Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

mrarek

Użytkownik
  • Zawartość

    5216
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

112 Super

Samochód

  • Auto
    SCENIC III PhI 2011
  • Silnik
    1.5 dCi 110 KM
  • Przebieg (tys.km)
    222

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Wybierz warsztat, w którym chcesz zrobić, weź wycenę i wyślij do ubezpieczyciela.
  2. Też leję 200 ml Ravenolu + w zimie lałem 50 ml SKYDD - silnik pracował bez problemów. Po co lałeś jeszcze Archoila? Ja całe życie tankuje na Shellu zwykłego diesla. Raz zatankowałem V-Powera i DPF wariował - kontrolka załączała się co chwilę. To był pierwszy i ostatni raz jak zalałem "lepsze" paliwo. Poza tym turbo pracuje cały czas. Nie ma takiej sytuacji o jakiej piszesz, że "turbo się załącza" @aniewa wlewanie Mixolu do ON nie jest najlepszym przykładem - to nie jest dobry olej do mieszania z ON. Natomiast lepsze smarowanie pompy i wtryskiwaczy z pewnością wydłuży czas ich życia, co przynajmniej ja potwierdziłem w swoich obserwacjach na 1,5 dCi z systemem DELPHI
  3. Nie możesz poczytać wątków na ten temat, tylko trzeba 50x zakładac taki sam?
  4. Chyba WESTA FORSE. Było już o akumulatorach 50x. Szukaj najcięższego, bo ogólnie można przyjąć, że to wyznacznik ilości ołowiu, a ten jest przecież w tym przypadku pożądany. WESTA ma jedne z lepszych technicznie akumulatorów.
  5. Prawdopodobnie podwinęła się któraś uszczelka przy szybkozłączce i przepuszcza powietrze. Najprościej jest zdjąć wszystkie i delikatnie od środka nasmarować je np. tawotem.
  6. Szukaj podobnych tematów, bo było sporo. Jest gdzieś mała nieszczelność na którejś złączce, uszczelce. Może zmieniałeś filtr paliwa?
  7. Świetną ofertę teraz ma nasz polski producent WAŚ: https://www.was.eu/pl/lampy-drogowe-przeciwglowe-do-ja Od 4 lat mam zamontowane W86. W poprzednim pojeździe - SCII - miałem W51. Lampy nie do zdarcia. Homologowane.
  8. Pomijając, że jest to nielegalne i deko skomplikowane, to 470 lm szału nie robi - są po prostu słabe wobec zwykłych żarówek.
  9. WESTA FORSE. Jeden z nielicznych, który ma dużo ołowiu w sobie. Płyty nie są cienkie jak papier, a o to przecież chodzi.
  10. No nie mogę... NIE MA ropy na stacjach! Ropa jest w rafinerii. Na stacjach jest olej napędowy! Wiem, że to obiegowy slang w soboty z przed remizy strażackiej, ale obiegowo również mówi się, że diesel musi kopcić...
  11. @aniewa szacun za pomysł! Podziwiam za samozaparcie. Wolałbym już nic nie kombinować (mało wolnego czasu). Do tej pory było wszystko regularnie - wypalanie DPFa mniej więcej po 400 - 600 kilometrach (kontrolka świeci długi czas) i w połowie tego okresu jednorazowe załączenie kontrolki na parę sekund. Jak w rosyjskim zegarku atomowym.
  12. Skusiłem się parę dni temu na Shellowski V-Power. Zatankowałem jak zawsze full bak. Kontrolka wypalania DPFa po 150 km zaczęła świrować - to świeci na 3 sekundy, to gaśnie. Czasami świeciła dłużej (myślę wypala). Na drugi dzień to samo, znowu świeci dłużej, ale nie tyle co zawsze świeciła jak wypalało. Już się wyleczyłem z super paliwa.
  13. Filtry na zapas? To myślenie jak w PRLu, gdzie były puste półki w sklepach
  14. Teoretycznie nie musi, bo wymiary pasują. Ale IMHO jak jest jeszcze jeden składnik filtra to teoretycznie lepiej
×
×
  • Utwórz nowe...