Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

karolaa

Użytkownik
  • Zawartość

    380
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

12 Dobry

Samochód

  • Auto
    Megane IV
  • Silnik
    1.6dCi
  • Przebieg (tys.km)
    22000

Ostatnio na profilu byli

577 wyświetleń profilu
  1. Jeśli chodzi o pyknięcie to u mnie po zmianie radia na wersje Bose i dołożenie wzmacniacza również występowało. Gdzieś w fabrycznym BOSE musi być zamontowany układ opóźniający. Po uruchomieniu radia włączenie i wyłączenie radia już nie powodowało pyknięcia, wiec chyba musi być układ opóźniający na zasilaniu wzmacniacza. Zwykłego radia nie da sie 'przestawić' na wersje BOSE, mimo, że w Clipie fukcje niby są, ale po akceptacji zmian brak. Sam układ opóźniający mozna kupić za kilkadziesiąt pln
  2. Tematów było trochę o tym. możesz wymienić na takie z pokrętłem (nie to co ze zdjęcia), ale będzie potrzeba zakodowania wyświetlacza - trzeba go wymontować i wysłać do Ciniasa najlepiej żebyś miał pełną funkcjonalność.
  3. Nie zależy mi bardzo na AppleCar, bardziej żeby telefon sie połączył. Samodzielne wgrywanie wersji 3.3 trzeba poprawiać DDT4.. Trzeba mieć złącze itd. Gdyby był porawny gotowiec jak wgrać 3.3 z instrukcja po polsku/ang a nie tłumczeniem google to może warto ryzykować..
  4. widocznie to nie jest kwestia wahacza, ale czegoś innego. Być może ktoś uderzył kołem i 'cofneło się', ale to cofnięcie jest skrzywieniem po prostu gdzieś na mcpersonie albo jeszcze gdzieś indziej. Niektóre małe przesuniecia ciężko zdiagnozować, wiec prosciej pociągnąć/naciągnąć koło. Jeśli zbieżność jest OK a auto nie ciągnie w żadną stronę podczas przyspieszania lub przy odpuszczeniu gazu to może to była jakaś drobnostka
  5. na myrenault po wpisaniu VIN nie ma aktualizacji, bo tak jak wcześniej napisane bylo - nie można wykonac upgrade samemu z takiej wersji. Zreszta zgadza sie to z infromacjami ze stronki: https://www.gps-rlink.com/r-link-2/update-software/ wiem, że trzeba pojechac do serwisu, pytanie dotyczyło kosztów, czy ktoś był i wie ile to kosztuje..?
  6. to już hardcore troche, choć ma fach w ręku trzeba przyznać. Ta blaszka przy wahaczu mogła być do nagiągniecia koła, bo w meganie nie ma regulacji kąta wyprzedzenia, stąd też zeby porawić trzeba ciągnąć koło najprościej (nie mówie, że idealnie)
  7. Mam iPhone i tam AppleCar po upgradzie również nie działa, więc średnie rozwiązanie. Poza tym czytając problemy po upgradzie do 3.3 to sporo rzeczy przestaje działać albo działa niepoprawnie do końca.
  8. Trzeba podnieść wersje softu w Rlinku do 2.2.19.300. Podobna ta wersja rozwiązuje właśnie takie problemy. Niestety z nie wszystkich wersji można samemu to wykonać, z wiekszością trzeba udać sie do serwisu. Nie wiem czy ktoś robił już takie coś w serwisie w aucie po gwarancji, bo chetnię dowiem się jakie są koszty upgradu
  9. Czy ktoś robił upgrade Rlinka 2.2.15.703 na 2.2.19.300 Z tego co można wyczytać taki upgrade może wykonać tylko ASO... auto po gwarancji, poza tym z rynku francuskiego... Ile takie coś może kosztować?
  10. takie elementyspawają kiedy auto idzie na rame do prostowania, ale pierwszy raz widzę żeby to bylo na wahaczu
  11. Kierownica musi mieć przycisk aktywnego tempomatu po lewej stronie. Nie wiem czy wymiana samej kiery wystarczy, czy potem nie okaże się że np inny zwijacz jest potrzebny bo nie ma jakiejś wiązki
  12. Karty z HF też da się wyczyścić? Bo kiedyś powiedziano mi, że takich się nie daje wyzerować
  13. Na zdjęciu wyraźnie widać jaki nr powinien być i tu masz to co potrzebujesz https://allegro.pl/oferta/modul-usb-aux-sd-280238352r-megane-iv-4-renault-7713593405
  14. A to nie jest związane z radarem pod emblematem renault w zderzaku? Masz radar? Jest sprawny?
×
×
  • Utwórz nowe...