Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

TrAcer90

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane Coupe
  • Silnik
    2.0 8V F3R
  • Przebieg (tys.km)
    100000
  1. Czy ktoś wie, czy ta dioda podczerwieni jest wymienialna? Miałem wcześniej problemu z IMO, rozprogramowal się. Za nim zaprogramowałem na nowo IMO przejrzałem kluczyki. W jednym zauważyłem odlutowana nóżkę diody. Zalutowałem na nowo, lecz pilot nie działa. Drugi pilot udało się zakodować i działał. Lecz czasami nie otwierał za pierwszym razem, pilot parę razy mi spadł i w końcu pewnego dnia nie otworzył auta. Rozebrałem pilot i się okazało ze w nim tez odlutowana nóżka, lecz stykała się z układem, odlutowałem i przylutowałem na nowo lecz dalej nic. IMO i centralny nie działają i nie mogę zaprogramować pilotu. Nie wiem jak to ogarnąć. Zostaje mi tylko usunięcie IMO i założenie jakiegoś innego centralnego? Zastanawiałem się czy jest możliwość kupienia nowego pilota i zaprogramowanie go do obecnego IMO i centralnego zamka. Jeszcze ewentualnie kupić nowa diodę podczerwieni i niech to jakiś fachowiec wymieni. Elektryk da radę sprawdzić kluczyk czy działa? Czy np. po naciśnięciu guzika zostaje wysyłany prze diodę sygnał, czy dochodzi napięcie do diody i czy może jasno wskazać na to że dioda uszkodzona? Dodano: 20 lis 2011 - 17:07 Ok. Sprawdziłem diodę, pilot działa. Teraz musze szukać w środku auta co sie stało. Nie wiem jak sprawdzić czujnik w aucie czy nie padł ;/
  2. Witam ponownie dziś na warsztacie przy okazji zdiagnozowałem auto programem Multi-Diag. Prosił bym o pomoc bo już jestem w totalnej kropce i sytuacji bez wyjścia :/ Myślałem, że komputer załatwi sprawe, lecz jeszcze nie. Więc tak: Wyskoczył błąd: Izolacja kabla napinacza pasów (coś podobnego) oraz Przerwa w obwodzcie AirBag kierowcy. Oba błedy udało się usunąć, lecz kontrolka nie zgasła. Kierownik przeszedł do Konfiguracji elementów systemu AirBag. Były 4 możliwości: 1.Przednia poducha kierowcy i tutaj była zaznaczona wartość - bez. 2.Przednia poducha pasażera, tutaj zaznaczona wartość - Z 3.Napinacz kierowcy - Z 4.Napinacz pasażera - bez. Kierownik zmienił wartośći kolejno na 1.Z 2.bez. 3.Z 4.Z (w sumie tak jak powinno być, bo nie posiadam poduszki pasażera) Z kontrolką dalej nic. Ponowne odczytanie błędów i wyskoczyło - Obwód kontrolki ostrzegawczej błędu - Zwarcie na plusie - Błąd sporadyczny. Błedu nie dało się usunąć, znów wyskakiwał. Zna ktoś temat lub wie o co może tutaj chodzić? _________________________ Dziś znów probowałem do czegość dojść. Sprawdzałem kablę, licznik itp. Nic co mogło wydawać się by usterką, nie znalazłem. :/ Znalazłem tylko dorobione(chyba) kabelki do org. instalacji. Nie wiem od czego są te kabelki. :/ Zakupiłem moduł AirBag'u na allegro. Jak to nie zadziała to zostaje mi elektryk (który pewnie fajna kasę będzie chciał zgarnąć) lub wyjęcie po prostu żaróweczki. Te dwie opcję za bardzo mi nie odpowiadają ale powoli stają się koniecznością.
  3. Czyli sprawdzę jakie jest natęzeni ładowania akumulatora? To też w sumie ważna rzecz
  4. Dzięki... chyba się skusze w takim razie na taki miernik. Będe musiał poszukać lub popytać jak sprawdzać ciągłość przewodów itp. :)
  5. P_r_z_e_m_o - dzięki. Posprawdzałem prawie wszystko co dotyczny kontrolki AirBag'u. Nie sprawdzałem jedynie modułu (wiem, że znajduje się koło skrzyni biegów? Tylko nie wiem czy pod spodem auta czy w kabinie), również nie sprawdzałem taśmy AirBag'u (tą z kierownicy). Uważam, że w 100% błąd jest w komputerze, wcześniej miałem problemy z autem i podczas prób odpalania zapaliła się kontrolka. Przeszukałem forum, stosowałem się do rad no ale niestety nic. Jedynie CLIP mi pomoże :) Także kieruje prośbę do forumowiczy ze śląska którzy posiadają CLIPA. Wiem, że mogłbym podjechać do warsztatu itp. Ale wolał bym u kogoś kto mi podpowie i zobaczymy co tam dokładnie siedzi. Jeszcze chciałem zakupić http://allegro.pl/uniwersalny-miernik-elektryczny-dt-830b-najtaniej-i1862636517.html lub http://allegro.pl/okazja-miernik-elektryczny-z-przewodami-pomiarow-i1863930514.html I pomierzyć ewentualnie wszystko, również uważam że przyda mi się w przyszłości, tylko kompletnie nie wiem jak ustawić i gdzie przyłożyć kabel ;) Może ktoś ma gdzieś stronkę która wszystko wyjaśnia.
