Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

karolaa

Użytkownik
  • Zawartość

    434
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

16 Dobry

Samochód

  • Auto
    Megane IV
  • Silnik
    1.6dCi
  • Przebieg (tys.km)
    39000

Ostatnio na profilu byli

663 wyświetleń profilu
  1. Zaczepy raczej nie. Będziesz miał jedynie wycięcie na końcówke tłumika lub nie
  2. Nordglas robi najgorsze szyby, mają największe zniekształcenia. Polecam Securita, cena nieznacznie wyższa. A wada - pękają jeśli wklejona szyba ma zbyt mała warstwę i dotyka blachy, wtedy od nagrzania potrafi pęknąć. Tak mi powiedział kiedyś spec od szyb jak mi od słupka poszła, było rzeczywiście mniej kleju w jednym rogu i szyba dotykała blachy
  3. Wydaje mi się, że w pierwszych modelach nie było po prostu regulacji, mimo, że silniczek itd jest. Dopiero w poźniejszych wersjach pojawiło się pokrętło do regulacji wysokości poziomu światel z kabiny. Mam u siebie bez regulacji, światla się nie poziomują, zapalają się po prostu i świecą na określonym poziomie jak zwykle lampy.
  4. A czy łączniki z Meg III nie będą pasować? Różnica jest 0.5mm jedynie w długości, są dostępne od ręki, dobre marki i cena sporo niższa niż do Meg IV?
  5. Aniewa podał koszt części a robocizna będzie drugie tyle i nie wiesz czy dobrze zrobią. Wiadomo jeśli komuś spodobało się auto to podchodzi emocjonalnie. Wg mnie auto nie jest warte tej ceny z tyloma zagadkami i pewnie też dlatego się tyle sprzedaje
  6. Robiłem w zeszlym roku. Sama skorupa zderzaka to 1800, blotnik chyba 700, lampa gola 1000. Poza ASO wstawia zamiennik zderzaka za 400 itd.. na częściach oryginalnych wg mnie nie ma szans zrobić tego w 15k, ale mogę się mylić
  7. W ASO na pewno zapłacisz sporo i może byc całka. Weź pod uwagę, ze masz do wymiany skorupe zderzaka, blotnik, wyciągnięcie progu, lampa ma zerwane uchwyty, rezonator (sprawdz w ASO ile to kosztuje, już masz 3k w samych gratach) a jeszcze zawieszenie, gdzie ceny będą sporo wyższe niz 300pln jak się wydaje (mógł mcperson sie wykrzywić). Mi po zarysowaniu zderzaka i błotnika plus lampa policzyli kolo 6-7k - blacharz nie miał nic do roboty, zamówili części, a potem lakierowanie i wymiana. Szkoda z OC ale to nie ma znaczenia przy wycenie. Daj do wyceny w ASO to sie przekonasz, ale tanio nie będzie
  8. Mialem na myśli zewnetrzne zapocenie turbiny. Można też przeciez zajrzeć w wąż od intrecoolera i jeśli będzie widać sporo oleju to już znak, że coś się dzieje.
  9. 0.5l podaje wlaściciel, ile bierze naprawdę nie wiadomo. Trzeba obejrzeć turbo czy nie puszcza
  10. Każde auto to skarbonka, kwestia czy duża czy mała. Auto wygląda OK, wysoka wersja wyposażenia. Silnik też fajny, a skoro bierze olej to pewnie turbo wyciąga powoli, więc trzeba będzie je zrobić niedługo. Gałka zmiany biegów jest czarna bo wytarta czy wymieniona na czarna? Kupuje się emocjami i trzeba liczyć się, że zawsze będzie trzeba coś w auto włożyć.
  11. Nigdy to nie jest tylko soft, bo tak każdy kupowałby najsłabasze wersje i jechał na zmiane programu. 1.5 100/105KM różnił sie wieloma rzeczami, kute tłoki, natrysk na denko tłoka, był ogólnie wzmocniony, inne turbo itd. Był nawet cichszy w pracy o 2dB wg danych producenta. Nie dało się wyciągnąć programem z wersji 86KM tyle co z 100/105KM. Podciągnąć moc pewnie się uda, ale 160KM nie zrobisz na bank bez przeróbek
  12. są, wersja BOSE wykorzystuje 2 anteny, ale wykorzystanie jednego gniazda tylko nie ogranicza std funkcji
  13. nadaje się, wystarczy jak wykorzystasz jedno gniazdo
  14. dokładnie ta, ale pamiętaj że ma być oryginał anlbo hutchinson bo inaczej może być gorzej niż było
  15. wymień gazowo olejową (ta przy rozrządzie), ale wkładaj tylko ryginał Hutchinsona. Jest jeszcze poduszka na skrzyni biegów (pod podstawą akumulatora)
×
×
  • Utwórz nowe...