Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

mayn

Użytkownik
  • Zawartość

    716
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

22 Super

Samochód

  • Auto
    Inne
  • Silnik
    2.4
  • Przebieg (tys.km)
    40000

Ostatnio na profilu byli

475 wyświetleń profilu
  1. Mam wątpliwość czy Megane III dCi 90 KM ma skrzynie 5 biegową dłuższą od dCi 110 KM z skrzynią 6 biegową. Na YT widać Megane III dCi 90 KM przy prędkości 130 km/h ma 3000 obrotów, więc żadna rewelacja. Miałem Clio 3 dCi 86 KM i również miałem 3000 obr przy 130 km/h. Megane dCi 110 KM ma dłuższą skrzynię i ma na 6 biegu 3000 obr przy 150 km/h. Może masz rzeźbione auto i masz skrzynię 6 biegową w dCi 90, a w dCi 110 masz skrzynię 5 biegową ? Na forum Clio kiedyś był przypadek że ktoś kupił Clio 2 dCi i dziwił się że samochód jedzie max 120 km/h. Po głębszych analizach okazało się że skrzynia biegów w dCi była włożona od wersji benzynowej.... Więc te 3000 obr w benzynie przy 100 km/h to dla diesla faktycznie zabójstwo było jechać 120 km/h i więcej.... Na rynku nie brakuje rzeźbionych szczepanów...
  2. mayn

    Megane IV phI Nowe Megane GT Line

    Również jestem ciekawy gdyż planuję zakup nowego samochodu z GPFem. Myślę że nie powinno być problemów w warunkach miejskich, benzyna nie ma tyle sadzy co diesel.....
  3. mayn

    Megane IV phI Nowe Megane GT Line

    Tak wygląda z specyfikacji że jest 3 cylindrowy.
  4. mayn

    Megane IV phI Nowe Megane GT Line

    Teraz trwa wyprzedaż ostatnich modeli z silnikiem 1.2 TCe. W całej Europie zachodniej już nie ma w Meganie / Kadjarze silnika 1.2 TCe. Zastąpił go nowy 1.3 TCe o mocach 115, 140 i 160 KM. Do Polski silnik 1.3 TCe do Megana i Kadjara trafi po wakacjach. Właśnie widzę że Kadjar który z silnikiem 1.2 TCe 130 miał do setki 10,2 z obecnym 1.3 TCe 140 ma 9,4 s. Natomiast Megane które z silnikiem 1.2 TCe 130 miało 10,6 s z nowym 1.3 TCe 140 ma tylko 10,4 s. Czyżby Megane dostało jeszcze dłuższa skrzynie biegów ?
  5. Przygotuj się na spore spalanie, silniki z początku produkcji 1.4 TCe lubią sporo spalić, poczytaj też tutaj na forum problemach z uszczelkami pod głowicą i pękających blokach.....
  6. Wątpię aby był w Polsce zakaz wjazdu dla diesli. W pierwszej kolejności powinni wprowadzić obowiązkowe sprawdzanie na przeglądzie technicznym czy dany diesel nie ma wyciętego DPF. Wracając do Clio IV 1.2 16V silnik ten już nie jest produkowany. Zastąpił go 0.9TCe zdławiony do 75 KM.
  7. Z całą pewnością będzie diesel 1.5 blue dCi..... Wchodzi również powoli do innych modeli 1.7 blue dCi oraz 2.0 blue dCi.
  8. mayn

    Laguna III Laguna Coupe Krzeszowice

    Proszę pamiętać że przy takim przebiegu powoli podzespoły silnika mogą się kwalifikować powoli do wymiany. Znam przypadek jak ktoś kupił niedawno Insignię 2.0 CDTI z przebiegiem 190 tyś km. Miało być wszystko pięknie, a okazało się że dwumasówka, wtryski, DPF do wymiany. Do dziś wydane 7000 zł na naprawy i auto dalej jeszcze nie naprawione....
  9. Znamy już dane techniczne silników 1.3 TCe. Megane IV 1.2 TCe 130: 0-100km/h 10,6 s Megane IV 1.3 TCe 140: 0-100km/h 9,9 s Megane IV 1.3 TCe 160: 0-100km/h 9,2 s Na elastyczność powinno być jeszcze lepiej za sprawą większego Nm.
  10. Informacja od jednego z pracowników salonu, produkcja 1.2 TCe 130 KM została zakończona. We Francji Meganki w podstawowych wersjach mają 1.2 TCe 100 KM, reszta w górę to 1.3 TCe o mocach 115, 140 i 160 KM.
  11. Jeśli robisz 40-45 tyś km rocznie, trzeba było kupić 1.5 dCi z skrzynią 6, było by o wiele ciszej i taniej.
  12. @palusik jest dostępny Megane R.S. 1.8 TCe o mocy 280 KM, zaglądnij na stronę www.renault.pl
  13. Są przy salonach Scenici do jazdy próbnej TCe 140 oraz 160. Jeździł ktoś ?
  14. Rozszerza się paleta silnikowa Megane w kolejnych krajach. W Niemczech można zamówić Megana TCe 140 EDC oraz TCe 160.
  15. Jeśli to jest Twój egzemplarz Megane Grand Coupe to wnioskować można już dlaczego tak skrzypi. Megane Grand Coupe nie jest oferowane w Europie zachodniej, więc jakość już nieco gorsza samochodów wyprodukowanych w Turcji. Tak było dawniej z jakością Thalii, Fluence które również nie były oferowane w Europie zachodniej. Kolega który 3 dni temu odebrał Megana GT Line, widział ten filmik, sprawdził u siebie i nic nie skrzypi.
×