Skocz do zawartości

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl


Masz ciekawy materiał wideo związany z motoryzacją?
Dodaj go do na naszej bazy - kliknij tutaj, wybierz kategorię i dodaj film

bolom

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    49
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Profil

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Województwo
    mazowieckie

Samochód

  • Auto
    Megane II ph II Kombi
  • Silnik
    1.5 dCi
  • Przebieg (tys.km)
    208000
  1. Witam, Szukałem w sieci wiele na ten temat. Postanowiłem się jednak zapytać na forum szanownych koleżanek i kolegów. Sprawa wyglada tak. Mam do sprzedania Megane II 2007 1.5 dCi. Zainteresowany chce kupić ten samochód odemnie ale na dwie raty. Proszę podpowiedzcie jak to zrobić by nie było problemów. Będe wdzięczny za wszelkie informacje w tej kwestii, Pozdrawiam
  2. Scenic I phII RX4 - czy warto?

    Witam, No dziękuje za informację:) Szczególnie Zyga bardzo mnie tutaj zaciekawił. Tak z tymi przebiegami to jakaś lipa jest. Niestety nie ufac można nikomu:( obserwuję kilka takich aut: http://otomoto.pl/renault-scenic-rx4-dci-zarejestrowany-oc-przeglad-C20985445.html http://otomoto.pl/renault-scenic-rx4-C20093302.html http://otomoto.pl/renault-scenic-rx4-1-9-dci-bezwypadkowy-warto-C21215514.html aaaa i jeszcze jedna rzecz. Czy te silniki 1.9 dCi w tych autach miały łańcóch rozrządu?
  3. Witam, Mam na oku Scenica RX 4 z 2000 roku z silnikiem 2.o Benzyna. Proszę powiedzieć czy warto wchodzić w ten samochód? Jak to jest z tym napędem na 4 koła. Jaka jest mozliwość założenia przy takim roczniku i przebiegu około 200 tys km LPG. A moze lepiej kupić 1.9 dCi? Będe wdzięczny za uwagi i wskazówki. Pozdrawiam serdecznie.
  4. Witam, Przymierzam sięd o kupna Scenica RX4 z 2002. Prosze powiedzieć czy 1.9 dCi jest bardziej wytrzymały z tego roku niżeli te silniki z lat 2005 i wyżej? Pozdrawiam
  5. a nie sądzićie że to wtryski? Popraw temat bo post poleci do kosza.
  6. Witam, Megane Combi II ph II 2007 1.5 dCi 106 KM. Podczas odpalania telepnie śilnikiem ale to jest jakby do przełknięcia. Od kilku dni słyszę podczas ruszania lub czasami nawet przy zmianie z np: 2 na 3 czy 1 na 2 klekotanie (coś takiego jakby uderzenia kołkiem o kołek) Bardzo to niepokojące jest. Na wolnych obrotach zaczął pracować głośniej jak by troszkę przypominał traktor w oddali. Proszę powiedzieć co może być. Olej jest.
  7. Witam, Narazie się nic nie dzieje, ale bardzo często słyszę ze ciągle cos z tymi panewkami się dzieje. Dużo tez jest informacji, że takie panewki kręcą się przy przebiegach 100 - 160 tysięcy. Czy to jest jakiś problem z tymi silnikami? Sam jeżdżę 1.5 dCi 105 KM i mam nadzieję, ze nic się nie stanie (208 tys km).
  8. Witam, Muszę wymienić najprawdopodobniej łożyska w mojej Megi 2007 rok Kombi. 1.5 dCi 106 KM. Przebiego 207 tysięcy. Prosze powiedzieć jaki typ łożysk a najlepiej było by jaki nuemr tych łożysk mam kupić. Znalazłem firmę w Warszawie, która produkuje i sprzedaje ale nie jestem pewien czy będą wiedzieli jakie to łożyska. Firma: www.kool.com.pl Jaktorowska 4 warszawa. Z góry bardzo dziękuję
  9. ... tak wajha strasznie sie "wierci" jak jadę, wydaje mi sie, że pomimo sprawdzania ŁOMEM to wina takiej dużej okrągłej poduszki, która trzyma silnik by sie nie bujał.
  10. .... sprawdzone, to nie poduchy, a czy może być wina wtrysków albo sprzęgła?
  11. Witam, Czy ktoś z szanownych forumowiczów może wie ile kosztuje kompletne srzęgłodo Megi II PH II 1.5 dCi 106 KM i gdzie cos takiego można kupić? Nie jestem przekonany do cen ofeerowanych przez mechaników :)
