Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

mayn

Użytkownik
  • Zawartość

    855
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

31 Super

Samochód

  • Auto
    Inne
  • Silnik
    2.4
  • Przebieg (tys.km)
    40000

Ostatnio na profilu byli

1019 wyświetleń profilu
  1. Najgorsze są auta postojówki..... Znajomy ma samochód kupiony nowy w salonie 6 lat temu, przebieg zaledwie 8 000 km..... 2 tygodnie temu miałem okazję jechać nim za kierownicą...... od razu stwierdziłem brak hamulców. Hamulce bardzo bardzo słabe, wygląda że układ hamulcowy się zapiekł..... Dlatego samochód ma jeździć, inaczej się psuje. To że wspomniana Meganka ma fabryczne części to świadczy o dobrej eksploatacji.... Dwumasa prędko nie pada, bez problemów powinna wytrzymać 200 tyś km. Jakieś tulejki lub inne elementy gumowe zawieszenia do Meganki III ? Wszystko kupi markowe poniżej 100 zł, Meganka to nie Tesla czy Ferrari....
  2. To co w takim przypadku radzisz ? Kupić u handlarza szrota sprowadzonego z wspawaną ćwiartką, albo połówką i cofniętym licznikiem z 460 tyś km albo więcej na legendarne 180 tyś km ?
  3. Pozostawię opinię bajkopisarza z kryształową kulą bez komentarza.
  4. Życzę powodzenia i bezawaryjnej jazdy.... Podchodzisz do zakupu jakbyś to Ferrari kupował...........
  5. Bardzo cicha jest również opona Goodyear EfficientGrip która jest bardzo cicha (68 dB). Ma niemal identyczną etykietę co Michelin i jest jednocześnie tańsza ok 50-60 zł na sztuce.
  6. Nie porównuj osiągów 1.2 TCe 115 KM do 1.2 PureTech 110 KM. Miałem jesienią zastępczy 308 1.2 PT 110 KM (w moim była szkoda parkingowa - naprawa w ASO) byłem w szoku jak zaskakująco pięknie się zbierał jak na 110 KM.... Na mokrej nawierzchni bez problemu mielił kołami z 2 biegu bez żadnego rozpędu silnika i to na felgach 17". Jak sobie przypomniałem jazdę próbną z 2014 roku 1.2 TCe 115 KM to było jedno wielkie rozczarowanie osiągami, mega turbo dziura i spore spalanie jak na 1.2...... Clio 3 dCi 86 KM którym jeździłem na ówczesne czasy przeskakiwało moment w mieście i trasie 1.2 TCe 115 KM......
  7. To jest nie do przyjęcia żeby w nowym fabrycznie samochodzie dochodziły jakieś skrzypienia z zawieszenia przed 10 czy 15 tyś km..... Kolegi żona ma Megana IV 1.2 TCe GT Line 2018 rok, miała już 3 x wymieniane łączniki stabilizatora.... Do tego miała problemy z uszczelkami, skrzypieniem plastików..... Nowe Meganki już po 4 latach produkcji powinny być na max dopracowane, a ciągle coś im dolega. Teraz z kolei grzechotki w najnowszych silnikach 1.3 TCe.... dramat...... Mój mechanik u którego dawniej naprawiałem używany samochód, który cieszy się bardzo dobrą opinią w rejonie, mówił że ASO go wzywało jako dobrego mechanika, bo nie radzili sobie z elektroniką Talismanów na gwarancji..... Wygląda na to że po dość solidnym Clio III, Megane III, Lagunie III nowy model Megane IV i Talisman zbliżyli się jakościowo do Megane II i Laguny II.......
  8. @LTar więc pozostaje Ci walczyć do skutku, ewentualnie zmiana ASO i prawdopodobnie wymiana belki...
  9. Co prawda nie mam Megana IV, ale podobnie miałem latem. Byłem przekonany że to 100% coś w zawieszeniu / bagażniku. Dopiero gdy zdjąłem bagażnik dachowy na rowery, okazało się że to nieoryginalny bagażnik na dachu powodował takie zawirowania. Nie masz czasem czegoś na dachu jakiś belek ? Posprawdzaj też wnękę koła zapasowego czy wszystkie plastiki są dociśnięte.....
  10. Nie można w Megane IV słuchać muzyki z telefonu poprzez bluetooth ?
  11. Wystarczy zerknąć tutaj na forum ile tematów jest z zużyciem oleju w 1.2 TCe oraz ile silników wymienionych. Forum Nissana Qashqai też pęka w szwach na max (przeglądałem bo braciak przymierzał się do zakupu Qashqaia, na szczęście się wyleczył).
  12. Opony 255 to walce do samochodu premium, albo SUVa mocnego a nie Megane III które miało premierę w 2008 roku.....
  13. Póki co 1.2 TCe z lat 2012 - 2016 masowo są wymieniane w ASO na gwarancji. 1.3 TCe za krótko jest na rynku aby ocenić jego trwałość, na to potrzeba minimum 3 lat obecności na rynku......
  14. Ciekawe czy po liftingu Megana IV poprawią podłokietnik w sensie regulacji pod kątem...... Kadjar po liftingu otrzymał przesuwany w przód podłokietnik i jest praktyczny bo jest dość wysoko..... Dziś również sprawdziłem jakość plastików Kadjara i jest na zadowalającym poziomie. Nic już nie skrzypi, poprawili po liftingu. Pamiętam jak dawniej przed liftem każdy Kadjar w którym siedziałem skrzypiał jak Skoda Favorit, czy Zaporożec ZOBACZ. Jeśli chodzi o ceny Peugeotów to 3008 i 508 są na dość wysokim poziomie, ale należy pamiętać że 3008 a Kadjar to spora różnica. Myślę że Talisman a 508 to również różnica na rzecz 508. Natomiast 308 jako że jest to już model w końcowej fazie (na rynku od jesieni 2013) można swobodnie kupić lekko poniżej 70 tyś zł w wersji 1.2 PureTech 130 KM jeśli się dobrze pogada . Dzisiaj ceny Astry V po liftingu zaczynają się od 76 500 zł.....(jeszcze nie tak dawno zaczynały się chyba za 59 900.... z mułem wolnossącym 1.4). Silnik 1.4T został wycofany, wprowadzono 1.2T.... różne źródła podają że jest to silnik PSA, a inne że nie..... Natomiast Opel GrandLand X ma silnik 1.2 PureTech 130, bo to jest bliźniak 3008 z gorszym wykończeniem.
×
×
  • Utwórz nowe...