Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Piotrek84

Użytkownik
  • Zawartość

    77
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    2,0 8V
  • Przebieg (tys.km)
    0
  1. a kierunkowskaz w tym momencie działa, zegary gasną czy mrugają razem z kierunkiem. praktycznie o może być wszystko począwszy od masy a skończywszy na regulacji jasności podświetlenia deski
  2. klimatyzacja może cykać jeżeli osiągnie wartość ustawioną, włącza gdy za ciepło a wyłącza gdy już ochłodzi. a co do zamkniętego obiegu to lepiej gdy działa na zamkniętym( po co ma ci zaciągać ciepłe z zewnątrz jak może już ochłodzone ze środka)
  3. przecież u nas też się tak naprawia opony. łatka od spodu i kołek z wierzchu
  4. i to też może być przyczyną, jednak wydaje mi się że przy takiej usterce więcej biegów nie chciałoby wejść.
  5. a próbowałeś przeskoczyć zamiast na 4 to na 5, też są problemy? możliwości jest kilka. w pierwszej kolejności sprawdź olej choć ja bym obstawiał synchronizator. jak następnym razem coś takiego się zrobi to spróbuj go wbić powoli, czyli przy wciśniętym sprzęgle delikatnie wbijaj 4(trzymaj w pozycji do wbicia biegu ciągle delikatnie ciągnąć drążek). jeżeli nie będzie chciał wejść to delikatnie przegazuj. jak uda ci się wbić to na 99% to synchronizator. napisz o efektach
  6. witam. mam prośbę do posiadaczy megane z silnikiem 2.0 8v. jakoś się stało ze nie posiadam osłony rozrządu. nie wiem jak o na wygląda. i tu moja prośba/pytanie. czy mógłby ktoś pstryknąć lub wskazać jakąś fotkę z tą osłoną abym wiedział czego mam szukać?
  7. to już sprawa elektroniki, trzeba rozkręcić i zobaczyć czy nie ma zimnych lutów i czy wszystkie kondensatory dobre zwłaszcza te na ścieżce zasilającej
  8. ja mam dorobiony zwykły (najzwyklejszy) kluczyk za 20zł. i bez problemu odpalam takim kluczykiem po wpisaniu kodu.
  9. oswald zawsze możesz je odpinać pojedynczo i kiedy zgaśnie to będziesz wiedział który zwierał (chyba że to gdzieś na kablu). a miernikiem możesz sprawdzić sprawdzając czy jest przejście między przewodem a masą auta. jeżeli pokaże ze jest przejście to masz zwarcie. jednak jak będziesz miał przebicie na przewodzie to będziesz musiał każdy sprawdzić z osobna.
  10. to dobrze ze to olej. i pamiętaj żeby dolewać dobry olej bo będzie po skrzyni. a olej ucieka zewsząd nawet jak tego nie widać. np uszczelniacz przy prawej ośce może po trochu przepuszczać i nawet tego nie zauważysz.
  11. i po kłopocie. byłem dziś w aso i mam nadzieje że więcej razy tam nie będę musiał pojechać. dużo zbędnych pytań i stracony czas na robocie którą można było zrobić w kilka min. co kogo obchodzi po co rozkręcałem kluczyk i po co mi kod awaryjny do auta skoro płace za niego to powinienem wejść zapłacić i wyjść z kodem. Masakra to nasze aso. koszt 60zł
  12. pretensji nie mam tylko chodzi o to ze stara obudowa mogła się zepsuć i została zastąpiona nową z wygrawerowanym innym numerem. problem jest taki ze po wygenerowaniu kodu awaryjnego i wstukaniu go w samochodzie mrugają na przemian ekg i czerwona dioda [ Dodano: 2009-10-17, 13:39 ] ciekawi mnie jeszcze czy gdzieś jeszcze da się ten kod odczytać
  13. do dziś działało z kluczyka otwieranie. po wyciągnięciu baterii widocznie się rozkodował. wydaje mi się ze środek jest stary a obudowa kluczyka dobra.
×
×
  • Utwórz nowe...