Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

darekpawel

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    M2
  • Silnik
    1,5dci
  • Przebieg (tys.km)
    390

Ostatnio na profilu byli

155 wyświetleń profilu
  1. Postęp jest taki, że całość złożona do kupy i pali. Wymieniony też zbiornik paliwa (na benzynę). No i filtr na "Purflux" W starym zborniku, jak zajrzałem, całe dno metaliczne... Horror. P.S. Teraz musze jechać do jakiegoś spawacza, bo cały lewy próg jest zgnity. Strach jeździć...
  2. Wymienić mogę te przewody - rozmiem, że raczej nowe trzeba kupić... Jakiś orientacyjny koszt w serwisie? Ew. jak jakiś nieziemski - to jednak na przedmuchaniu sie skończy...
  3. O.K. A jeszcze do pełni szczęścia - czy od Megane III i Megane II te zbiorniki też są takie same...???
  4. Zaczyna mnie to przekonywać do kompleksowego podejścia... Zwłaszcza po tym co zobaczyłem w firmie regenerującej wtryski. Muszę jeszcze raz to ogarnąć. Na razie wtryski zrobione. Silnik jeszcze nieodpalany... P.S. Samochód mam od ok. 120tys. km. Przy zakupie szczególnie był sprawdzany silnik i osprzęt i fachowiec stwierdził, że common-rail nie był ruszany od nowości...
  5. Ale o którą rurkę chodzi...? Na zdjęciu jest zbiornik niby od benzyny i jak patrzę na zbiorniki od diesla - to tak samo wyglądają... Nie ma żadnej różnicy w rurkach... Albo coś źle patrzę...?
  6. Czy zbiorniki paliwa są wszystkie takie same w kombi/sedan i diesel/benzyna...??? Megane II, 2005r., kombi... Czy są jakieś różnice??? Może ktoś dokładnie obeznał temat...???
  7. Dzisiaj odebrałem wtryski po regeneracji. W warsztacie pokazali mi te opiłki we wtryskach, w powiększeniu... Faktycznie wyglada to fatalnie. „Delphi” powinno każdemu za darmo wymieniać te układy paliwowe. Jutro zakładam te wtryski. Nic więcej nie robię - jak się znowu coś rozleci to pcham go na złom... Ile można zrobić na takich zregenerowanych wtryskach? Bez regeneracji pompy, po wymianie filtra paliwa...
  8. Czytałem, ale bardziej chodzi o to, że są tacy, którzy mimo to ryzykowali tylko regenerację wtrysków. I jak długo na tym jeździli... Dziwi mnie to, że zrobione prawie 400tys. km, a wcześniej żadnego problemu nie było. Tematem zainteresowałem się dopiero przy okazji zalania złego paliwa...
  9. Aby nie zakładać nowego tematu - szukam porady co zrobić. A mianowicie megane II 1,5dci, 2005r. Przebieg ok. 390 tys. km. Wcześniej nic nie było robione/wymieniane w układzie paliwowym... Parę dni temu na prawie pusty bak wlane 8 litrów benzyny. Dolane do pełna olejem napędowym... Samochód pojeździł z ok. 30 km, no i wyświetla "injection fault" i staje. Oczywiście paliwo zlane, zalane dobre, wymieniony filtr - ale problem ten sam: na plaka pali, potem chodzi, ale próba jazdy kończy się podobnie: "injection fault" i nie da się odpalić... Dzisiaj wymontowane wtryski, jutro wiozę do ew. regeneracji... Jakiś zakład w okolicy (Sosnowiec)... Ew. może coś innego polecacie? Ale zauważyłem w filtrze paliwa opiłki srebrne na dnie - jakby zebrać to kulka ośr. ok. 3mm. Przed "przygodą" z benzyną palił i jeździł jak nówka, aż sam się dziwiłem, że tyle wszystko wytrzymuje... Co radzicie? Zregenerować wtryski? I się nie przejmować pompą... Jeździć aż wszystko padnie i na złom...? Jakaś inna sugestia? P.S.Ok. pół roku temy turbo regenerowane, bo padło...
