Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

mayn

Użytkownik
  • Zawartość

    811
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

29 Super

Samochód

  • Auto
    Inne
  • Silnik
    2.4
  • Przebieg (tys.km)
    40000

Ostatnio na profilu byli

822 wyświetleń profilu
  1. Do Twoich przebiegów jeśli w większości przypadków są robione w trasie, zdecydowanie pasuje diesel...
  2. Przerabiałem identyczny problem przez ponad pół roku - Megane IV 1.3 TCe, czy 2-3 letni 508 krajowy po lifcie 2.0 HDI. Z racji że 508 po liftingu ma już AdBlue to trochę komplikuje jego eksploatację.... Niespodziewanie kupiłem 308, 2019 rocznik po liftingu 1.2 PureTech 130 KM. Dzisiaj stwierdzam że wnętrze 308 ma znacznie nowocześniejsze od 508 po lifcie (m.in brak wgłębienia ekranu Navi jak to w starych kineskopowych telewizorach) . Może 308 już wraz z wiekiem nie jest taki ładny jak Megane IV (308 wszedł pod koniec 2013 roku), ale jest dopracowany i nie ma z nimi problemów patrząc na forum Peugeota. Megane IV niestety, wygląda że podzieli los Megana II / Laguny II po dość solidnym Meganie III. Silnika 1.2 PureTech już nie ma co się bać, po liftingu w 2017 roku został poprawiony pasek rozrządu (tak mnie zapewniali w ASO). Osiągi silnika 1.2 PureTech 130 KM są zaskakująco rewelacyjne, spalanie w trasie 90km/h nie przekracza 4,6 l (wg kompa) z włączoną klimatyzacją oczywiście na 5 biegu (6 bieg załączam powyżej 100 km/h).
  3. Należy pamiętać że zdjęcia Skody Scali nieco wyżej to podstawowa wersja. Megane IV w wersji Life również jest mega plastikowe i sprawia wrażenie auta budżetowego. Najważniejsze że wszystkie samochody w wersji podstawowej mają ESP, dzięki czemu stopniowo będzie coraz mniej wypadków na drogach poprzez utratę panowania nad samochodem....
  4. Proszę bardzo, widać wyraźnie rysy.... Jak je najlepiej zamaskować ? Może wosk koloryzujący T-CUT jak wspominałem w pierwszym poście ? Wiem że po kilku myciach będzie trzeba ponawiać nakładanie wosku.....
  5. W najbliższych dniach zrobię zdjęcia, to nie Citroen tylko Pe szrot 308
  6. Witam. Od miesiąca jestem szczęśliwym posiadaczem nowego fabrycznie samochodu w kolorze czarnym. Pech chciał że już po miesiącu pojawiły się na masce rysy z nie mojej winy. Będąc u narzeczonej ptak mi nasrał na maskę. Pomyślałem że przed wyjazdem do domu pojadę na myjnię bezdotykową, i zmyję odchody ptasie bezpiecznie ciśnieniowo. Wieczorem pojechałem na myjnię, jakie było moje zdziwienie że ptasiego odchodu na masce już nie było... Okazało się że przyszły teść szczotką do mycia samochodu (taką jak dawno temu się używało do mycia maluchów, polonezów, zaporożcców i warczyburgów) ;-) zmył ten ptasi odchód, oraz aby tego było mało wytarł do sucha szmatką. Rozumiem teścia, chciał aby było dobrze ale nie wyszło z niewiedzy..... Widać na masce rysy od szczotki i prawdopodobnie pocierania szmatką. Jakim środkiem można to bezpiecznie zamaskować ? Czy taki wosk usunie rysy ?
  7. Znajoma ma Megane IV 1.2 TCe 130 GT Line z 2018 roku, przy przebiegu 5 000 km miała wymieniane na gwarancji łączniki stabilizatora, ponoć to częsty problem w Meganie IV. Uderz do ASO i wspomnij o tym, ewentualnie zmień ASO....
  8. ... i ta chora cena zaczynająca się od 112 900 zł za kompakta......
  9. Ogłoszenia wygasło!

