Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

mrarek

Użytkownik
  • Zawartość

    5169
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

106 Super

Samochód

  • Auto
    SCENIC III PhI 2011
  • Silnik
    1.5 dCi 110 KM
  • Przebieg (tys.km)
    215

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Napięcia dobre. Też takie mam. No może na zgaszonym jest nieco większe, ale i ten pomiar zależy kiedy jest robiony - zaraz po zgaszeniu czy 10 minut po zgaszeniu.
  2. @Papf bardzo dobry przykład. Wielu totalnie nie wie, że gęstość też jest bardzo ważna, a nie tylko magiczne oczko, które na dodatek pokazuje stan TYLKO jednej celi
  3. A jakby założyć magnes neodymowy na przewód paliwa? Tak jak te słynne magnetyzery
  4. To nie prąd, to napięcie. Jakie napięcie masz w bezpieczniku?
  5. To też bardzo dużo i wskazuje na problem elektryczny. Średnio jest ok. 50 mA
  6. mrarek

    Megane III phI Ryzyko awarii silnika

    To ile masz tak źle?
  7. U mnie w 1,5 dCi 101 KM poleciała IV panewka. Zakupiłem blok, reszta została sprawdzona i przełożona. Silnik pracuje do dziś u kolejnego już właściciela w Krakowie. Blok przyjechał kurierem na palecie, zaplombowany.
  8. Skąd jesteś? Kilka late temu kupowałem słupek z gwarancją 14-o dniową. Pracuje do dziś
  9. Ile lat ma ten akumulator? Może czas już na niego i zrobiło mu się zwarcie w sobie?
  10. mrarek

    Megane III phI Ryzyko awarii silnika

    Wg Twego opisu masz "Przebieg (tys.km):8000" czyli 8 000 000?
  11. @68bob24 ile zapłaciłeś za taką usługę? Dobre przewody (w oplocie) można kupić przysłowiowe "grosze" i samemu całość zrobić w 30 minut.
  12. A co ma diagnosta powiedzieć? Też chce pracować, więc będzie "+1" w zaliczonych. SKP też mają swoją statystykę, jak np. szkoły nauki jazdy.
  13. To nie komp się przyucza, tylko im więcej się jeździ w trasie, gdzie prędkość jest stała, to i spalanie jest sporo niższe.
  14. Po wymianie akumulatora robi się reset wartości. Na początku parametry średniego spalania są wysokie. Z ilością przejechanych kilometrów parametr ten maleje - stabilizuje się.
  15. Musisz wyjeździć kilometry by się ustabilizowało. Nie patrz na czas, bo może mało jeździsz.
×