Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

mayn

Użytkownik
  • Zawartość

    866
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

32 Super

Samochód

  • Auto
    Inne
  • Silnik
    2.4
  • Przebieg (tys.km)
    40000

Ostatnio na profilu byli

1080 wyświetleń profilu
  1. Benzynowe silniki od jesieni 2018 również mają filtr cząsteczek stałych który nazywa się GPF.
  2. Dlatego że przeciętny Kowalski robi rocznie do 15 000 km i to w szczególności na krótkich odcinkach. Diesla dzisiaj kupują Ci którzy robią rocznie więcej niż 25 000 km, a w szczególności firmy. Jeździłem dawniej dieslem 1.5 dCi 86 KM, dzisiaj zdecydowanie wolę benzynę turbo. Poezja jazda, wyciszenie, brak wibracji, komfort. Przejedź się Octavią 1.5 TSI 150 KM jak pięknie chodzi....
  3. Są jeszcze na rynku niezawodne samochody, jak między innymi Toyoty. Może w środku nie są tak innowacyjne i nowoczesne jak konkurencja, ale za to nic nie skrzypi i są to samochody niezawodne. Niestety, Toyota dalej stawia na silniki wolnossące i hybrydy (mam tu na myśli Rav4), w Corolli jest dostępny 1.2T. To samo dotyczy Hond, choć coś słyszałem że chwilę były jakiejś komplikacje z silnikiem 1.5T. Renault to jest specyficzna marka, chyba każdemu kojarzy się z awariami. Mój mechanik u którego dawniej serwisowałem samochody, okropne zdanie miał o Renówkach. Mówił że to klątwa, że to kupują ludzie bez wyobraźni. Faktycznie Megane IV ma sporo bolączek i to widać tutaj gołym okiem na forum. Pęka w szwach te forum z problemami Megana IV. Coś w tym jest..... Pamiętacie jak na początku lutego w Warszawie nowiutkie Renault Espace prezydenta Francji odmówiło posłuszeństwa ? Wstyd i hańba dla marki Renault. ZOBACZ Dzisiaj cena nowego Espace zaczyna się od 145 tyś zł, a kończy lekko powyżej 180 tyś za wersję Initiale Paris. Trzeba mieć naprawdę źle w głowie poukładane żeby za Renówkę tyle kasy wydawać....
  4. Opony zimowe są przeważnie głośniejsze od letnich. Po założeniu u mnie opon zimowych o tym samym poziomie głośności na etykiecie co opony letnie, od razu stwierdziłem że jest wyraźnie głośniej. Na wiosnę wróć na letnie opony i samemu oceń....
  5. Z którego roku masz Megankę IV ? Poprawione silniki 1.2 TCe pojawiły się jakoś w drugiej połowie 2016 roku.
  6. Wg zdjęć wnioskować można że podłokietnik dalej nie ruszony (brak regulacji na wysokość), czyli totalna lipa w tej klasie.
  7. Życie pokazuje że strach kupować używane Clio IV / Megana III / Scenica III z silnikiem 1.2 TCe z lat 2012 - 2016.....
  8. Najgorsze są auta postojówki..... Znajomy ma samochód kupiony nowy w salonie 6 lat temu, przebieg zaledwie 8 000 km..... 2 tygodnie temu miałem okazję jechać nim za kierownicą...... od razu stwierdziłem brak hamulców. Hamulce bardzo bardzo słabe, wygląda że układ hamulcowy się zapiekł..... Dlatego samochód ma jeździć, inaczej się psuje. To że wspomniana Meganka ma fabryczne części to świadczy o dobrej eksploatacji.... Dwumasa prędko nie pada, bez problemów powinna wytrzymać 200 tyś km. Jakieś tulejki lub inne elementy gumowe zawieszenia do Meganki III ? Wszystko kupi markowe poniżej 100 zł, Meganka to nie Tesla czy Ferrari....
  9. To co w takim przypadku radzisz ? Kupić u handlarza szrota sprowadzonego z wspawaną ćwiartką, albo połówką i cofniętym licznikiem z 460 tyś km albo więcej na legendarne 180 tyś km ?
  10. Pozostawię opinię bajkopisarza z kryształową kulą bez komentarza.
  11. Życzę powodzenia i bezawaryjnej jazdy.... Podchodzisz do zakupu jakbyś to Ferrari kupował...........
×
×
  • Utwórz nowe...