Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

pit-men

Użytkownik
  • Zawartość

    871
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

18 Dobry

Samochód

  • Auto
    Captur
  • Silnik
    1,5 dCi
  • Przebieg (tys.km)
    50

Ostatnio na profilu byli

972 wyświetleń profilu
  1. Ja nie dolewałem nigdy żadnego oleju i też bez żadnych problemów z wtryskami po 150kkm robiłem Megane II ph I ,oraz Megane II ph II z silnikiem 1,5
  2. Trzeba sprawdzić czy czasami nie zacierają się osie ramion wycieraczek .Tak miałem i objawy były dokładnie takie jak piszesz .
  3. A zwrócić nie można jako ,że nie pasuje?
  4. Sprawdź czy nie masz uszkodzonych przewodów w osłonie gumowej dochodzące do klapy bagażnika.
  5. Formuła 1 to to nie będzie ale z kompletem pasażerów nie ma problemu aby pogonić go do 150 ,spalanie w mieście ok.5,5 na trasie zależy od prędkości ale spokojnie można zejść poniżej tego tak w okolice 4,5 l.To jest w Capturze ale silnik i moc jest ta sama.
  6. Sprawdzić czy rozrząd został prawidłowo wymieniony i nic się nie przestawiło.
  7. Sprawdź tam gdzie ostatnio coś robiłeś ( musi być jakiś kabelek od kierunków , który nie zawsze ma dobry styk ) efekt nie działa któraś żarówka i kierunki mrugają b. szybko).
  8. Tam jest linka łączona i być może a nawet na pewno wyczepiła się (Linka ) miałem taki przypadek ,więc trzeba wyjąc kratkę z prawej strony (stojąc przodem do samochodu) włożyć rękę i po omacku szukać linki .Jak ją wyczujesz to trzeba użyć dość dużej siły aby ją pociągnąć . Reszta już standard.
  9. Wydaje mi się ,że te luzy poosiowe muszą być i jest to prawidłowo . Może ktoś bardziej obeznany potwierdzi lub poprawi mnie.
×
×
  • Utwórz nowe...