  10. Można jechać max. 60...70km/godz., nie da się przyśpieszyć. Dodatkowo jak się doda gazu - to słychać świst turbiny... Czy to znak, że się kończy turbina, czy może szukać w innym miejscu...? P.S. Parę dni temu były wymieniane świece żarowe. Czy jakiś gamoń-mechanik mógł coś przypadkowo odłączyć/uszkodzić...? Nie dało się tej wady od razu stwierdzić, bo po wymianie świec samochód stał. A dojazd od mechanika do garażu - to na niskiej prędkości był. Dopiero problem wyszedł po wyjechaniu na większą drogę... Silnik 1,5dci/2005/ok. 350tys. km...
  11. Czy jest jakiś link do listy cześci Renault on-line? Po numerze VIN... Coś w rodzaju jak jest w PSA... Patrz załączony przykład... Pytam - bo chyba moja turbina doszła do końca swojego żywota i chcę się upewnić co do numeru turbiny...
  12. Ja akutrat nie potwierdzam... Mam 1,5dci z 2005. Przejechane ok. 325 tys. km... Wg licznika, a kupione w 2008 od handlarza... Także może mieć nawet więcej. Zero problemów z silnikiem (jak dotąd)... Olej leję tylko Mobil ful syntetyk 5W50. Wymiana co ok. 20...25 tys. km. Czytam różne opinie nt. 1,5dci i nadziwić się nie mogę, skąd ludzie mają jakieś problemy...
  13. Megane kombi; 9 lat. Prawy próg zaatakowała rdza, w paru miejscach...Praktycznie jak się naciśnie to dziurę można zrobić. Lewy wygląda O.K. Co z tym zrobić? Widzę, że można kupić progi do wymiany. Cena ok. 400zł. Opłaca się to robić?
  14. Złamał mi się bagnet 2 raz. Co mnie wkurzyło. Zrobiłem samoróbkę/modyfikacje. Potrzebne materiały: stary uchwyt, kawałek taśmy stalowej od wycieraczki szyb /odp. długiej/. Ucinamy stary uchwyt, wiercimy otwór fi 4 albo 5mm. Najdłuższy jak się da. Wkładamy taśmę i zalewamy jakimś dobrym klejem 2-składnikowym. Taśmę przed włożeniem lekko zagjąć, aby ciasno weszła. Po zachcnięciu kleju - mierzymy na odp. długość i ucinamy taśmę. W moim przypadku na - chyba - 53cm. Bagnet trochę ciężej wchodzi, taśma może trochę za miękka /trzeba przytrzymawyać taśmę 2 ręką wkładając bagnet/. Lepsza byłaby może szersza i sztywniejsza. Mam drugi złamany uchwyt, jak dorwę odp. materiał to skoryguję... Jedyny problem, to nie wiem, gdzie zaznaczyć poziomy oleju. Jakieś nacięcia muszę zrobić... Może ktoś pomierzyć? Silnik to 1,5dci Megane Grandtour 2005r.
  15. Kupiłem akumulator BOSCH SILVER S5 77 Ah; 780A. Wymiary: 278/175/190 SZER./GŁ./WYS. Pasuje jak ulał. Podstawa w 1,5 dci jest dokładnie pod ten rozmiar akumulatora. Przewodów nie trzeba naciągać. Leżą jak "ta lala"... Aha: cena 330,00zł / w innych hurtowniach był o 100,00zł droższy/. Akumulator jest super... Naprawdę polecam... Jedyna wada to tą opiankę, która otula akumulator przed zimnem musiałem rozciąć, bo wymiarowo była na mniejszy...Ale to Pikuś... Może w 1,9dci jest inaczej...
×
×
  • Utwórz nowe...