Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

przemek24

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    49
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III
  • Silnik
    1.4 TCe 130KM
  • Przebieg (tys.km)
    85

Ostatnie wizyty

306 wyświetleń profilu
  1. Witam, wiesz może od czego uzależnione było to, w jakiej wersji M3 z silnikiem 1.4 TCe takie grzałki były dokładane? Ciekawe mnie to o tyle, że wiem, jak fajny jest to dodatek szczególnie zimą, kiedy potrzebujemy szybciej poczuć ciepło
  2. przemek24

    Scenic II 1,5dci

    Silnik 1.5 dCi w wersji 105 koni występował również w Scenic II phI. Mam takiego, rocznik 2006 phI. Wprowadzono go bodaj końcem 2005r. Generalnie fajny silnik, bardzo oszczędny i jak dotąd bezproblemowy.
  3. Panowie, każdy kupuje to na co go stać i co jest w stanie utrzymać. Możemy tutaj się spierać, bo każda z opcji ma argumenty na jej poparcie i odrzucenie. Diesel do miasta się będzie nadawał, bo czemu nie. Jak kogoś stać na zakup drogiego gnojownika, to i na serwis też może będzie miał i coś dorzuci. Biorąc jednak pod uwagę zamożność przeciętnego Polaka, to przyznam rację większości z Was, że benzyna na krótkie dystanse, wyłącznie po mieście, będzie bardziej praktyczniejsza, ale nie ma tutaj wyłączności. Ewentualne koszty naprawy będą zapewne niższe, ale nikt nie powie, że diesel akurat musi p
  4. Chciałbym zadać kłam twierdzeniom, że diesel do miasta się nie nadaje. Fakt, że z ekonomicznego punktu widzenia niewiele zyskamy na takiej inwestycji, ale co do awaryjności to nie jest tak, że reno czy inny gnojownik to g... Otóż w rodzinie już dwa diesle jeździły w mieście i kiedy nawet nie zdążyły się zagrzać, były gaszone. Żadnemu nic się nie stało i jeżdżą z powodzeniem do dziś. Grunt to wiedzieć, jak się z nimi obchodzić i nie zapominać o tym.
  5. Generalnie też się interesuje megankami, gdyż zamierzam swoje obecne auto wymienić na właśnie takie. Widzę, że celujesz w rocznik 2007. Niestety te z ogłoszenia są już dla mnie podejrzane ze względu na cenę. Nie chce mi się wierzyć, aby ktoś sprzedawał dobry 4-letni samochód za nieco ponad 20 tysi. Za taki rocznik w dobrej wersji trzeba wyłożyć ~30 tysi. Ja rozglądam się za rocznikiem 2005-2006, a tutaj za dobrą sztukę trzeba wyłożyć ~25-26 tysiaczków. Nie wierzę w okazje, choć i takie się zapewne zdarzają.
  6. Czasem mam okazje pojeździć GSceniciem z 1.5 dCi 105 koni. Do normalnej jazdy w zupełności wystarczy i jak na tak mały silnik całkiem sprawnie rozpędza tego kolosa. Jak się mu porządnie depnie to też potrafi ładnie iść. Jest bardzo ekonomiczny i elastyczny. Dla statecznego człowieka, który ceni wygodę, komfort i ciszę, to bardzo dobry wybór i zawalidrogą nigdy się nie będzie. Dla kogoś kto na codzień jeździ mniejszym autem z mocniejszym silnikiem, tak jak ja (Stilo 3d 1.9 JTD 115) różnica w dynamice jest odczuwalna, ale nie powala. Zestawiając jednak kulturę pracy JTD z dCi, to tutaj wygrywa z
  7. Dzięki Panowie za wszystkie wskazówki. Sądząc po postach większa szansa trafić megi z grzałkami niż bez. O to mi chodziło, żeby kupic autko praktyczne, wygodne i ekonomiczne, ale z niezłymi osiągami. Pozdrawiam
  8. Co do wersji wyposażenia Scenic II i grzałki eletrycznej napisze tylko tyle, że mój tata ma wersję confort expression i właśnie wspomniane cudo, rocznik auta 2006, auto z rynku austriackiego, GrandScenic II. Cudo dlatego, że nawet przy - 20 C* w autku robi się szybko sympatycznie :) Może zapytam inaczej. Jak sprawdzić zatem w silnikach 1.5dci czy owa grzałka się znajduje? Chodzi mi o Megane II. Czy można to organoleptycznie jakoś stwierdzić? Ktoś wyżej pisał, że działająca grzałka objawia się cykaniem i przygasaniem świateł - potwierdzam to. Tak jest przy niskich temperaturach i taki jest właś
  9. Witam, Jeżdżę obecnie Stilo JTD 1.9. W przyszłym roku zamierzam zmienić autko na Megane II 1.5 dci 105 KM, rocznik 2005-2006. Ponieważ zimy ostatnio mamy ostre, to moje nowe auto musi mieć dobre ogrzewanie, a w przypadku Reni 1.5 dci grzałkę eletkryczną. W Scenicu 1.5 mój tata takie cudo posiada i pomimo mrozów -20, wewnątrz robi się szybko bardzo ciepło. Działa to bardzo sprawnie i bez tego trudno sobie wyobrazić jazdę, bo sam silnik nagrzewa się bardzo długo. Czy posiadacie może wiedzę nt. czy wspomniana grzałka występowała z silnikami 1.5 dci w standardzie czy też była to opcja. Czytałe
  10. Co do ESP handlarze najzwyczajniej w świecie kłamią. Wg katalogu, jaki posiadam, ESP+ASR występują razem i można je deaktywować poprzez naciśnięcie przycisku po lewej stronie deski rozdzielczej. Wyłącza się po to, aby np. móc jechać na łańcuchach w zimie. Nie ma przycisku - nie ma ESP i ASR. Zwykły pic, ściema handlarzy. Swoją drogą bardzo przydatne systemy i warto je mieć. W wersjach 1.9 dci występuje częściej, ale nie zawsze. W 1.5 dci ciężko spotkać, ale się zdarzają.
  11. Widać, że sprzedający się troszkę zapędził w kwestii wyposażenia. Auto na pewno nie ma ESP, nawet brak jakże wygodnego podłokietnika (tudzież przesuwanego schowka w części pomiędzy przednimi fotelami). Generalnie bardzo ciężko znaleźć wersje Scenica 1.5 dci, aby miała ESP. Handlarze często bazują na niewiedzy kującego. Mój tata kupując GScenica 1.5 też miał w ogłoszeniu napisane kontrola trakcji, ale tylko napisane, bo w rzeczywistości nie ma. W 1.9 można trafić zdecydowanie łatwiej. Stan techniczny auta w ogłoszeniu - trudno powiedzieć, najlepiej sprawdzić samemu w dobrym serwisie.
  12. przemek24

