie z góry - rok temu to było, przepraszam). Z góry trzeba się mocno nagimnastykować, z dołu zresztą też. Odkręca się kable które do niego dochodzą. Po szarpnięciu powinien puścić. Następnie manewrując rozrusznikiem wyciąga się go dołem -ciasno tam jak fiks. W 1.4 16V się tak na pewno nie da?
  9. Mój też nie odpalał. Okazało się, że pompka paliwa w ogóle się nie załącza. Po przekręceniu kluczyka, nie było tego charakterystycznego dźwięku. Zacząłem szukać, do pompki w ogóle nie docierał prąd. Idąc po kablach znalazłem złączkę kabli - znajduje się ona w progu od strony kierowcy, z przodu samochodu, niedaleko skrzynki bezpieczników( tak ze 30 cm pod skrzynką, trzeba zdjąć osłonę progu). Była cała zaśniedziała, rozleciała mi się w rękach. Zaobserwowałem który kabel ma się łączyć z którym i polutowałem je. Wszystko śmiga, aż miło. Jeśli ktoś ma możliwość, to warto skontrolować stan tej złączki. Lata mijają, trochę wilgoci pewnie i styk coraz słabszy, to w sumie bzdura, a problemów może narobić.
  10. Dzięki wielkie za odpowiedź, bałem się ruszyć i zepsuć. Pozdrawiam serdecznie
  11. Odpalić możesz, tam chyba nie ma nic co by powodowało iskrę. Nabiłeś za dużo paliwa, może się górą zaczęło wylewać. Tam jest chyba plastikowy zbiornik. Pływak się może podniósł i zaciął, stąd cały czas maks. U mnie ilość paliwa, które pokazuje zależy od położenia samochodu
  12. Witam Chciałbym zapytać, czy wymieniał ktoś w megance palec rozdzielacza zapłonu. Pytam, bo po odkręceniu kopułki rozdzielacza, ukazuje się ów palec. Myślałem, że się ściągnie mocniej ciągnąc itp, ale nic z tych rzeczy. Stąd pytanie, czy ściągać go na siłę (np. rozwalając go), a nowy nasadzi się bez problemu,. Czy też jest jakiś myk i coś go trzyma i trzeba więcej rzeczy rozłożyć? Montaż nowego odbywa się przez wciskanie po prostu?
×
×
  • Utwórz nowe...