Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

andrzejm36

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    241
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

10 Dobry

Samochód

  • Auto
    Megane IV GT
  • Silnik
    1,6
  • Przebieg (tys.km)
    64

Profil

  • Zainteresowania
    elektronika , muzyka , samochody

Ostatnie wizyty

1046 wyświetleń profilu
  1. Możesz wytłumaczyć na jakich zasadach to jest połączone z lokalizatorem ? Czy tylko pierwszy rozruch przy otwarciu auta wymaga przyłożenia pastylki , czy za każdym zgaszeniem silnika itd . Pastylka ma tą wadę że wymaga ujawnienia miejsca w przypadku nie wtajemniczonych pasażerów . Tu transponder jest bardziej przydatny. Blokada następuje przez obd2 .. czyli po CANie ? kol. Omega .. myślę że złodzieje również kochają samochody i nie powinni ich niszczyć traktując jak sport " zawody " kto kogo przechytrzy ;). Choć pewnie jestem w błędzie. Pytanie , lepiej zastać zdewastowane auto na parkin
  2. tak śledzę ten wątek i postanowiłem sprawdzić w sieci czy " francuzy " są tak atrakcyjne dla złodziei .. okazuje się że są : https://krosno24.pl/informacje/na-osiedlu-markiewicza-skradziono-samochod-nacieszylem-sie-nim-5-miesiecy-i3583 https://skradzione-samochody.pl/renault-megane-iv-gt/ itd. Identyczne jak moje niebieskie GT :(. A że dość długo myślałem nad zabezpieczeniem i przerobiłem parę sposobów to mogę się z Wami podzielić. Jeśli chodzi o odcięcie pompy paliwa to zawsze to robiłem wykorzystując taki transponder Proxima _Zero który odcinał przez przekaźnik
  3. Teraz kradną auta na części. Granice zamknięte i brak dostaw. Ceny wzrosły .. jak maska którą muszę jeszcze wymienić kosztowała np. 8 stówek teraz dwa razy tyle ;). Myślę że obejdzie się bez wymiany sterownika. Ale należy wszystko wyczyścić i zaprogramować Twoje karty na nowo. No chyba że musisz kupić nowe karty ..zapytaj chłopaków w dziale interfejsy. Rysę można spolerować, ważne że autko ocalało. Widzę że masz GT.
  4. Nie tacy amatorzy. Albo ktoś ich wystraszył bo zdążyli wykasować Twoją kartę i nie odjechali albo masz sterownik którego ich program jeszcze nie obsługiwał. Otwarli auto bezinwazyjnie bez ryski na lakierze. Jakie to miasto ? Pomyśl o dodatkowym zabezpieczeniu albo AC. Aby kraść na walizkę muszą zbliżyć się do Twojej karty. Walizka to też dość droga sprawa .
  5. raczej próba dorobienia karty przez obd2 , w zależności od sterownika może / na szczęście / nie udana. Ale poprzednie karty zostały wykasowane. Niestety ..trwa to minutę i można odjechać naszymi autami
  6. Jak w M4 / benzyna silnik M5M / działa układ paliwowy i czy jest mierzony obwód pompy paliwowej niskiego ciśnienia prądowo lub inaczej ?
  7. to jak jest w końcu z tym podtrzymaniem zasilania w M4 ??? / skrzynia EDC /
  8. Mam pytanie , dzisiaj zrobiłem małe rozpoznanie w kabelkologi mojego nowego nabytku :). Mam do kolegów pytanie. Od czego te wtyczki :). Pierwsze zdjęcie to miejsce gniazd bezpieczników / lewa strona /. Podejrzewam że chodzi o poziomowanie świateł przednich i może o natężenie podświetlenia. Mam GT i tam nie ma żadnych przełączników. Druga wtyczka to po zdjęciu górnej części tunelu środkowego / automatyczny postojowy / szara wtyka . Dodam że wszystko chyba działa . Jak ktoś ma wiedzę to niech się podzieli.
  9. Jako że przesiadłem się z M3 RS do M4 GT zacząłem szukać schematów i instrukcji . Ogólnie " bida ". Na forum francuskim znalazłem to : https://drive.google.com/file/d/1UdV2LUpnqGdkPMXfivLrPkMd_0Z1Aznm/view Jestem na etapie tłumaczenia ...ale wersją francuską się dziele ;).
  10. Jeszcze gdzieś na półce leży stary OBDeleven ;). Po 2017 trochę gadżetów dodali ...no i hamuje do 0 .
  11. Koledzy , no i mnie dopadło ;). Parę dni temu sprzedałem moją M3RS lift Cup . Trochę stary już jestem , jeździło się tym świetnie na autostradzie ale jako daily nie bardzo. Dużo pracy w nią wsadziłem / prawie cała była malowana za duże pieniądze / a że lubię grzebać przy aucie to gdy już wszystko zrobiłem to się zacząłem nudzić ;). Szkoda mi było zostawić auto pod galerią itd. Każda ryska bolała więc do miasta brałem żony clio. Teraz stoję przed dylematem , bo kasa się rozejdzie a autko jakieś na nieliczne dłuższe trasy by się przydało. Budżet to ok. 60k , ale co wybrać. Rocznikowo chciałbym
  12. Witam 

    Pisze w sprawie AA w R-Link , czy nadal jesteś skłonny pomoc wgrać/odblokować w samochodzie te funkcje ? Auto to Laguna 3.

    Z góry dzięki za odpowiedz 

    Pozdrawiam

  13. w opisie masz informacje że posiadasz 2ph1 ... W megane 3 karta z pełnym HF ma na karcie znaczek renault w kolorze srebrnym. Sprawdź może jakoś Cię to naprowadzi. Możesz również sprawdzić to po numerze vin / podjedź i zapytaj w ASO /. Jest taka możliwość że kartę musisz wsadzić do slotu jeśli nie masz pełnego HF. Jest również możliwość że masz to zablokowane w ustawieniach UCH. / HANDS_FREE_CF - Jeśli parametr jest wyłączony, to po uruchomieniu samochodu poprosi o włożenie karty „Wolne ręce” do odpowiedniego gniazda / .
  14. Witam Kolego. Czy udało Ci się zamienić maty obecności pasażera w fotelach?

    1. konradkd

      konradkd

      Jeśli tak, to czy ciężko było?

       

  15. Wyszło na to że nie czytam forum ;). Koledzy już w 2017 mieli takie pomysły . Podaje linki do tego co znalazłem : oczywiście należy rozpocząć od programowania BCM zgodnie z zaleceniami kol. Aniewy .. ale to już mam Ostatecznie zdecydowałem się na opcję ze sprężynami. Układ ma być tani i pewny. Nie chce dokładać elektrycznych siłowników z powodu ingerencji w budowę auta / dodatkowe wzmocnienia siłownika. Otwory na kable zasilające /. W przypadku awarii problem z otwarciem. Przede wszystkim chodzi o otwarcie jak idę z zakupami pod marketem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!