Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

karolaa

Użytkownik
  • Zawartość

    590
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

37 Super

Samochód

  • Auto
    Megane IV
  • Silnik
    1.6dCi
  • Przebieg (tys.km)
    39000

Ostatnio na profilu byli

1102 wyświetleń profilu
  1. Ktoś może rozwinąc wątek wymiany korka przy ubywającym płynie chłodniczym? Jaki to ma związek? Z tego co widzę do wszystkich wersji są te same korki na 1.4PSI
  2. Możesz spokojnie montować każde fotele. Nie wiem co będzie jeśli będą grzane, czy zadziała bez kombinowania, ale poza tym to plug&play
  3. przedni będzie pasował, ale nie będziesz miał już przeciwmgielnych, bo w GT ich nie ma, manetka przy kierownicy też jest inna. Jeśli z tym możesz żyć to przód zmienisz bez problemu. Tyl - zależy jaką wersje teraz masz, wersje intense mają tłumik zakończony 'na prosto' więc tam będzie pasować zderzak, jeśli masz tłumik zagięty do dołu.. nie wiem, musisz sprawdzić
  4. Możesz wymienić na taki który nie ma zapisanego crashu w pamięci z innego auta, ale będzie tam inny vin i tyle. Musisz tylko upewnić się, że sterownik będzie z auta z taka sama ilością poduszek jak twoje. Najprościej iść do elektronika, który wyczyści błąd i będziesz miał swój sterownik bez błędów.
  5. Wygląda jakby akumulator dawał znać, że się kończy i przy rozruchu na chwilę odcinał zasilanie. Stąd masz te resety Zacząłbym od tego
  6. Nie wiem jak w Megane IV ale w III trzeba było mieć odpowiednie radio, które miało sygnał niskosygnałowy idący do wzmacniacza. Robiłem swap, udało się, ale wzmacniacz był z wtyczkami, bo bez tego średnio wszystko się łączy. Przypuszczam, że jeśli dostaniesz radio od tego zestawu i wiązkę to sobie poradzisz. Bez.. lepiej nie ruszaj bo nie masz rozpiski sygnałów idących do i z wzmacniacza Z tym graniem duużo lepiej też bym nie przesadzał, mam Arkamysa... i w porowaniu do BOSE gra może trochę słabiej, ale w BOSE nie masz ustawien basów itd.. W Arkmysie ustawiasz tony średnie, niskie i ś
  7. Było kilka nr czujników, u mnie były wszystkie takie same, montaż nie ma znaczenie, można obracać itd. Jak padł jeden to zakupiony został z innym nr i też działało. Tak było u mnie
  8. Weź swój i wyczyść błędy, a nie kombinujesz. Wtyczki muszą być takie same. Kupisz używkę i będziesz miał inny nr VIN w sterowniku, wyczyścisz swój i będziesz miał wszystko jak należy
  9. Nie ma, masz sterownik poduszek pod tunelem środkowym, w nim jest czujnik przeciążeniowy. Zanieś sterownik do speca i niech wgra ci nowy wsad do kości pamięci bez informacji o crashu. Będziesz miał swój sterownik z nr VIN i konfiguracją auta.
  10. Masz na myśli ta część obszyta materiałem na którym opierasz rękę? Mam coś takiego do wywalenia.. jak chcesz to daj znać
  11. 1000 jak zrobisz gdzies po super taniości. Skorupę nową możesz kupić w zamienniku - 500, lakier 500, pewnie jak zdejmiesz zderzak to kilka innych rzeczy wyjdzie, wiec ta kwota to minimum. Robocizna jeszcze..
  12. Zmieniałem u siebie. Pasują od wersji GT 320mm, zaciski mogą zostać, choć w GT masz 4 tłoczkowe chyba z tego co kojarzę. Jednak poza tarczami to chyba zwrotnica do wymiany.. U mnie całość wymieniona była wiec pasowało wszystko, ale czy bez zwrotnicy się da to nie potwierdzę. Auto nie hamuje jakoś drastycznie lepiej, większe tarcze tak szybko nie 'puchną' i tyle.. wg mnie szkoda zachodu, lepiej włożyć serie dobra i dobre klocki
  13. W megane jest tak jak mówi serwis, niezależnie czy ktoś siedzi czy nie na miejscu pasażera przy zderzeniu czołowym wylatują poduszki kierowcy i pasażera plus wszystkie napinacze, również te z tyłu. Jakbyś miał wyłączoną poduszkę pasażera przełącznikiem z prawej strony to wtedy konsola by ocalała.
  14. powinno pasować, tylko musisz kupić taki bez navi https://allegro.pl/oferta/tunel-srodkowy-podlokietnik-megane-iii-969100026r-9708507505
×
×
  • Utwórz nowe...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!