    Scenic II 1.5

    Sądzę, że jeździłeś takim przynajmniej rok i możesz coś więcej napisać nt. autka i silnika. W takim razie podziel się proszę jakimiś jeszcze "konstruktywnymi" twierdzeniami jak wyżej. Z przyjemnością poczytam.
  13. przemek24

    Scenic II 1.5

    Witam, Mój tata śmiga właśnie Grand Sceniciem 1.5 dCi 105KM i dorzuce swoje 3 grosze do tematu. Generalnie Scenic czy Grand Scenic to auta raczej (nie)wyścigowe, lecz służące do komfortowego i bezpiecznego przewozu członków rodziny do celu. Trudno też porównywać wrażenia jazdy autem ciężkim 1,5 tonowym o dość dużych gabarytach do auta mniejszego. Odczucie jazdy jest zupełnie inne, nawet jak ma się pod maską 130 koni. Do czego zmierzam. Otóż uważam, że jeśli to autko ma służyć do celów do których zostało zaprojektowane, to absolutnym minimum jest tutaj silnik 1.5 dCi 105koni, im więcej tym
  14. Dziękuję wszystkim serdecznie za pomoc. Każda wskazówka jest dla mnie bezcenna. Nie wiem kiedy kupie nowe autko, ale jak to się stanie, to na pewno się pochwalę. Jak na razie jeżdżę spokojnie Stilem i będę tutaj zaglądał z racji, że w domku jest Grand Scenic i czasem wskazówki użytkowników forum mogą się przydać. Dla ciekawostki dodam, że na autokąciku i forum fiata jestem dość często i szukam tam rozwiązań swoich problemów z autem. Co do GScenica od momentu zakupu nie ma z nim problemów, co świadczy o dobrej jakości i małej usterkowości - tutaj "odpukać". Stąd moja aktywność tutaj jest dość n
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!