Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

rkarolek

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    1,5dCi
  • Przebieg (tys.km)
    31000

Ostatnio na profilu byli

367 wyświetleń profilu
  1. w sumie też powoli dochodzę do podobnego wniosku... czy można samemu skontrolować poziom płynu hamulcowego, ew. dolać (jeśli tak to jak i gdzie) czy lepiej od razu jechać do serwisu?
  2. Witam Od jakiegoś czasu sporadycznie (jednak zauważalnie coraz częściej) mam dziwną sygnalizacje , a mianowicie na moment zapala mi sie lampka stop i kontrolka od hamulca ręcznego (towarzyszy temu jednokrotny pisk). Zwracałem na to uwagę przy przeglądzie, zwalili sprawę na poziom oleju (że niby był w normie, ale przy przechyłach samochodu już niby miał być sygnalizowany zbyt niski poziom), w sumie nawet w to uwierzyłem (na wskaźniku po załączeniu silnika miałem 3 kreski) Niestety problem ponownie wrócił i to bardzo szybko Sygnalizacja występuje w momencie mocniejszego przechyłu samochodu,
  3. Jasne że różnica niczego nie zmieni i dalej będę jeździł tyle ile muszę :( Wydawało mi się tylko że jest to trochę za duża różnica, rozumiem 0,1-0,2l/100 czy powiedzmy +1litr paliwa na bak, no ale wychodzi na to że komputer pokładowy to taki kolejny mało użyteczny bajer :)
  4. Zawsze tankuje do pierwszego przerwania pistoletu. Pocieszające jest to że masz podobny problem, więc albo obaj mamy źle ustawiony komputer, albo tak ma być :( Ale tak dla eksperymentu chyba następne dwa tankowania zrobię na Orlenie i naleje Verve, zobaczę czy różnica będzie podobna.
  5. Witam Czy to normalne że różnica pomiędzy wskazaniami spalonego paliwa na komputerze a w rzeczywistości (to co wleje na stacji) wynosi ~10%? przykład: wskazanie komputera 34,1 -> wlane 37,23 wskazanie komputera 30,4 -> wlane 33,45 Dodam że ostatnio tankuje na Shellu Diesel V-Power i mam wrażenie że różnica pomiędzy wskazaniem a tym co leje na V-Power jest większa niż na normalnej ropie (też z tej samej stacji) Tankuje zawsze na tej samej stacji i z tego samego dystrybutora (więc raczej problem różne ustawienia dystrybutorów odpada) Zastanawiam się czy to norm
  6. moje 15km rano robie raczej na luźnej drodze, zajmuje mi to ~15-20min, no i może ciuut przesadzilem z tym nie nagrzewaniem, po tych 15km w samochodzie to mam juz cieplutko, ale w poprzednim autku (corsa) bylo duzoooo lepiej, fakt że i samochdzik mniejszy.. pozdrawiam
  7. Czyli na razie d... blada bo mapki są dostępne tylko w SH1 tak?
  8. Witam też mam autko z Carminatem 5000, razem z autkiem dostałem płyte na której jest opis: A25-3 1670.484 82 00 517 896 oczywiście jest to płyta bez mam Polski ale mam pytanie czy po tym oznaczeniu można rozpoznać która to wersja nawigacji SH1, czy SH3?
  9. no cóż jeśli tak ma być, to mówi się trudno i kupuje się cieplejszą kurtkę do samochodu )
  10. Witam Meganka jest moim pierwszym dieslem (w dodatku to moja pierwsza zima z nią ) zauważyłem trochę dziwną rzecz (jak dla mnie) silnik nagrzewa sie baaardzo wolno, przy temperaturze otoczenia -5C (rano, po nocce na dworze) potrzebuje min 10-12km spokojnej jazdy do nagrzania silnika (a wnętrze jako tako nagrzewa się po ~15km) czy to normalne w tym aucie? pozdrawiam
  11. nie wiem czy dużo Ci to pomoże, ale brat mam Lagune z 1.9dCi 130K - miał swego czasu problemy z odpalaniem (samochód długo odpalał), pojechał do serwisu i diagnoza była mało przyjemna - padnięty jeden z wtryskiwaczy, po wymianie wszystko jest OK
  12. No właśnie jak dostać się do wentylatora? wydaje mi się że mógł mi wpaść tam jakiś liść albo coś podobnego, po kilku akcjach max nawiew, min nawiew po pewnym czasie ćwierkanie ustało (może tylko na pewien czas), w momencie gdy przestało ćwierkać odgłos był taki jakbym coś wrzucił w wentylator i to się od niego odbiło (dlatego podejrzewam jakieś "obce ciało") Co prawda jak oglądałem kratki wentylacyjne z przodu samochodu to nie mam zielonego pojęcia jak cokolwiek mogłoby tam wpaś, ale może. Pozdrawiam
  13. Witam Od niedawna jestem posiadaczem M II z silnikiem dCi, więc mam jeszcze sporo (może czasami głupich) pytań, ale wybaczcie Czy silnikowi nie szkodzi mieszanie paliw o lepszej i gorszej jakości np. mam pół baku zwykłej ropy i dotankowuje do pełna droższą (nie chodzi mi o lanie chłamu i dolewanie czegoś lepszego, ale o zmieszanie np. paliwa z Shella Diesel Extra z Diesel V-Power) Czy lepiej nastawić się na jedno konkretne paliwko i unikać takich eksperymentów, bo paliwka żle się z sobą mieszają? Pozdrawiam
  14. Przepraszam że milczałem tak długo - praca Tak sobie właśnie eksperymentalnie sprawdziłem pobór prądu prze lodóweczce (max ~4,5A) i wydaje mi się że bezpiecznik żarówek to tego nie wyrobi :) dlatego raczej zakupie rozgałęziacz, a z powodów dobrego chłodzenia lodóweczki chyba będe ją stawiał jednak za przednim fotelem (na razie i tak dzieciak jeździ w foteliku więc marnuje się przestrzeń pod nogami :)) Zastanawiam się jeszcze pociągnięciem drugiego gniazdka gdzie w okolice tylnej kanapy, ale to napewno zadanie na po urlopie :) pozdrawiam
  15. Ooooppppppsss...... Czyli kierunek serwis biegiem marsz (dopóki mam jeszcze gwarancje), chociaż z drugiej strony może jeszcze troche poczekać aż się rozpadnie bardziej, aby mi jakiejś prowizorki nie odstawili w serwisie i całkowicie padnie dopiero po gwarancji
×
×
  • Utwórz nowe...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!