Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

andrzejm36

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    251
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

12 Dobry

Samochód

  • Auto
    Megane IV GT
  • Silnik
    1,6
  • Przebieg (tys.km)
    64

Profil

  • Zainteresowania
    elektronika , muzyka , samochody

Ostatnie wizyty

1210 wyświetleń profilu
  1. Kilka postów wyżej masz to samo zdjęcie. Rzeczywiście tego nie można powiększyć.
  2. Mój moduł ma symbol 8201652645. Wszystkie sygnały sterujące bierze z lamp tylnych , nie posiada podłączenia sieci CAN i wysyła info do centralki PDC. Centrala PDC posiada CAN i to ona informuje UCH o tym że jest podłączona przyczepa blokując tylne czujniki . Może niech to jest mała przestroga dla tych co stoją przed możliwością zakupu aby wybrali ten prostszy moduł nie mając problemów z programowaniem i CANem .
  3. Jak masz jakiś luźny kabel w wiązce wychodzący z modułu haka to podepnij go na ten pin 24 do modułu PDC ... masz na zdjęciu / pod żółtym /. Załącz wsteczny i sprawdź czy blokuje tylne czujniki. Wpisałeś Pyrenem przyczepę ? W Twojej instrukcji strona 24 Kabel brązowo biały ;)
  4. Dzisiaj zabrałem się za dokończenie montażu haka . Jak ważna jest odpowiednia instrukcja do danej wiązki przekonałem się tracąc ponad godzinę na ponowne zdjęcie zderzaka i przełożenie wiązki z lewej na prawą stronę. Okazało się że te instrukcje które miałem wcześniej były nie od tej wiązki . Moduł się zgadza ... a kierunki świecą na krzyż. Początkowo myślałem że przełożę tylko piny w gnieździe , ale kable gniazda okazały się za krótkie o jakieś 10 cm do pełni szczęścia. W poprzednim poście pisałem że można dopisać przyczepę Pyrenem i zrobiłem to bez problemu. Po przełożeniu wiązki i naprawie
  5. Mam już założony hak , ale coś z czasem aby do końca to ogarnąć .. zaprogramować nie bardzo. Ale podzielę się tymi informacjami które zebrałem i zdam relację jak zakończę pracę. Na tej stronie gość pisze / translator / że nie da się wprogramować " przyczepa obecna " programem ddt4all . Pokazuje jak to zrobić Pyrenem . https://forum-auto.caradisiac.com/topic/92127-sujet-officiel-renault-megane-iv-2016/page/882/ Na tej stronie gość twierdzi że wystarczy wpisać to tylko w jednym miejscu aby nie sypał błędów abs wpisując tylko przyczepa obecna w UCH : https://www.lesamisdudiag
  6. Fajnie że ten temat się pojawił bo jestem zainteresowany. Założyłem hak z oryginalnym modułem. Czy wasze moduły miały podłączenie Can czy zwarty pin do masy we wtyczce przyczepy.
  7. andrzejm36

    Radar ACC

    kol. Qbak .. masz gdzieś tą procedurę kalibracji ? wymieniałem pas przedni i muszę kalibrować
  8. Z całym szacunkiem dla grona koleżanek i kolegów. To była próba kradzieży poprzez dorobienie karty. Nie należy mylić tego z kradzieżą na walizkę. Nic Wam nie pomoże owijanie klucza w sreberka. Złodzieje otwierają auto przy pomocy przyssawek na szybie z ciągając siłą szybę w dół / łamią się plastiki trzymające szybę / lub majstrując przy zamku / wyrywają / tak jak w przypadku Anett250. Później następuje przez 50 sekund kodowanie nowego klucza i nasze autko odjeżdża. Tylko odcięcie zapłonu uratowało koleżance auto. Ja rozglądając się za sensownym zabezpieczeniem kupiłem SEO CANblu , oczywiście
  9. Ostatnio ktoś mi podpowiedział na FB jak to zrobić. W moim przypadku skrzynia automatyczna ustawiamy d i wciskamy przycisk start na więcej niż 5 sek. nie dotykając pedałów . Zasilanie trzyma tak że spokojnie pyrenem skanowałem całe auto.W tym czasie na liczniku mruga sobie litera D i świecą wszystkie kontrolki.
  10. Możesz wytłumaczyć na jakich zasadach to jest połączone z lokalizatorem ? Czy tylko pierwszy rozruch przy otwarciu auta wymaga przyłożenia pastylki , czy za każdym zgaszeniem silnika itd . Pastylka ma tą wadę że wymaga ujawnienia miejsca w przypadku nie wtajemniczonych pasażerów . Tu transponder jest bardziej przydatny. Blokada następuje przez obd2 .. czyli po CANie ? kol. Omega .. myślę że złodzieje również kochają samochody i nie powinni ich niszczyć traktując jak sport " zawody " kto kogo przechytrzy ;). Choć pewnie jestem w błędzie. Pytanie , lepiej zastać zdewastowane auto na parkin
  11. tak śledzę ten wątek i postanowiłem sprawdzić w sieci czy " francuzy " są tak atrakcyjne dla złodziei .. okazuje się że są : https://krosno24.pl/informacje/na-osiedlu-markiewicza-skradziono-samochod-nacieszylem-sie-nim-5-miesiecy-i3583 https://skradzione-samochody.pl/renault-megane-iv-gt/ itd. Identyczne jak moje niebieskie GT :(. A że dość długo myślałem nad zabezpieczeniem i przerobiłem parę sposobów to mogę się z Wami podzielić. Jeśli chodzi o odcięcie pompy paliwa to zawsze to robiłem wykorzystując taki transponder Proxima _Zero który odcinał przez przekaźnik
  12. Teraz kradną auta na części. Granice zamknięte i brak dostaw. Ceny wzrosły .. jak maska którą muszę jeszcze wymienić kosztowała np. 8 stówek teraz dwa razy tyle ;). Myślę że obejdzie się bez wymiany sterownika. Ale należy wszystko wyczyścić i zaprogramować Twoje karty na nowo. No chyba że musisz kupić nowe karty ..zapytaj chłopaków w dziale interfejsy. Rysę można spolerować, ważne że autko ocalało. Widzę że masz GT.
  13. Nie tacy amatorzy. Albo ktoś ich wystraszył bo zdążyli wykasować Twoją kartę i nie odjechali albo masz sterownik którego ich program jeszcze nie obsługiwał. Otwarli auto bezinwazyjnie bez ryski na lakierze. Jakie to miasto ? Pomyśl o dodatkowym zabezpieczeniu albo AC. Aby kraść na walizkę muszą zbliżyć się do Twojej karty. Walizka to też dość droga sprawa .
  14. raczej próba dorobienia karty przez obd2 , w zależności od sterownika może / na szczęście / nie udana. Ale poprzednie karty zostały wykasowane. Niestety ..trwa to minutę i można odjechać naszymi autami
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!