Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

T.Boy

Użytkownik
  • Zawartość

    403
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

14 Dobry

Samochód

  • Auto
    Megane 1Ph1
  • Silnik
    1.4e E7J 764
  • Przebieg (tys.km)
    185
  1. Miałem to przy jakimś badziewnym (czytaj - słabej jakości tandecie :D ) radiu (nie CB). I był to filtr przeciwzakłóceniowy z wbudowanym bezpiecznikiem szklanym :blink: .
  2. Nie wiem o jaki zbijak chodzi, ale w skład systemu wchodzą poduszki (kierowcy i - jeśli jest - pasażera),zwijacz taśmy, wiązka oraz sterownik (między dźwignią zmiany biegów a deską rozdzielczą). Sterownik mierzy opóźnienie i aktywuje poduszki. Czyli tak. Kupujesz poduszki i sterownik (można go też wyczyścić). Powinno grać.
  3. A może uszkodzona wiązka. "Prześwietl" wiązkę od wtyczki czujnika do wtyczki sterownika. Ale zanim to zrobisz podłącz auto do clipa i zakręć każdym z kół, sprawdzając czy ze wszystkich masz sygnały. Alternatywnie możesz pomierzyć czujniki.
  4. Z tego co wiem nie ma takiej możliwości. Dwa różne rozwiązania. Ewentualnie jakaś samoróba bez gwarancji działania.
  5. Problem rozwiązała wymiana tulejki prowadzącej łożysko wyciskowe (latało po niej jak majtki na dziwce). Wymiana w 1.4 8v bez rozbiórki skrzyni niemożliwa. Tulejka jest zintegrowana z łożyskiem wałka sprzęgłowego. Bez rozebrania sprzęgła i oceny stanu tulejki nic się nie dowiesz. Sprawdź jaką masz skrzynię. Taka skrzynia to rozbiórka. Skrzynia JB1 choć pisze że JC5 (tulejka widoczna na zdjęciu. Są dwa rozmiary łba tulejki 40 i 47mm) Taka skrzynia bez rozbiórki widać śruby do przykręcenia tulejki Powodzenia
  6. Miałem podobnie. Przez pół roku borykałem się z drganiami na kierownicy. Gdy zmieniłem wulkanizatora, drgania ustąpiły, choć nie od razu. Dopiero po reklamacji wyważyli na nowej maszynie do 1grama i spokój z drganiami. Na starej wyważyli standardowo do 3gram i powyżej 120km/h, pojawiały się wibracje. Szczególnie na zakrętach. Teraz 140km/h i wibracji brak.
  7. Jeśli szukasz wiązki radia do wyświetlacza, do M1, to mam taką. Nr. części to 7700285050
  8. Czy w każdym sklepie, tego nie wiem, ale na allegro jest tego trochę. Podłączasz puszczając kable głośnikowe do adaptera, a z adaptera normalnie RCA. Mój wzmacniacz ma wejście HI INPUT (do podłączenia prosto z kabli dłośnikowych)
  9. Jeżeli chcesz mieć na piętnastce oponę o szerokości 225 to jej profil powinien być 45. Tu masz zaminniki twojej seryjnej opony Jeżeli dasz oponę 225/60 może obcierać o nadkole i błotnik, a na pewno prędkościomierz będzie mocno kłamał na plus. Do tego komfort jazdy z takim profilem na polskich drogach jest mocno dyskusyjny Moim zdaniem na piętnastce lepsze będą opony 205/50
  10. Mieszankę paliwowo powietrzną dobiera sterownik silnika (to nie gaźnik w syrence, tu jest wtrysk paliwa sterowany elektronicznie), na podstawie wbudowanej mapy zapłonu i wtrysku. Sterownik zbiera dane z poszczególnych czujników i na tej podstawie dobiera ilość potrzebnego paliwa. Powietrza dodajesz ty naciskając pedał gazu. Regulacji składu mieszanki ty nie możesz dokonać. Nie świeci ci się czasem kontrolka usterki elektronicznej (popularny zygzak)? Jeśli tak komputer zarejestrował błąd i przeszedł w tryb awaryjny, stąd wysokie spalanie Poczytaj trochę jak działa elektroniczny wtrysk paliwa
  11. To po zapaleniu postojówek światło w schowku pali się u ciebie cały czas? :)
  12. Jeden czujnik do sterownika silnika a drugi do licznika Wentylator chłodnicy jest załączany przez czujnik w dolnej części chłodnicy Załączanie wentylatora jak czujnik wadliwy dotyczy phII, gdzie czujnik przy termostacie jest jeden U mnie wentylator załączał się między trzecią, a czwartą kreską
×
×
  • Utwórz nowe...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!