Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

kacper69

Użytkownik
  • Zawartość

    1639
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

38 Super

1 obserwujący

Samochód

  • Auto
    Megi3v2 GT
  • Silnik
    1.5dci / 81KW
  • Przebieg (tys.km)
    150

Profil

  • Zainteresowania
    kobiety, ale tylko takie jak samochody, ładne, szybkie, nie bite, wysoko zawieszone, prosto z salonu, no i koniecznie po myjni ... ;)

Ostatnio na profilu byli

1682 wyświetleń profilu
  1. Nie ma co za bardzo roztrząsać tych cen. Najważniejsza jest cena wymiany tych części. Koło mnie jest warsztat, gdzie wymiana kompletnego rozrządu to 450~500 pln w zależności od tego czy wymiana z pompą itp. Warsztat sam proponuje aby klient przyniósł wszystkie części swoje takich marek jakie chce mieć założone. I wtedy klient ma najtaniej to co chciał.
  2. Może ten rozrząd jest takiej jakości , że warsztat nie gwarantuje dłuższej pracy niż 60 tys km?
  3. Ja jeszcze raz potwierdzam, tą metodę obrotu zaworu o 120 stopni zrobiłem w megane 3 dci 1.5 z 2009 roku. Silnik miał 63 KW, to było chyba 85 KM. Kilka lat temu wrzuciłem na forum nawet fotki "przed i po" . Obecnie mam już inne auto, więc w mojej stopce jest informacja o innym silniku, co może powodować nieporozumienia. Mój zawór EGR wyglądał tak, jak na tej przykładowej aukcji. Widać, że da się go obrócić https://allegro.pl/oferta/zawor-egr-laguna-kangoo-megane-scenic-clio-1-9dci-7246464107
  4. micha1964 nie słuchaj opinii tych co mają auta z silnikami benzynowymi. Oni piszą głupoty . Kupuj to auto,. tylko urwij jakieś 5 tys pl. jedyne moje zastrzeżenie, to to , że ma za mały przebieg co do wieku.
  5. Ten odprysk chromu na logo Renault, to obciach dla producenta auta. Podobnie jak od kilku lat Ford też ma problem ze swoimi emblematami.
  6. Koło mnie regeneracja turbiny z wymianą zaczyna się od 900 pln. Takie są ceny na reklamach .
  7. 1, sprawdziłem po VIN moje poprzednie auto , 1,5 z 2009 roku, ale silnik tylko 86KM, na 100% nie miał dwumasy. 2. jak w ogłoszeniu jest podane , że przebieg 211 tys, a ma 216 tys , to znaczy że od kilku miesięcy to ogłoszenie wisi, więc nie jest to jakaś okazja. 3. Po rejestracji widzę, że nie jest to pierwszy właściciel. PS Ja swoje auto z tego rocznika w wersji kombi sprzedałem za 10 tys pln.
  8. To auto to hydrozagadka. Ja jak sprzedawałem swoją Megi 3 v1 , z przebiegiem 304 tys km, to nic z tych problemów, co opisałeś mi się nie trafiło.Żadnych poduszek, dwumas- ( to auto tego nie ma, przynajmniej moje nie miało ) drążków , końcówek ,poceń, brania oleju itp. Więc myślę że to auto to jakieś pechowe jest, albo ma znacznie większy przebieg. Jak się poci, albo bierze olej, to turbina do zrobienia jest, a nie są to tanie sprawy. Sprawdź dokładnie w CEPIK stany licznika na badaniach technicznych.
  9. Przy tak małej dawce benzyny wszystko będzie OK. Znam przypadek, gdy do zbiornika w aucie z silnikiem dci 1.5 w M2 dolano 20 litrów i silnik to przeżył. Był mulasty, spalanie znacznie wzrosło, ale jak to przepalił, to wszytko wróciło do normy. Auto jeździ do dziś.
  10. A czy ktoś wie , w jakiej temperaturze i ciśnieniu pracuje ten waż? Bo chcę dobrać go z jakiś zamienników ciętych z metra , może nawet silikonowych ? EDIT, po robocie: Na razie , a może nawet docelowo , założyłem rurkę gumową 6.3 mm polskiego producenta, nazwy nie podam, co by nie było kryptorekamy, czy "lokowania produktu" Rurka dedykowana do paliwa, zbrojona . Wygląda solidnie, ten odcinek rurki ~10 cm, kosztował około 1 PLN, a niskiej jakości oryginał Renault PN: 20 87 413 07R kosztuje około 5,5 €. Skłonny był bym zapłacić nawet i 5 PLN za te 10 cm rurki , żeby już jej nie wymieniać w przyszłości. Porównując parametry rurek gumowych i silikonowych, to bardziej bym stawiał na silikonowe, które wytrzymują do 280C, a myślę, że zmęczenie materiału nastąpiło właśnie z powodu zbyt wysokiej temperatury pracy. Czarna rurka kruszyła się dokładnie na krawędzi rurki metalowej , na którą była wsunięta. Dokładnie tak samo , jak na wielu fotkach z sieci, "ten typ tak ma". Na wszystkich fotkach ta rurka pęka dokładnie w tym samym miejscu. Ponieważ wygląda to na wadę konstrukcyjną, to powinno być to objęte jakąś akcją serwisową ze strony Renault. Obiecałem to wstawiam fotki z roboty. Auto po otwarciu klapy, wygląda jak każde inne. Kolejna fotka po zdjęciu wycieraczek i górnej osłony podszybia Następnie zdjąłem dolne podszybie, jest wtedy dostęp do tych fajnych rurek. Osłony termicznej nie trzeba zdejmować, jak się ma takie ginekologiczne rączki jak ja , nie chwaląc się. Po drobnym poruszeniu odkręconym czujnikiem ciśnienia okazało się że czarna rurka jakoś sama pękła do końca. Wymieniłem ją na ciętą z metra zbrojoną rurkę paliwową, polskiego producenta, w cenie około 8 pln za mb. oryginalna rurka miała 6mm fi wewnętrzne, założyłem rurkę 6.3 mm , czyli ~ 1/4 inch , taką miałem pod ręką. Co ciekawe, zawsze ta oryginalna rurka się kruszy na granicy metalowego konektora wychodzącego z filtra FAP. Aby zdjąć cybanty z rurki potrzeba płaskoszczypów o długich kleszczach, takich około 10 cm, aby to dobrze poszło. Zwykłymi kombinerkami się to nie uda. Warto płaskoszczypy przymerdać sznurkiem, coby gdzieś na dół nie spadły. Cała operacja trwałą jakieś 90 minut, ale jak bym miał to robić jeszcze raz to poniżej godziny się wyrobię. Jak by ktoś potrzebował pomocy , to służę.
  11. te fi , to oczywiście wewnętrzne? Widziałem też filmy w sieci, że ta czerwona rurka też się kruszy. Ciekawe jakie są w tych rurkach ciśnienia i temperatura. Może by się coś dobrało z tworzyw alternatywnych. Ciekawe też, jakie rurki obecnie Renault wstawia w ten układ. Może już opanowali sytuację?
  12. Kurcze, muszę poszukać takiego montera, bo ja ma diesla, to gazem się nie interesowałem. Fajnie, jak by były jakieś dedykowane zamienniki, bo widzę że oryginalna rurka to pomyłka jest.
×
×
  • Utwórz nowe...