Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

mrarek

Użytkownik
  • Zawartość

    5227
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

115 Super

Samochód

  • Auto
    SCENIC III PhI 2011
  • Silnik
    1.5 dCi 110 KM
  • Przebieg (tys.km)
    222

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Mylisz kolego pojęcia - nikomu nigdzie nie zaglądam. Użalanie się na forum, że tam drogo, a u nas tanio, to... takie nie męskie. Że tylko tyle tak dyplomatycznie napiszę Zmuszał was ktoś? Deportacja? Obóz pracy? Nie rozumiem powyższego zapisu. Nie nakręcaj już tej spirali. Po prostu zarób na tę wymianę rozrusznika i tyle w temacie. Zarabiasz więcej, to daj i tamtym mechanikom zarobić. Dla mnie EOT, bo nie ma sensu ta rozmowa w tym wątku.
  2. Nie no - takie wpisy na forum, to już żenada... Pojechaliście tam okradać Wielką Brytfannę z podatków i socjalu czy robić na nią? Sprzedaj auto, kup rower!
  3. Już pisałem kilka razy - przy zakładaniu złączki oring może się lekko podwinąć. Posmaruj lekko oringi tawotem. Nic to im nie zaszkodzi, a zabezpieczy pred podwinięciem.
  4. na niskich obrotach panewki zawsze dostają. w tym przypadku z czasem zatykany kanał olejowy powoduje brak smarowania IV korby.
  5. Wydaje się to cokolwiek dziwne, bo bezpośrednio przed pompą jest odpowietrznik i pomimo pęcherzy pompa cały czas otrzymuje paliwo.
  6. Wyżej pisałem, że tankuję tylko na Shellu. Dodam, że od niedawna jest taka "promocja" na Shellu - we wtorki jest paliwo premium w cenie zwykłego paliwa. Podjazdowi wręcz nachalnie namawiają do zatankowania lepszego paliwa, ale nie zauważyłem, by ludzie się rzucali na takie paliwo.
  7. Ilość BIO powinna być oznaczona na pistolecie tankowania. ORLEN ma zdaje się tylko ON Arktyczny bez BIO.
  8. W 99% tankuję na Shellu zwykłego diesla. I prywatne auto i służbowe. I tak z 10 lat albo więcej... W październiku (jakoś tak) zatankowałem pierwszy raz "lepszy" ON z Shella i co 2-3 km włączała mi się kontrolka DPF. Ten jeden raz mi wystarczył, by nie kombinować.
  9. Odpowietrzy się samo. Skoro 2 przewody wymieniałeś, to spróbuj poprawić złączki, które ruszałeś. Może uda się zmniejszyć ilość lewego powietrza.
  10. Ja w swoim SCIII z 2011 roku już jestem po wymianie aku, bo zdychał. Zakupiłem aku WESTA. Świece to sprawdzisz bez wykręcania, ale może lepiej od razu wymienić?
  11. Wybierz warsztat, w którym chcesz zrobić, weź wycenę i wyślij do ubezpieczyciela.
  12. Też leję 200 ml Ravenolu + w zimie lałem 50 ml SKYDD - silnik pracował bez problemów. Po co lałeś jeszcze Archoila? Ja całe życie tankuje na Shellu zwykłego diesla. Raz zatankowałem V-Powera i DPF wariował - kontrolka załączała się co chwilę. To był pierwszy i ostatni raz jak zalałem "lepsze" paliwo. Poza tym turbo pracuje cały czas. Nie ma takiej sytuacji o jakiej piszesz, że "turbo się załącza" @aniewa wlewanie Mixolu do ON nie jest najlepszym przykładem - to nie jest dobry olej do mieszania z ON. Natomiast lepsze smarowanie pompy i wtryskiwaczy z pewnością wydłuży czas ich życia, co przynajmniej ja potwierdziłem w swoich obserwacjach na 1,5 dCi z systemem DELPHI
  13. Nie możesz poczytać wątków na ten temat, tylko trzeba 50x zakładac taki sam?
×
×
  • Utwórz nowe...