Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

fred

Użytkownik
  • Zawartość

    1515
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

30 Super

Samochód

  • Auto
    --
  • Silnik
    --
  • Przebieg (tys.km)
    --

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Sprawdziłem jeszcze parę programów, jakich nie ma sensu pisać bo funkcjonalność byłą ta sama czyli można było odczytać błędy i popatrzeć na parametry bieżące. Co do błędów..... haaaaaaa..... auto było na clipie i okazało się, że ELM odczytał tylko część błędów. Błędy lambdy za katem były na obu (ELM i CLIP), ale już błąd czujnika temp i silniczka krokowego był tylko na CLIPIE. Błędy krokowego i czujnika temp. to chyba moje dzieło, ale przyznam się bez bicia nie pamiętam czy odpinałem czy nie. Załóżmy, że odpinałem w celach testowych :) Podsumowując jeśli potrzebujemy podpatrzeć kilka parametrów podstawowych to ok, ELM się nadaje... ale tylko do tego. Nie ma mowy o żadnym sensownym odczytywaniu błędów. MaxiTest faktycznie na alledrogo taniej, ale i tak trzeba wydać i dopiero będzie wiadomo co to warte. Imo taki średni biznes, mimo małej kwoty.
  2. Generalnie w tej cenie ciężko będzie o cudo, coś się będzie musiało sypać. Pierwsza coś robione z przodem i progi zaczynają się sypać, jak dopiero zaczynają to można jeszcze odratować małym nakładem środków. Silnik też słaby jak na tę budę. Druga mało widać. Coś jest na drzwiach pasażera ale to może być jakieś odbicie czy coś. I niezależnie od oferty warto zajrzeć od spodu i zobaczyć w jakim stanie jest całe podwozie, żeby nie okazało się, że można hamować nogami.
  3. Gojgien, odpowiadając na Twoje pytanie (sorki za brak cytatu). Na forum jestem w różnych porach, fakt piszę głównie wieczorem, ale zaglądam też (jako niezalogowany) podczas dnia. Carek regulamin owszem jest ważny, ale nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu. Czasami naprawdę warto przymknąć oko (jeśli można), bo nigdy nie wiesz czy ten "nowy" też nie miał gorszego dnia i nie będzie naprawdę wartościowym użytkownikiem. Nie zachęcam tutaj do machnięcia ręka i pozwolenia na wszystko, ale na trochę luźniejsze spojrzenie. Nie każdego od razu trzeba traktować z buta, bo to też tworzy klimat i "straszy" nawet już piszących (mam oczy i widzę ile przez ten czas co jestem na forum odeszło wartościowych - z wiedzą - userów). Uprzedzając wątpliwości to tak, wiem co to jest administrowanie forum (poświęciłem temu sporo lat), jak momentami jest to upierdliwe i niewdzięczne zajęcie. Ale kurcze Panowie, przecież (jak było już pisane) nikt do tego nikogo nie zmuszał. Ja sam zrezygnowałem, bo nie mogłem już temu poświęcać tyle czasu co potrzeba. To na tyle, dobranoc, bo uciekam spać :)
  4. Cóż, całego forum nie przeglądam, ale wystarczająco duży zakres aby wiedzieć o czym piszę. I to się chwali, tak powinien działać mod, myśleć o userach. I to tyle w temacie świetnego "bycia się" forum.
  5. I zasadniczo mógł bym się z tym zgodzić, gdyby nie ten fragment o wpływaniu przez administrację na ilość i rodzaj tych głosów. Po diabła coś takiego jak i tak nie jest to w żaden sposób merytoryczne bo administracja w sposób JAWNY przyznaje się do modyfikacji, wyłączyć to w diabły całkowicie. Poza tym piszesz o zemście... hmmm... jakoś nie zauważyłem tego mściwego minusowania, chyba że piszesz o minusach w postach gdzie administracja w sposób nieadekwatny do przewinienia reaguje, to... cóż zostawię to bez komentarza.
  6. Dobra, ale co mają w5w wspólnego z dziennymi ? I tak w ogóle to skąd te dane i co niby podają ?
  7. Zastanawiające jest zostawienie możliwości dawania plusów, jakieś to takie nierówne podejście. Korzystając więc z zostawionej możliwości przydzielenia plusa, daję go koledze Pawlowi :)
  8. Może to chodził o te chińskie wynalazki, tam owszem świecenia przez tak krótki okres czasu jest możliwe.
  9. Nie wiem skąd wziąłeś te 1000h, bo gdyby tak było to ludzie by wymieniali te lampy co chwila.
  10. Tak, chodzi o wypustkę na kostce i wycięcia w przycisku. Jak wyjmiesz to zobaczysz o co chodzi. Przełączniki masz takie same w megane 1, scenicu 1, clio (modelu nie pamiętam) i może w czymś jeszcze, kwestia tylko tych wycięć.
  11. Jak nie sprawdzisz to nie będzie wiadomo. Przełącznik najprościej sprawdzić, bo potem zostaje grzebanie w kablach (może być jakieś zwarcie). Jak po odłączeniu przełącznika będzie ok to masz winnego, jak nie to coś na przewodach albo, co gorsze, w UCH (komputer w kabinie, za bezpiecznikami). Przełącznik bez problemu możesz wymienić sam, musisz go tylko wyciągnąć z tego plastikowego mocowania (docisnąć 4 zatrzaski). Tylko gdybyś musiał kupować nowy przełącznik to uważaj. Elektrycznie przełączniki (kierowcy i pasażera) są identyczne ale różnią się wycięciami przy kostce elektrycznej.
  12. Rowerzyści bez oświetlenia... ba nawet bez złamanego odblasku, bo tych w pedałach nie liczę. Ja wiele rozumiem, ale DO CHOLERY przecież taki durny odblask (nie wspominając o światełku) to dbanie o własne bezpieczeństwo. Czy ludzie są naprawdę tak bezmyślni i szkoda im tych 15-20 zł, bo za tyle można kupić najtańszy komplet lampek :)
  13. Coś to auto w ogóle przeszło sporo dziwnych napraw, nie tylko to sprzęgło. Rozrząd ok, mógł być zrobiony po zakupie, ale maglownica i SZCZĘKI hamulcowe ? To auto jest albo wyjątkowo pechowe albo faktycznie ktoś je zarzynał. Przebieg też mnie nie przekonuje, ale ja już tak mam :)
  14. Raczej od przebiegu, chociaż wpływu czynników atmosferycznych w 100% też nie można wykluczyć. Rurowa nie wiem jak często, ale 4 drążkowa bez problemu powinna zrobić ze 200k km lub nawet więcej (przy normalnej eksploatacji, bez przesadnych szaleństw i robienia z auta ciężarówki). Ja regenerowałem przy niecałych 280k, ale przeciągnąłem to trochę.
×
×
  • Utwórz nowe...