Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

kacper69

Użytkownik
  • Zawartość

    1628
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

38 Super

Samochód

  • Auto
    Megi3v2 GT
  • Silnik
    1.5dci / 81KW
  • Przebieg (tys.km)
    150

Profil

  • Zainteresowania
    kobiety, ale tylko takie jak samochody, ładne, szybkie, nie bite, wysoko zawieszone, prosto z salonu, no i koniecznie po myjni ... ;)

Ostatnio na profilu byli

1514 wyświetleń profilu
  1. A czy ktoś wie , w jakiej temperaturze i ciśnieniu pracuje ten waż? Bo chcę dobrać go z jakiś zamienników ciętych z metra , może nawet silikonowych ? EDIT, po robocie: Na razie , a może nawet docelowo , założyłem rurkę gumową 6.3 mm polskiego producenta, nazwy nie podam, co by nie było kryptorekamy, czy "lokowania produktu" Rurka dedykowana do paliwa, zbrojona . Wygląda solidnie, ten odcinek rurki ~10 cm, kosztował około 1 PLN, a niskiej jakości oryginał Renault PN: 20 87 413 07R kosztuje około 5,5 €. Skłonny był bym zapłacić nawet i 5 PLN za te 10 cm rurki , żeby już jej nie wymieniać w przyszłości. Porównując parametry rurek gumowych i silikonowych, to bardziej bym stawiał na silikonowe, które wytrzymują do 280C, a myślę, że zmęczenie materiału nastąpiło właśnie z powodu zbyt wysokiej temperatury pracy. Czarna rurka kruszyła się dokładnie na krawędzi rurki metalowej , na którą była wsunięta. Dokładnie tak samo , jak na wielu fotkach z sieci, "ten typ tak ma". Na wszystkich fotkach ta rurka pęka dokładnie w tym samym miejscu. Ponieważ wygląda to na wadę konstrukcyjną, to powinno być to objęte jakąś akcją serwisową ze strony Renault. Za kilka dni wrzucę tu tutorial z tej wymiany, jak będę miał chwilkę czasu aby to ogarnąć.
  2. te fi , to oczywiście wewnętrzne? Widziałem też filmy w sieci, że ta czerwona rurka też się kruszy. Ciekawe jakie są w tych rurkach ciśnienia i temperatura. Może by się coś dobrało z tworzyw alternatywnych. Ciekawe też, jakie rurki obecnie Renault wstawia w ten układ. Może już opanowali sytuację?
  3. Kurcze, muszę poszukać takiego montera, bo ja ma diesla, to gazem się nie interesowałem. Fajnie, jak by były jakieś dedykowane zamienniki, bo widzę że oryginalna rurka to pomyłka jest.
  4. Ok A jakiej długości powinna by ta rurka i jakie FI wewnętrzne tej rurki powinno być?
  5. PIOTR85 A gdzie kupiłeś tą czarną rurkę? I jak ona fachowo się nazywa? U mnie jest też taki błąd P1453. Reset błędu przez ELM rozwiązuje problem na tydzień , czasami dwa tygodnie. Będę musiał też rozebrać to podszybie, ale zanim to zrobię, to wolę mieć już tą rurkę, żeby dwa razy nie rozbierać podszybia. Chyba jakaś wadliwa seria tych rurek musiała być, albo jakaś wada konstrukcyjna , bo jak uszkadzają się w 3 letnich autach , to troszkę za wcześnie. Masz jakieś fotki z tej wymiany czarnej rurki ?
  6. Chyba Niemcy robili ten ranking, tak coś czuję https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/ranking-w-ktorych-samochodach-uklady-napedowe-sa-najtrwalsze/2qjs5ds
  7. W ASO kiedyś zakładali jakąś czarną folię nad tym głośnikiem, bo woda dostająca się do głośnika w końcu go uszkodzi.
  8. a "pierwszy montaż " to znaczy dobry, czy może tani? I czemu producenci aut wstydzą się skąd biorą te części na pierwszy montaż?
  9. dla mnie to dziwne są takie firmy, które ciężko znaleźć w sieci pod ich prawdziwymi nazwami firm. Przykładowo to : denso.com. heyner.com, lub heyner.de - otwiera się jakaś strona lekarza? Aż warto zarejestrować taka domenę, może jak się dorobią, to ją odkupią? dziwne, że taki potentat musi mieć jakieś pokrętne strony , czy się ukrywają, czy może nie mają kasy żeby zaistnieć w sieci?
  10. Denso , to taka marka No Name. A Heyner też niewiele lepsza, chyba nawet strony internetowej nie ma. Jak ktoś ma refleks, to może ją zarejestrować ;) Może te BOSCHe są podrabiane, że wycieraczki "no name" są lepsze od tych podróbek ?
  11. Oryginały, szczególnie te wkładane w ASO na przeglądach to porażka. Pod względem ceny i wytrzymałości. Ja polecam polskie Motgum'y. Za około 45 pln można kupić komplet na przód, powinny 2 lata wytrzymać.
  12. Akurat mój mechanik jest bardzo techniczny, a przez to kulturalny. Jak jego klucze do filtrów nie dały rady, to najpierw dał mi znać, że jest problem. Patrzyłem, że takie dziurawienie filtra to zrobi niezły syf, jak się olej z filtra poleje na to co jest poniżej. Ogólnie to Nobel dla projektanta tego układu filtra z Renault'a
  13. Akurat filrt w tym silniku jest tak założony , że śrubokrętem ciężko tam podejść . Nie ma jak go wbić.
  14. a ta podstawa filtra to ma jakaś uszczelkę do bloku silnika? Jak odkręcę ta podstawę filtra , to pewno uszczelkę jeszcze będę miał do wymiany? Targają mną jeszcze rozterki , żeby pojechać na wymianę do ASO, tam gdzie ostatnio to było robione. Może Oni mają taka metodę, że mocno dokręcają filtr, że jak ktoś nie ma naprawdę specjalnego klucza do filtrów Renault, tylko jakieś pazurki, to nie da rady odkręcić? No ale w ASO to mnie zgolą.
  15. No, ja takiej akcji na parkingu przed blokiem to robić nie mogę. Czy jak przyłożę jakiś solidny wektor do klucza na tym filtrze to czegoś nie urwę w silniku przy mocowaniu tego filtra? Bo mechanik mnie właśnie tym straszył.
×
×
  • Utwórz nowe...