  12. Witam serdecznie, Jestem posiadaczem Renault Megane 1.5 dCi 106 KM, 2007 rok, kombi. Auto sprawuje się ok. Przejechane ma 204 tysiące. Od pewnego czasu podczas uruchamiania silnika mam takie szarpniecie, że zatrzęsie całą "budą". Szarpnięcia te są czasami mniejsze. Podczas gaszenia tez jest takie uderzenie ale jakby mniejsze. Wielu mechaników mówi mi, że ten typ, ten silnik tak ma, jednak jesli dobrze pamietam, kiedys tego nie było. Podczasu uruchamiania było ok. - niektórzy mówią, że to wina świec żarowych, - inni, że to koło dwumasowe, - jeszcze inni, że zabrudzony układ spalin: ERG, przepływka, i tym podobne... Co do koła to nie jestem do końca przekonany, gdyż uruchamiam zawsze na wciśniętym sprzęgle, znowu podczas jazdy nie szarpie nie zgrzyta, nie słychać go wogóle, Może to wina poduszek,..... Poproszę o jakies sugestie, wskazówki.. Pozdrawiam
  13. Witam, Mam problem ze sprężarką klimy. Zacznę od początku. Renault Megane II ph II 2007 1.5 dCi 105 KM. Dałem do mechanika, wymienił mi sprężarkę. Klima nie działała bo powiedział, że coś z elektroniką. Poczekam to jak będzie elektryk to zajrzy, ale niestety szybciej okazało się, że pękł mi pasek. Całe szczęście, że nic się nie stało silnikowi. Okazało się, że założył sprężarkę ale nie od tego typu samochodu. Pasek kręcił sie po skosie. Sprężarka była za którka od ogyginalenej prawie o 1 cm. Teraz szukam ale nie wiem jaka była oryginalna bo wyrzucił ją na złom. Poproszę o pomoc jaki typ muszę szukać. Wiem, że musi być dłuższa o 1 cm od tej która aktualnie mam. Czy może ktos mi pomóc: podam VIN VF1KMSEC637136217
  14. no dobrze, tylko czy to, że wyje to wina sprzęgiełka?
  15. Witam, Około tygodnia temu zauważyłem, jak wymienialiśmy poduszkę silnika że pasek jest uszkodzony. Jedna część paska (od strony silnika) była jakby zdarta (póżniej okazało się, że brakuje dwóch rowków). No niby ok. Wymieniłem pasek. Nie wymieniałem rolki napinającej i sprzęgiełka kierunkowego na alternatorze. Wydawało się być ok. Po przejechaniu 5 km, zaczęło po stronie właśnie paska klinowego delikatnie a potem coraz bardzieć buczeć lub jak kto woli wyć takim przytłuimonym odgłosem. Przetraszyłem się, bo jak poczytałem, od paska klinowego, który uległ uszkodzeniu czy zużyciu może ulec zatarciu silnik. Jestem posiadaczem 1.5 dCi 106 km z 2007 roku. Niestety mam przejechane 200 tysięcy. Przebieg oryginalny, sam tyle przejechałem. Co robić? Pojechałem do następnego mechanika. Taki, który się niby zna. Mechanik na SERWITUTY W WARSZAWIE Auto-Mila. Pojechałem tam, bo się umówiłem, że wymienię resztę poduszek silnika. Wspomnę, że jak odpalam czy gaszę auto strasznie nim telepie. Ale tylko wtedy. Więc pojechałem. Po diagnozie okazało się, że to nie dwumasa ani żadna z poduszek. Wspomniałem, że wymieniłem pasek a on na to, że przyczyna może być osprzęt i postanowił wyminić rolkę napinającą oraz wspomniane sprzegiełko na alternatorze. No powiedział, że jak się zerwie pasek to jego resztki mogą dostać się pod rozrząd no i wtedy wiadomo co - masakra z silnikiem i wydane ponad 5 tysięcy na naprawę. Zdecydowałem się. Po wymianie nie przestało "walić" samochodem, a buczenie lub jak kto woli wycie nie przestawało a bardziej się dawało we znaki. Zapytał czy był zmieniany rozrząd. No przy 160 tys trzeba więc wymieniłem. No to powiedział, że można z tym jeździć i jak będę chciał to mogę przyjechać na czyszczenie układu zasilania silnika. Nie ważne. Ciągle buczy i wyje. Pojechałem do drugiego mechanika. Wyczekałem w kolejce i odpaliłem samochód. Był zimny. Nie buczało , dopiero po jakiś 15 minutach mechanik stwierdził, że coś nie tak. Podnieśli go na podnośniku i zaczęli. Ściągnęłi pasek, odpalili i było niby ok. Założyli pasek spowrotem i buczenie nadal było. Okazuje się, że pasek krzywo pracuje. Sprzęgiełko, które założył mi na Serwituty jest na krótkie ( za mało wystaje i dlatego pasek znowu zniszczony. Powiedzcie co mam w takiej sytuacji zrobić. Wydałem 600 zł. i dalej boję się, że stracę moje auto. To jakieś nieporozumienie. Czy mogę liczyć na jakieś wsparcie od Was. Pozdrawiam
×