  6. Dzięki, mam nadzieje, że kabel przyda mi sie w przyszłości, bo jak narazie z tego co czytałem to z tym programem to straszna lipa.
  7. A co do pozostałych komunikatów ABS i coś tam? Co to sugeruje?
  8. Witam od wczoraj próbuje testować DDT 2000. Ogólnie straszna klapa. Instalowałem dokładnie jak z instrukcją, parę razy nawet myślać, że coś źle robię. Skanując auto wyjawia mi się coś takiego: http://img401.imageshack.us/img401/6426/beztytuusan.png http://img546.imageshack.us/img546/9193/74470432.png http://img214.imageshack.us/img214/9778/45055537.png http://img28.imageshack.us/img28/7053/53427443.png http://img12.imageshack.us/img12/400/ewda.png Kompletnie nie wiem o co chodzi :/ Mam problem z AirBagiem, podczas próby odpalenia auta kontrolka się zapaliła i niechce zgasnać. Myslałem, że program to pokaże i umożliwi usunięcie kontrolki, lecz niestety nie. Z kontrolką nie jest powiązane słabe lub brak połączenia, poluźniona kostka. Poprostu bład w koputerze który trzeba usunać. I co mam zrobić teraz? Jak prawidłowo zdiagnozować komputer? Sprzedawca napisał tylko - "dobrze zainstalowac program" :shock: Prosił bym o radę, posiadam najnowsza baze (405mb) Popraw fotki tak aby były wyświetlane w poście
  9. Nie nie... musze zmienić te dane, autko zostało zamienione na wersje z silinkiem 2.0 8V
  10. Niestety po próbie przuczenia kluczyka po wbiciu kodu, auto nie zamyka się tzn. nie działa centralny, a auto można w każdej chwili odpalić tym kluczykiem :/ Teraz w garażu odpoczywa nie wiem co robić... Baterie są nowe.
  11. Dzięki za info, jak dobrze wyśledziłem to mam wklepać ten kod, poźniej włączyć na zapłon (nie odpalać auta) i poźniej trzymac przycisk od zamka centralnego (obojętnie z której strony) aż zamknie i otworzy albo odwrotnie i wtedy skierowac nadajnik do odbiornika i nacisnac na przycisk w pilocie? Prosił bym tylko o potwierdzenie.
  12. Witam, mam problem. Wygenerowałem Kod programem. Auto odpala po wpisaniu kodu przez przyciski centralnego zamka. Niestety ciągle by uruchamiać auto muszę wklepywać ten kod, nie wiem jak ustawić to na stałe, prosił bym o pomoc. Przeczytałem 35 stron i inne tematy i nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi.
  13. Witam panowie/panie Mam problem z Renault Megane Coupe 2.0 16v 1997r. Problem polega na tym, że nie działają mi szyby (przednie pasażera i dwie tylne uchylane). Przednia szyba od pasażera zejdzie na dół lecz do góry ani rusz, słychać coś tam jakby chciała iść lecz nic z tego, jakby za mało energii, dwa razy udało mi się ją podnieść lecz szła bardzo opornie, sprawdzałem kostkę(zamieniłem do drugiej szyby i kostka czyli przełącznik działa), podpinałem silniczek bezpośrednio i wtedy szyba śmigała... Co do tylnych szyb uchylanych problem jest podobny znów jakby miały za mało energii. Jedna z nich delikatnie i powoli się otworzy lecz nie do końca, a by ją zamknąć do końca trzeba użyć pomocy drugiej osoby by ją dociskała w czasie zamykania. Tylnych szyb nie rozbierałem, co do przedniej owszem lecz nic konkretnego nie uzyskałem, poczyściłem oraz posprawdzałem co mogłem, lecz za wiele się nie znam... Nie wiem jak pomierzyć to jakimiś przyrządami by dość do czegoś. Macie jakąś rade lub ogarniacie temat? Jak sobie nie poradzę będę musiał oddać auto do elektryka, lecz boje się, że mnie masakrycznie skasuje za tą usługę naprawy tych szyb.
  14. Tak więc potrzebuje kupić w sumie samą obudowę pompy paliwa (tą góre gdzie wchodza węzyki), lecz nigdzie nie mogę tego dostać, tak samo nie mogę dostać całego kompletu pompy paliwa do coupe 2.0 16V ;/ Jedynie widziałem kompletne pompy na allegro lecz nie do mojego silnika i jestem w wielkim kłopocie bo nie wie co zrobić, potrzebuje tą pompę nigdzie nie mogę dostać i nie wiem co robić ;/ Czy np. obudowa z innego modelu silnika np. 1.6 16V podejdzie do mojej pompy i auta?
×
×
  • Utwórz nowe...