    • SPRZEDAŻ
    • Używany

    Sprzedam Clio 3 1.5 dCi 86 KM (200 Nm) z 2006 roku, wersja Dynamique. Przebieg oryginalny (sprawdzany był podczas naszego zakupu w ASO przy zakupie 86 000 km w 2010 roku i się zgadzały wszystkie wpisy) obecny przebieg to około 223 000 km. Samochód w naszych rękach jest od września 2010 roku, czyli prawie 9 lat. Silnik jest bezawaryjny, olej wymieniany co 12-15 tyś km pełen syntetyk. Nie ma żadnego problemu z silnikiem, zapalaniem na zimnym w mrozy, kopcenia nawet na wyższych obrotach, spalania oleju od wymiany do wymiany itp. Turbina zawsze była chłodzona po trasie, silnik nie był katowany zwłaszcza na zimnym. Silnik bardzo żwawy za sprawą wysokiego momentu obrotowego 200 Nm dostępnego od 1900 obr, oraz cichy jak na samochód tej klasy (w porównaniu do wolnossącej benzyny). Nie posiada dwumasówki, oraz filtra DPF / FAP. Jedyną usterką silnika przez ostatnie 9 lat to była wymiana czujnika podciśnienia turbo (nowy w ASO 260 zł). Clio posiada w wyposażeniu 6 x airbag, ABS, elektryczne szyby przednie i lusterka, klimatyzacja manualna (była sprawdzana i dobijana w marcu i bardzo ładnie chłodzi - przeprowadzam zawsze przegląd klimatyzacji co 3 lata), oryginalny podłokietnik widoczny na zdjęciu - bardzo wygodny ! , komputer pokładowy, radio CD z sterowaniem przy kierownicy, skórzana kierownica, wnętrze lepszej jakości - srebrzone obwódki zegarów, nawiewów, konsola środkowa miękka bez zaślepki poduszki pasażera. W okresie zimowym były wymieniane przednie tarcze hamulcowe + klocki. Na przednich alufelgach są prawie nowe opony kupione dokładnie rok temu na wiosnę, tylne są Michelin Energy Saver w dobrym stanie. Na stalówkach dorzucam GRATIS nowe opony zimowe również markowe kupione w listopadzie 2017, a więc prawie nowe. Dorzucam również GRATIS bagażnik bazowy (widoczny na zdjęciach, można zamontować uchwyty na narty, albo rowery), ale bez uchwytów rowerowych. Za dopłatą dorzucam uchwyty rowerowe na 2 rowery - 200 zł. Jak każdy samochód używany posiada minusy: Jest to łuszcząca się w górnej części kierownica skórzana - widoczne na zdjęciu (standard w Renault), oraz nie działa regulacja lewego lusterka (prawe działa i jest OK) - można raz palcami ustawić lustro i jest OK. Nie wiem czy to wina joystcika, czy czegoś innego.... Prowadzi się pewnie i prosto bez ściągania. Spalanie w trasie z jazdą 80 - 90 km/h to poniżej 4 litrów. Jako że zdecydowaną większość jeździłem w trasie, na baku robiłem ok 1100 - 1200 km zanim zapaliła się rezerwa. Samochód był garażowany. Sprzedaje ponieważ czekam na zamówiony nowy samochód (potrzebuję na firmę). Lokalizacja: Dębica (przy autostradzie A4 między Tarnowem a Rzeszowem). Przegląd ważny do końca września. Cena 8400 zł do negocjacji.

    8.400,00 zł

  10. Zmień ASO, może inne ASO zdiagnozuje poprawnie wadę Twojego egzemplarza zanim wymienią połowę samochodu.
  11. Wylecz się z wolnossącego silnika, i to w dodatku w SUVie.... Zdecydowanie 1.3 TCe 140 KM zapewni o wiele większa przyjemność z jazdy, i wyciszenie jest z pewnością o wiele lepsze w trasie. Do tego jak piszesz masz 5 lat gwarancji na Kadjara w cenie 2600 zł, więc kolejny atut.
  12. Koniecznie jedź do ASO skoro samochód jest na gwarancji. Może jest jakiś nowy soft dla silnika, i eliminuje powyższe problemy.....
  13. @LTar każdy producent ma mniejsze i większe wpadki. Wiem z ASO że od 2017 roku są poprawione paski i nie ma z nimi problemów. Podczas testów 1.2 PureTech chwalone są za dynamikę, oraz bardzo niskie spalanie. Ogólnie bardzo chwalony jest wszędzie 1.2 PureTech jak mało który inny silnik. Tutaj jest ciekawa lekturka dla Ciebie odnośnie cudownych 1.2 TCe Renault ZOBACZ
  14. @Meca faktycznie nie ciekawie wiedząc że Meganka IV jest produkowana od końca 2015 roku, więc w 1 rok od produkcji producent powinien wyeliminować "choroby wieku dziecięcego" na podstawie zgłoszeń z ASO.... @tomqu86 zgadzam się z Tobą, wygląda na to że jakość Renault znów poleciała w dół po dość solidnym Clio III, Meganie III i Lagunie III. Mój mechanik nie cierpi marki spod spłaszczonego rombu, twierdzi że to klątwa, natomiast dobre zdanie ma o PSA.
×
×
  • Utwórz nowe...