Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

pzak

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

4 Neutralny

Samochód

  • Auto
    MI phI coupe
  • Silnik
    2.0 16v turbo
  • Przebieg (tys.km)
    237

Ostatnio na profilu byli

337 wyświetleń profilu
  1. Ogłoszenia wygasło!

    • POSZUKUJĘ
    • Nowy

    Witam, Jak w temacie, kupię komputer sterujący do silnika F3R lub F7R (dwulitrówki występujące głównie w pierwszych lagunach i meganach). Głównym kryterium dla mnie jest cena (jak najniższa oczywiście), stan elektryczny mnie nie interesuje, może być zepsuty/spalony/zablokowany. Właściwie potrzebuję tylko obudowy. Oferty na pw. pozdrawiam

    19,99 zł

  2. Więc jednak dałeś się naciągnąć ... Tam się nie ma co zepsuć/zużyć ,wymieniasz gumki, membrany, oringi i będzie słuzył nawet 100 lat!!! To tylko odlew metalu, jak nie będziesz naparzał młotkiem to nic się z nim nie stanie
  3. Tylko nie daj się wkręcić w jakieś dziwne wymiany "zepsutych" części. Moim zdaniem instalka wymaga jedynie wyregulowania. Choć mogę się mylić, gdyż nie mamy żadnych informacji nt. genezy problemu i co dokładnie jest nie tak jak ma być. Nie che mi się teraz szukać i podpierać się cytatami z paragrafów. Jest ustawa, która mówi, że jeśli zagazowane auto ma sondę lambda to musi mieć również automatyczną korekcję dawki wg jej wskazań - czyli minimum II-generacja (z elektroniką odczytującą wskazania sondy i z silniczkiem krokowym na wężu do miksera). Pomijam fakt, że 99% diagnostów nie ma o tym
  4. No nareszcie piszesz jak człowiek! Nic dodać nic ująć. No może tylko z tym podziałem na II i III-gen bym się nie zgodził II-gen to jest to co nazwałeś trzecią (sonda, krokowiec itp.) III-gen to tzw. wtrysk ciągły gazu w wfazie lotnej, bardzo rzadko spotykana instalacja tu żródło A wracająć do problemu autora tematu: Pobawmy się we wróżkę. Parownik na zdjęciu jest podciśnieniowy, więc będzie to I lub II-gen. I-gen raczej odpada bo nawet przeglądu by nie przeszedł. Jest sonda (a wszystkie benzynowe meganki mają) więc musi być korekcja dawki gazu wg jej wskazań - takie prawo (choć różne dr
  5. Ale doprecyzuj swoją wypowiedż, jakiego sterowania? Jeśli masz na myśli skład mieszanki to owszem, niewiele ma do powiedzenia, ale wolnymi obrotami steruje w dalszym ciągu ECU, i nie ma znaczenia która generacja gazu
  6. Silnik wprost stworzony do gazu, wystarczy II-gen. A nie lepiej kupić zagazowanego?
  7. No to działaj, z tym że "gotowców" na turbo do tego silnika to musisz już szukać gdzieś po zagranicznych forach. Podstawowe info już podałem. Trzymam kciuki, byłbyś chyba pierwszy w PL z k7m+T
  8. Cały ten temat to jeden wielki kibel, mylenie pojęć, rodzajów instalacji lpg. Nie istnieje żadna "śruba regulacji obrotów biegu jałowego" to co pokazałeś na zdjęciu to: Czytamy dalej: Bzdura totalna! Gdyż: No i na koniec: Ręce i nogi opadają... Podsumowując: nic nie rozbierać, oddać auto w ręce fachowca
  9. Dokładnie tak jak napisał poprzednik. Nie powinno się kręcić śrubkami na "pałę" bo jedynie można zepsuć
  10. A czemu w ogóle się bierzesz za coś o czym nie masz pojęcia? Choć widzę, że jest to bardzo często powielany błąd na forach. Jedż do prawdziwego gazownika (btw. rada tego pierwszego - bezcenna) Wolne obroty ustala ECU za pomocą silniczka krokowego, śrubką to się w maluchu ustawiało.
  11. No w sumie racja bo z 1.6+turbo i tak raczej nie wyciągnie więcej jak te 150KM. Kupić jakiegoś lekko bitego angola coupe lub cabrio i przerzucić cały przód. A najlepiej to zeswapować F7R-a i uturbić :-D
  12. Obczaj Mój temat Wrzuciłem turbo metodą chałupniczą. Co prawda to F7R ale zasada jest podobna. U Ciebie byłoby nawet łatwiej bo kolektor wydechowy masz z przodu. Podstawowe pytanie to czy zamierzasz robić sam czy zlecić komuś? Przedstawię krótki kosztorys: 1. turbo, używane 300-500pln 2. przewody olejowe do turbo 100-200pln (zasilanie z podstawki pod filtr, powrót w miskę) 3. zawór upustowy tzw. BOV (200-300pln), często można sie obejść bez niego gdyż wiele turbosprężarek ma zintegrowany (np. seria TD04 z Volvo) 3. intercooler, jakaś używka np. Renault Master 100pln 4. kolektor wydec
  13. Witam!

    Czy udalo ci sie odpalic jakis interfejs do twojej meganki ?

    pozdrawiam

    Dominik

  14. Zakupiłem, sprawdziłem i nie działa :-( Meganka 2.0 8v z 96r. fenix 5. Jeszcze powalczę.
  15. PatrykGDA, kolega Aris ma AE. W Coupe taka zmiana jest banalnie prosta, wystarczy wyjąć lub włożyc 1 bezpiecznik. Tu opisane : http://forum.meganecoupe.pl//viewtopic.php?t=16022 Nie widzę jaką masz wersję nadwozia, spróbuj może zadziała. Rolnik to ja
×
×
  • Utwórz nowe...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!