Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

darekpawel

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    M2
  • Silnik
    1,5dci
  • Przebieg (tys.km)
    390

Ostatnio na profilu byli

183 wyświetleń profilu
  1. O.K. To zacznę od tej przy rozrządzie... Rozumiem, że to ta:
  2. Wczoraj mechanik wymienił mi poduszkę (zdjęcie), bo odczuwalne były drgania w kabinie. Ale nie za wiele to dało. Którą jeszcze poduszkę wymieć? I ile ich jeszcze jest w tym modelu? I jak ona wygląda (kod/zdjecie)? Silnik K9K728; 101KM (74kW).
  3. O.K. Dzięki. Kupiłem wg wskazówek, okazały się dobre...
  4. Czy ktoś może podać jaki ma być przepływomierz do kombi 1,5dci z 2005r. Chodzi o numer katalogowy. Niestety nie mam przy sobie VIN-u... Pamiętam, że silnik K9K728. Oraz 101KM (74kW).
  5. Postęp jest taki, że całość złożona do kupy i pali. Wymieniony też zbiornik paliwa (na benzynę). No i filtr na "Purflux" W starym zborniku, jak zajrzałem, całe dno metaliczne... Horror. P.S. Teraz musze jechać do jakiegoś spawacza, bo cały lewy próg jest zgnity. Strach jeździć...
  6. Wymienić mogę te przewody - rozmiem, że raczej nowe trzeba kupić... Jakiś orientacyjny koszt w serwisie? Ew. jak jakiś nieziemski - to jednak na przedmuchaniu sie skończy...
  7. O.K. A jeszcze do pełni szczęścia - czy od Megane III i Megane II te zbiorniki też są takie same...???
  8. Zaczyna mnie to przekonywać do kompleksowego podejścia... Zwłaszcza po tym co zobaczyłem w firmie regenerującej wtryski. Muszę jeszcze raz to ogarnąć. Na razie wtryski zrobione. Silnik jeszcze nieodpalany... P.S. Samochód mam od ok. 120tys. km. Przy zakupie szczególnie był sprawdzany silnik i osprzęt i fachowiec stwierdził, że common-rail nie był ruszany od nowości...
  9. Ale o którą rurkę chodzi...? Na zdjęciu jest zbiornik niby od benzyny i jak patrzę na zbiorniki od diesla - to tak samo wyglądają... Nie ma żadnej różnicy w rurkach... Albo coś źle patrzę...?
  10. Czy zbiorniki paliwa są wszystkie takie same w kombi/sedan i diesel/benzyna...??? Megane II, 2005r., kombi... Czy są jakieś różnice??? Może ktoś dokładnie obeznał temat...???
  11. Dzisiaj odebrałem wtryski po regeneracji. W warsztacie pokazali mi te opiłki we wtryskach, w powiększeniu... Faktycznie wyglada to fatalnie. „Delphi” powinno każdemu za darmo wymieniać te układy paliwowe. Jutro zakładam te wtryski. Nic więcej nie robię - jak się znowu coś rozleci to pcham go na złom... Ile można zrobić na takich zregenerowanych wtryskach? Bez regeneracji pompy, po wymianie filtra paliwa...
  12. Czytałem, ale bardziej chodzi o to, że są tacy, którzy mimo to ryzykowali tylko regenerację wtrysków. I jak długo na tym jeździli... Dziwi mnie to, że zrobione prawie 400tys. km, a wcześniej żadnego problemu nie było. Tematem zainteresowałem się dopiero przy okazji zalania złego paliwa...
  13. Aby nie zakładać nowego tematu - szukam porady co zrobić. A mianowicie megane II 1,5dci, 2005r. Przebieg ok. 390 tys. km. Wcześniej nic nie było robione/wymieniane w układzie paliwowym... Parę dni temu na prawie pusty bak wlane 8 litrów benzyny. Dolane do pełna olejem napędowym... Samochód pojeździł z ok. 30 km, no i wyświetla "injection fault" i staje. Oczywiście paliwo zlane, zalane dobre, wymieniony filtr - ale problem ten sam: na plaka pali, potem chodzi, ale próba jazdy kończy się podobnie: "injection fault" i nie da się odpalić... Dzisiaj wymontowane wtryski, jutro wiozę do ew. regeneracji... Jakiś zakład w okolicy (Sosnowiec)... Ew. może coś innego polecacie? Ale zauważyłem w filtrze paliwa opiłki srebrne na dnie - jakby zebrać to kulka ośr. ok. 3mm. Przed "przygodą" z benzyną palił i jeździł jak nówka, aż sam się dziwiłem, że tyle wszystko wytrzymuje... Co radzicie? Zregenerować wtryski? I się nie przejmować pompą... Jeździć aż wszystko padnie i na złom...? Jakaś inna sugestia? P.S.Ok. pół roku temy turbo regenerowane, bo padło...
  14. Można jechać max. 60...70km/godz., nie da się przyśpieszyć. Dodatkowo jak się doda gazu - to słychać świst turbiny... Czy to znak, że się kończy turbina, czy może szukać w innym miejscu...? P.S. Parę dni temu były wymieniane świece żarowe. Czy jakiś gamoń-mechanik mógł coś przypadkowo odłączyć/uszkodzić...? Nie dało się tej wady od razu stwierdzić, bo po wymianie świec samochód stał. A dojazd od mechanika do garażu - to na niskiej prędkości był. Dopiero problem wyszedł po wyjechaniu na większą drogę... Silnik 1,5dci/2005/ok. 350tys. km...
×
×
  • Utwórz nowe...