Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

pit-men

Użytkownik
  • Zawartość

    837
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

17 Dobry

Samochód

  • Auto
    Captur
  • Silnik
    1,5 dCi
  • Przebieg (tys.km)
    35

Ostatnio na profilu byli

609 wyświetleń profilu
  1. Fapa nie ma co się bać ,ja mam Captura 1,5 90KM z 2016 r i też większość przebiegu to miasto ok.30 km dojazd do pracy i powrót do domu . Przy serwisie olejowym przy 40kkm sprawdzany był Fap wynik ok 5 g cząstek stałych wypalany systematycznie nawet nie wiem kiedy . Olej zalany to Elf 5W30 tankowanie na stacjach samoobsługowych i nic nie dolewam do paliwa . Jest to mój 4 samochód z silnikiem wysokoprężnym w tym 2 Megany
  2. Jak aku padnie przy wyłączonym silniku to nie będzie żadnego komunikatu tylko po prostu nie odpali.
  3. Przestaje pracować pompa wody i następuje wzrost temperatury dlatego wentylator jest włączany aby obniżyć ją. Normalny objaw.
  4. A może nie wie ,że to samo się zaprogramuje ?
  5. Pisałem ,iż nie wiem czy w MIII potrzebny jest kod do radia ,ale szyby to wydaje mi się ,że trzeba przyuczyć aby opuszczały się i podnosiły ruchem ciągłym a nie skokowo .Nie jest to wielki problem i wykonuje się to samemu przytrzymując przycisk otwierania szyby przy zamykani przez ok 5 sek to samo robimy przy otwieraniu szyby (każde okno przyuczamy oddzielnie) i po bólu.A z tym odłączeniem aku to może być uzdrawiające cały problem z zawieszeniem kompa.
  6. No za 700 000 to można trochę pomarudzić ,a tak wracając do jakości Renault to wszystko zależy czego oczekujesz i pytanie czy z tymi oczekiwaniami nie powinno się udać do innego dealera .Ale jak już zdecydowałem się na tą markę to szukaj pozytywów ,a nie tylko same wady . Ja zmieniłem 1,5DCI Megane II phII na Captura 1,5 DCI i nie narzekam wiedziałem co biorę i co mogę się spodziewać po tym autku .Minęło mu 3 lata od narodzin i do serwisu jeżdżę tylko na wymiany materiałów eksploatacyjnych .Wiadomo choroby wieku dziecięcego skończyły się dwa lata temu( wymiana amortyzatorów przód pukały na nierównościach ) , a teraz cieszę się bezawaryjną jazdą .Pewnie ,że chciało by się więcej ,ale kupując go wiedziałem co biorę i teraz nie ma co narzekać .Cieszę się z każdego przejechanego kilometra i mimo ,iż 90% przebiegu to miasto nie ma problemu z wypalaniem DPF ani z katalizatorem ,silnik nie ma zapotrzebowania na olej i oby tak zostało do końca.
  7. Jak tankowałaś silnik był wyłączony czy pracował lub ewentualnie czy był wyłączony zapłon ( pytanie może i głupie ale dość sporo osób tankuje na włączonym zapłonie lub pracującym silniku) teraz to odłącz klemę od aku na kilka naście sek. w ten sposób wyzerujesz kompa . Ale uwaga później musisz przyuczyć szyby i wklepać kod do radia (nie wiem czy w MIII jest potrzebny.Powinno pomóc.
  8. Andrzej a starszego kotleta to nie znalazłeś?
  9. Meca a tak przeglądając Twoje " przygody" z samochodem to wygląda na to ,że tam nie ma nic sprawnego i nie boisz się nim poruszać po drogach publicznych .Chyba ,że trzymasz go tylko po to aby ponarzekać na forum .
  10. Prawdo podobnie masz tak włączone światła programowo ,(tzw światła skandynawskie ) i to można wyłączyć tylko Clipem .
  11. Pewnie pod maską silnika zamakają jakieś złącza i dlatego masz taki efekt .Trzeba po opadach deszczu sprawdzić gdzie zacieka woda i to wyeliminować ,bo zjawisko będzie się nasilać i przyjdzie taki moment ,że trzeba będzie zainwestować trochę kasy.Więc lepiej zapobiegać niż wymieniać części.
  12. Wymianę to się robi nie po wyglądzie tylko po tym jak są zużyte .Normy techniczne podają jak grube mają być tarcze hamulcowe ,i kiedy trzeba je wymienić.
×
×
  • Utwórz nowe...