Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

pawelsonx

Użytkownik
  • Zawartość

    583
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Fluence
  • Silnik
    1.6
  • Przebieg (tys.km)
    Sporo

Ostatnio na profilu byli

770 wyświetleń profilu
  1. Jakbyś podał jaki to silnik bo po zbiorniczku nie mogę rozpoznać. Ale jak to 1.6 16v to może być olej silnikowy. Dzieje się to, że Renault zmienił termostat razem z obudową z aluminiowego na plastikowy. Co po paru latach powoduje odkształcenie i uszkodzenie uszczelki termostatu. W tym silniku jest termostat połączony z chłodnicą oleju i olej dostaje się do płynu. Ja walczyłem z tym przypadkiem rok i zakończyłem modyfikacja na stary typ - aluminiowa obudowa termostat osobno . Koszt obudowa z czujnikiem na szrocie 30pln, uszczelka metalowa 20pln i termostat 30 pln.
  2. mam to samo i chyba już zdiagnozowałem. rozrząd był ustawiony na zły pin zamiast 69.5 mm mechanik miał pin 68mm nie zgadzało mi się jak zmieniałem koło zmiennych faz rozrządu. Przymierzam się do poprawienia ale checi brak. u mnie jest trudniej bo koła pływające są na wałkach zaś na wale jest klin. musze zluzować koła na wałkach i ustawić w blokadzie . Robotym na max 1h ale chęci brak . https://megane.com.pl/topic/53527-wymiana-paska-rozrządu-silnik-k4m-16v/?do=findComment&comment=483771 REGULAMIN forum się kłania - Prezes
  3. Klapki w klimatyzacji do sprawdzenia i przesmarowania. Zdjąć osłony po bokach i najlepiej schowek podłączyć skaner i wymusić zimne lewa strona potem zimne praw następnie ciepłe praw a potem lewa i obserwować jak przestawiają się klapki. Posmarować smarem ja używam czerwonego zwykłego
  4. Opornik pierwszego biegu wentylatora . Pracy na 30 minut. Zdejmujesz dolna osłonę silnika i odkręcasz cztery śruby nasadka chyba 7 trzymający wentylator na chłodnicy ja odkręcam od dołu bo lepszy dostęp do śrub Odpinasz wtyczkę od wentylatora i ood rezystora . I wyjmujesz cały wentylator dołem . Opornik jest na zatrzaski ale trzeba zdjąć wentylator bo wsuwa się go do strony chłodnicy. w załączniku instrukcja wentylator chłodnicy.pdf
  5. Zmiana koła to max 2 godziny roboty nie trzeba zmieniać całego rozrządu . Robiłem to ostatnio filozofia nie ma a koło było fabryczne przebiegi 200k km
  6. Wersja live ostatnia mapa która była możliwość odpalenia z karty sd jest 10.15. musisz zamówić kartę i Chińczyka lub na eBay np z Litwy z zaprogramowanym cid . Po przyjściu karty kopiujesz pliki na kartę i wkładasz do nawigacji. Kilka razy się zresetuje zaktualizuje oprogramowanie około 10 minut i masz w miarę nowe mapy. Koszt karty 50-60pln i parę PLN na chomika. A zmiana cid na starych kartach Samsung nie bangla przynajmniej u mnie z autopsji. W Polsce na allegro koszt karty zaprogramowanym cid jest z kosmosu.
  7. Może piny na gnieździe są uszkodzone. Może jakaś blokady antykradzieżowe. Albo diagnosta nie wprowadził samochodu w stan diagnozy. ( Tego nie pamiętam ale chyba w starszych renowkach bez przytrzymania przycisku nie odpalając nie było możliwości przejścia w stan diagnostycznyi komunikacji z silnikiem)
  8. Bzdura chyba w polonezie albo jak kompresja słaba. Jak na fabrycznej nowej świecy jest problem z silnikiem na gazie to znaczy że jest problem z instalacją układem zapłonowym lub silnikiem np słabsza kompresja na jakimś cylindrze itp. zmniejszenie przerwy tylko maskuje chorobę. A jazda na ubogiej mieszance zaowocuje naprawą głowicy.
  9. A przyrząd do spalin wykalibrowany i czysty. Nie było tam jakiegoś diesla przed tobą na pomiarze ?? Sprawdź czas otwarcia wtrysków wymontuj świece i organoleptycznie sprawdź czy są suche . Można sprawdzić kompresję. Map sensor pokazuje w normie ciśnienie w kolektorze, temperatura płynu termostat itd. A w większości takie przypadki są jak ktoś długo jeździł z wypadającym zapłonem, resztki syfu niedopalonego rozpuszczonego nagaru itp dopala się w katalizatorze czasem błąd potrafi wywalać przez następne 3 miesiące. Pierwsza sonda lambda również do sprawdzenia czy czasem nie ma złych wskazań
  10. Za wskazanie prędkości odpowiada ABS wystarczy zmienić parametr w sterowniku. Ja zmieniałem sobie rozmiary opon w fluence ale sterownik identyfikowało mi jak w Megane 3
  11. czy moge prosić o scany do ustawienia kąta wtrysku, bo nie widać ich na forum? pozdrawiam

    Kris

  12. ten kabelek to z liniami k i l i moze zabangla z ddt2000 scantool net działa pod elm327
  13. Zanim powstała nowa strona maixecu, mieli na niej informacje, że naprawiają takie urządzenia jak clip lexia itd. Zadzwoń i zagaj może nadal porwadzą naprawe
  14. to zdjecie dotyczy karty bez HF i nie jest to orginał tylko PCB służacy do naprawy karty w przypadku uszkodzenia płyty lub mozna zbudowac sobie nową karte wystarczy wlutowac jeden układ który brakuje
×
×
  • Utwórz nowe...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!