Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

hymmen

Użytkownik
  • Zawartość

    363
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

4 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Scenic III
  • Silnik
    1,5 DCI 110 KM
  • Przebieg (tys.km)
    60

Ostatnio na profilu byli

637 wyświetleń profilu
  1. Idziesz w dobrym kierunku. Nieszczelny układ. Zapach jest specyficzny, olej ze sprężarki. Mam to samo w tym samym miejscu. Obstawiam uszczelkę w tym miejscu, właśnie przy łączeniu.
  2. Podpinam się pod temat. Czy montował ktoś taką kamerkę z modułem kamery od kolego Cinasa? https://allegro.pl/oferta/uniwersalna-kamera-cofania-ccd-hd-trajektoria-720p-8076829822
  3. https://www.drive2.ru/l/524377162447324619/ Stawiałbym na to, ewentualnie EGR do czyszczenia: https://www.drive2.ru/l/528096260528276925/
  4. Miałem te same objawy parę dni temu. Wywaliło błąd zaraz po rozpoczęciu procesu wypalania FAP, 33 gram sadzy. Oczywiście wypalanie zostało przerwane. W trakcie kolejnego wypalania znowu się zapaliło, ale auto dokończyło proces. Błąd skasowałem clipem i póki co się nie pojawił. Obstawiam jednak padający czujnik, elektrozawór turbiny. Na razie obserwuję zachowanie auta.
  5. Też miałem podobną sytuację dopóki nie wymieniłem oleju. Po odczytaniu błędu o rozrzedzeniu natychmiastowa wymiana i ustawienie, skasowanie inspekcji oleju. Skasuj błędy, przeganiaj go częściej i będzie ok, sytuacja się unormuje...
  6. Witam. Jak w tytule clip pokazuje na czerwono "OBWÓD STEROWANIA WTRYSKIWACZEM: CYLINDER 1" i błąd DTC02013A. Dalej zapala się stop i "ryzyko awarii silnika" i przy dalszej jeździe "OBWÓD DOŁADOWANIA" DTC226322. Auto nie traci mocy, błędy mogę skasować. Co jakiś czas jednak powraca wtrysk lub wtrysk z obwodem doładowania. Dzieje się tak przy bardziej dynamicznej, dłuższej jeździe. Przed możliwą wymianą na nowy, chciałbym zamienić go miejscami i sprawdzić czy to na pewno wtrysk już nie domaga, oczywiście z przepisaniem kodów. I tu moje pytanie, jak w renault liczymy kolejność cylindrów i jak to czytać clipem. Z tego co pamiętam pierwszy liczymy od prawej stojąc przed autem, ale nie jestem pewien. Może inaczej, wydaje mi się, że liczymy od strony koła zamachowego w stronę rozrządu. Będę wdzięczny za pomoc. A i jak zauważyłem drugi błąd jest jakby następstwem pierwszego. Pozdrawiam forumowiczów.
  7. Pamiętam jak te słupki kosztowały od 2500 zł do 3500 zł. Teraz widzę grubo bo chodzą po 6000 zł. Widzę,że "problem" z tym silnikiem zaczyna się nasilać. Tu masz kolego, ale drogie i chyba będzie ciężko o tańsze. http://allegro.pl/silnik-1-4-tce-130-km-scenic-iii-megane-iii-i6693410701.html http://allegro.pl/silnik-1-4-tce-h4j-a700-goly-slupek-i6690714105.html Tutaj dwumasa, ale w opisie jest, niby dostępny i silnik. http://allegro.pl/dwumas-renault-megane-iii-kombi-2009r-1-4-tce-i5511170384.html
  8. No właśnie u mnie wymiana tylko tego przewodu (powrotu paliwa) w zasadzie nic nie pomogła. Zastanawiam się nad wymianą tego drugiego. Niektórzy sugerują wymianę tych przewodów paliwowych. Ponoć niektóre serwisy znają tę "usterkę". Według mnie problem podlega pod akcje serwisową.
  9. Proponuję połączyć tematy na forum. Wszystkie wskazują tę samą przypadłość. http://megane.com.pl/topic/17558-15-dci-105km-brzeczy-na-zimnym-silniku/ http://megane.com.pl/topic/67705-stuki-15-dci/ http://megane.com.pl/topic/71464-dziwne-chrobotanie-zgrzytanie/ Swoją drogą temat znany od 2009 roku. Proponuje poczytać poniższy temat, oczywiście przy życiu translatora. http://www.planeterenault.com/forum/megane-iii-bourdonnement-dans-la-planche-de-bord-t28740.html Strona 7 niby przedstawia rozwiązanie. U mnie niestety nie do końca to pomogło. Zastanawiam się czy pozostałe przewody nie należało by wymienić na podobne. Widzę, że wersja po liftowa posiada inny, czarny przewód paliwa, może tu temat jest rozwiązany. Musiałby to potwierdzić ktoś ma auto po lifcie... Dodano: 25 sty 2017 - 08:50 Mowa o przewodach zaznaczonych na zdjęciu. W starszych wersjach są przezroczyste, może w nowszych zastosowano inny, bardziej "elastyczny" rodzaj tworzywa. Znalazłem film na którym przewody są czarne a wersja auta jest przed liftowa. To ja już nie wiem, na to wychodzi, że występują dwa rodzaje przewodów (kolorów). Teraz pytanie czy przy czarnych występują podobne problemy. https://youtu.be/wOidM4TkKLs
  10. Przewody paliwa. Poczytaj więcej... Niestety u mnie problem nadal nie rozwiązany.
  11. Wtryskiwacze na stół probierczy. Miałem wymieniany jeden wtryskiwacz na nowy. Niestety ten "nowy" ze sklepu okazał się niesprawny. Ponoć mógł być nie właściwie przechowywany. Podkreślam, że miałem identyczne objawy. Niech przy tobie wsadzą nowy komplet, zakodują a ty testuj... Co było powodem wymiany wtryskiwaczy?
  12. Scenic III, błotniki przednie są plastikowe.
  13. Tu jest mój temat. Trochę się to ciągnie. http://megane.com.pl/topic/54764-grzalki-nurkowe-scenic-iii/page__p__388769__fromsearch__1#entry388769 Ale jakoś wcześniej nie miałem czasu. Teraz w zimie wydaje mi się, że jednak silnik dłużej się nagrzewa. Sprawdziłem bezpiecznik i podmieniłem przekaźnik główny, ten na dole przy przekaźniku świec. Kupiłem za parę groszy. Niestety dalej to samo. Podejrzewam upaloną którąś ze świec.
  14. Mniej więcej na samym dole, pod podstawą akumulatora. Przy przekaźniku, module świec żarowych i module świec nurkowych. Dojście i wymiana najlepsza po zdjęciu zderzaka.
  15. Mam pytanie do kolegów z forum. Mam upaloną jedną z świec nurkowych znajdujących się w podgrzewaczu wody. Skutkuje to błędem przy diagnostyce auta. Szukam zamiennika, lub oryginału. Niestety nie znam symbolu, numeru części. Nie chcę dwa razy ściągać zderzaka... Czy ktoś z kolegów już wymieniał ową świecę. Będę wdzięczny za jej symbol. Auto scenic III 1,5 dci 110KM. A tak to wygląda:
×
×
  • Utwórz nowe...