Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

kacper69

Użytkownik
  • Zawartość

    1621
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

38 Super

Samochód

  • Auto
    Megi3v2 GT
  • Silnik
    1.5dci / 81KW
  • Przebieg (tys.km)
    150

Profil

  • Zainteresowania
    kobiety, ale tylko takie jak samochody, ładne, szybkie, nie bite, wysoko zawieszone, prosto z salonu, no i koniecznie po myjni ... ;)

Ostatnio na profilu byli

1464 wyświetleń profilu
  1. a "pierwszy montaż " to znaczy dobry, czy może tani? I czemu producenci aut wstydzą się skąd biorą te części na pierwszy montaż?
  2. dla mnie to dziwne są takie firmy, które ciężko znaleźć w sieci pod ich prawdziwymi nazwami firm. Przykładowo to : denso.com. heyner.com, lub heyner.de - otwiera się jakaś strona lekarza? Aż warto zarejestrować taka domenę, może jak się dorobią, to ją odkupią? dziwne, że taki potentat musi mieć jakieś pokrętne strony , czy się ukrywają, czy może nie mają kasy żeby zaistnieć w sieci?
  3. Denso , to taka marka No Name. A Heyner też niewiele lepsza, chyba nawet strony internetowej nie ma. Jak ktoś ma refleks, to może ją zarejestrować ;) Może te BOSCHe są podrabiane, że wycieraczki "no name" są lepsze od tych podróbek ?
  4. Oryginały, szczególnie te wkładane w ASO na przeglądach to porażka. Pod względem ceny i wytrzymałości. Ja polecam polskie Motgum'y. Za około 45 pln można kupić komplet na przód, powinny 2 lata wytrzymać.
  5. Akurat mój mechanik jest bardzo techniczny, a przez to kulturalny. Jak jego klucze do filtrów nie dały rady, to najpierw dał mi znać, że jest problem. Patrzyłem, że takie dziurawienie filtra to zrobi niezły syf, jak się olej z filtra poleje na to co jest poniżej. Ogólnie to Nobel dla projektanta tego układu filtra z Renault'a
  6. Akurat filrt w tym silniku jest tak założony , że śrubokrętem ciężko tam podejść . Nie ma jak go wbić.
  7. a ta podstawa filtra to ma jakaś uszczelkę do bloku silnika? Jak odkręcę ta podstawę filtra , to pewno uszczelkę jeszcze będę miał do wymiany? Targają mną jeszcze rozterki , żeby pojechać na wymianę do ASO, tam gdzie ostatnio to było robione. Może Oni mają taka metodę, że mocno dokręcają filtr, że jak ktoś nie ma naprawdę specjalnego klucza do filtrów Renault, tylko jakieś pazurki, to nie da rady odkręcić? No ale w ASO to mnie zgolą.
  8. No, ja takiej akcji na parkingu przed blokiem to robić nie mogę. Czy jak przyłożę jakiś solidny wektor do klucza na tym filtrze to czegoś nie urwę w silniku przy mocowaniu tego filtra? Bo mechanik mnie właśnie tym straszył.
  9. Dziś bylem na wymianie oleju i filtra oleju w mojej Meg 1.5. Mechanik poddał się na odkręcaniu filtra , powiedział że chyba coś się urwie jak założy przedłużkę na klucz , nie odkręcił go . Czy to jakaś plaga w tych silnikach jest? A może wina samych filtrów Renault? Bo taki mam założony.
  10. A może jest źle wyregulowany układ podawania paliwa LPG? Jak na benzynie jest OK
  11. Info uzyskałem w sieciowym zakładzie wulkanizacyjnym. Pytałem się tam o to , czy potrafią wyłączyć te czujniki na stałe , przy okazji wymiany kół na letnie.. Ten opóźniony alarm o braku kontaktu z czujnikiem ciśnienia jest podobno też w innych markach aut. Właśnie po to , żeby bez stresu dojechać na dojazdówce do wulkanizacji.
  12. System jest tak przygotowany, że przez dwa dni można jeździć z kołem\kołami bez czujników. Chodzi o to , że jak założy się koło zapasowe , żeby nie było alarmów. A w ciągu dwóch dni, to raczej każdy naprawi koło z czujnikiem i założy je z powrotem. Gdyby był na forum jakiś Programista klasy A, to mógł by zmienić w sofcie do auta ten parametr z 2 dni na np: 180 - 360 dni, to wtedy można by jeździć pół roku na zimówkach z felgami bez czujników ciśnienia. Może Ruskie to zrobią?
  13. Czy programem DDT4ALL i przy pomocy ELM 327 da się wyłączyć sprawdzanie czujników ciśnienia w kołach? Czy jednak CLIP jest konieczny?
  14. Te maty to Hydrozagadka jest. Moja poprzednia Megi dci 1.5 z 2009 r nie miała tej maty, a obecna dci 1.5 z roku 2015 ją posiada. Mam wrażenie że się ciut szybciej dogrzewa, ale i ciut ciszej silnik pracuje.
  15. A może problemem jest pompa paliwa? Może jakieś opiłki robi, które niszczą wtryski? w M2 była taka seria pomp , co powodowała awarie wtrysków.
×
×
  • Utwórz nowe...