Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

cr2032

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    BMW E39 Touring
  • Silnik
    3.0d M57D30
  • Przebieg (tys.km)
    0
  1. Witam, czy ktoś z szanownych grupowiczów posiada u siebie taki alarm ? Tzn. Tytan DS300R. Jakiś czas tamu pokusiłem się o zakup takowego i w sumie od samego początku dziwnie się zachowuje tj. przy zamykaniu auta raz się włącza, a raz nie. Analogicznie jest z otwieraniem, raz się wyłącza, a raz nie. Alarm jest tak podłączony, żeby uzbrajał/rozbrajał się przy zamykaniu/otwieraniu samochodu karta. Panowie w serwisie montującym stwierdzili, że z alarmem jest wszystko OK, i że takie jego działanie to wina "francuskiego" samochodu... Może ktoś z was ma taki alarm i może powiedzieć czy u niego też się tak zachowuje ? pozdrawiam Kamil
  2. cr2032

    Megane II phI KZFR wymieniać czy nie ?

    Gdyby to był np. Ford tak bym właśnie pomyślał , ale po doświadczeniach z R19 (gdzie nie wszystko było tym czym się wydawało ) i czytając o problemach z kzfr zacząłem się poważnie zastanawiać nad wymianą tego nieszczęsnego koła... pozdrawiam Kamil
  3. cr2032

    Megane II phI KZFR wymieniać czy nie ?

    Decyzja należy do Ciebie, koszt 480 Ok, gdzie ? w ASO ponad 700 zł To nie KZFR Jesli nie KZFR to co ? Bo objawy są dokładnie takie jak opisałem, czyli raz na jakiś czas przy odpaleniu następuje zgrzyt taki może 1 - 2 sekundowy, i zupełne nic więcej. Koło musi być zamknięte Ok, a jak osiągnąć taki stan ? pozdrawiam Kamil
  4. Witam serdecznie, ponieważ muszę już wymienić rozrząd w megance, zastanawiam się czy od razu nie wymienić kzfr. Objawów padającego koła jako takich nie mam, może tylko z wyjątkiem tego, że powiedzmy raz na 50 uruchomień silnik zazgrzyta... Dodatkowych objawów w postaci spadku mocy i zgrzytania "jak stary diesel" brak. A i tak przy okazji czy są jakieś dodatkowe procedury przy wymianie kzfr ? Czy tylko odkręcić z wałka stare i przykręcić nowe ? pozdrawiam Kamil
  5. Jeśli gaśnie ci na ciepłym silniku to najprawdopodobniej czujnik położenia wałka rozrządu, lub czujnik położenia wału korbowego. W twojej megi nie ma czegoś takiego jak silniczek krokowy. Zamiast tego masz elektrycznie sterowaną przepustnicę. Tak btw. poszukaj na forum. pozdrawiam Kamil
  6. Witam, mam problem, ostatnio zauważyłem, że mogę wyciągnąć zaślepkę zamka klamki od strony pasażera. Wygląda to dokładnie tak jak na zdjęciu w 4 punkcie poradnika: http://megane.com.pl/viewtopic.php?p=36028#36028 Jeśli dobrze zrozumiałem to jest tam jakaś zawleczka... I teraz pytanie: czy można ją wyjąć całkowicie, czy może tylko mi się wysunęła... Jak to ustrojstwo w ogóle wygląda ? cobym wiedział czego szukać... pozdrawiam Kamil :edit: No dobra, już wiem o co chodzi, jakby ktoś miał kiedyś taki problem, to po zdjęciu zaślepki z boku drzwi jest taka dźwigienka, którą trzeba po prostu przestawić.
  7. hmmm czyli jednak mówili prawdę, ale swoja drogą to dziwne, żeby nie wprowadzić w sumie podstawowego komunikatu do oprogramowania w innym języku (niż francuski). pozdrawiam Kamil
  8. Czy możecie mi powiedzieć czy u was też, za miast komunikatu "Auto lights activated" pokazuje się "No message available"? Wg. serwisu jest to normalne zachowanie komputera w megankach... ale coś mi się wierzyć nie chce... pozdrawiam Kamil
  9. A ja uważam, że to naciąganie. To tak jakby producent liny do skoków na bungee powiedział ci widząc, że ważysz 120 kg, że możesz skoczyć na linie która ma wytrzymałość 90 kg. No jakiś tam margines przeholowania wytrzymałości jest i może by ci się udało skoczyć, może nie... W końcu Renault samo wyznacza ten przebieg, co by im szkodziło ustalić go na 90 kkm ? Pomijam fakt tego "że serwisy chcą zarabiać" bo jednak gro aut dojeżdża do wyznaczonego terminu szczęśliwie. A poza tym jakby mi strzelił pasek przy powiedzmy 90 kkm czy 100 kkm to na pewno nie zostawił bym tego od tak, w końcu w instrukcji jak byk stoi 120 kkm, a ponieważ na forum piszecie, że dużo aut nie dociera do 120 kkm to myślę, że jakaś podstawa do żądania co najmniej partycypacji w kosztach od producenta jest. pozdrawiam Kamil P.S. Dziś jadę po moją Megi )
  10. Dzięki bardzo za informacje, teraz już wiem jak z nim rozmawiać. De facto montaż alarmu na CAN jest u niego o 200 zł tańszy ;-> pozdrawiam Kamil
  11. Ale jednego nie rozumiem, dlaczego, jeśli padnie ci rozrząd powiedzmy przy 110 kkm to ty musisz płacić za naprawę ? W końcu stosowałeś się do zaleceń producenta robiłeś wszystko jak należy... pozdrawiam Kamil
  12. Witam wszystkich, na wstępie chciałbym się przywitać, posiadaczem meganki stanę się właściwie dopiero w przyszłym tygodniu, ale co tam Będzie to śliczna Megane CC '04 w złotym kolorku Ponieważ Megi niestety nie jest wyposażona w alarm trzeba będzie takowy zakupić, tylko teraz nie wiem, czy w tym roczniku można już podłączyć alarm z obsługą CAN ? Ostatnio byłem w warsztacie z alarmami i "pan Henio" coś tam przebąkiwał, że w roczniku 2004 chyba nie ma jeszcze szyny CAN. Czy ktoś może rozwiać moje wątpliwości i potwierdzić wersje "pana Henia" lub jej zaprzeczyć ? pozdrawiam Kamil
×