Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

robertokot25

Użytkownik
  • Zawartość

    171
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    megane II
  • Silnik
    1,9Dci
  • Przebieg (tys.km)
    100

Ostatnio na profilu byli

460 wyświetleń profilu
  1. Witam, i mnie dopadło kilka dni temu strzelanie z karabinu po zgaszeniu auta (laguna II lift 1,9DCi 130KM), dziś zajrzałem do zębatek i na tej półzębatce początkowe zęby są zdarte, na dużej środkowej też już trochę obrobione, zawór raczej cały czas w pozycji zamkniętej - sprężyna na ośce ładnie i mocno dociaga, błedów brak na desce, jest moc itp. planuję wyjąć tą dużą zębatkę, bo zawór i tak nie działa, a trochę wstąd, bo spory hałas spod maski, błędów żadnych teraz nie wywala, to chyba po wyjęciu zębatki też nie powinno (być może jest to widoczne w clipie)?
  2. 1,9Dci 130KM jest w Lagunie 2, w Lagunie 3 jest 1,5 lub 2,0DCi
  3. Czyli auto dosyć awaryjne, 2 razy EGR, sprzęgło, łańcuch i turbo przy takim małym przebiegu..
  4. Piszesz że nawet prywatni sprzedawcy w Niemczech cofają liczniki? chodziło mi o to że większość aut w wersji BOSE ma pęknięty fotel (mniej lub bardziej)w tym samym miejscu (przebiegi nawet poniżej 100tys. km) to musiała być jakaś wada, bo wątpię że prawie wszystkie auta Niemczech miały cofnięte liczniki, o to chodzi :
  5. Witam, obecnie.. ponad 2 lata jeżdżę Laguna II w kombi 1,9Dci 130KM FAP (wcześniej 6 lata megi II HB 1,9DCi 125KM), chciałem zmienić na Megane III kombi 1,5DCi 110KM lub 1,6DCi 130KM w wersji BOSE lub GT Line - rocznik od 2012 wzwyż, po auto raczej będę jechać sam do Niemiec - przebiegi roczne jakie robię to około 15tys... małe miasto więc co kilka dni trafiają się krótkie trasy typu 20-50km więc problemu z Fapem nie powinno być.. przy lagunie nie było, prędkości też nie rozwijam dużych , bo nie ma gdzie, przeważnie max 110/120km/h, chyba że jakiś wyjazd raz w roku autostradą... i teraz mam kilka pytań: 1. Czy wersja GT Line też ma akustyczną przednią szybę jak w Bose? 2. Czym się konkretnie różni zawieszenie Gt Line od Bose? są inne sprężyny (niższe) inne amorki? też posiada belkę z tyłu czy wielowahacz? ogólnie zawias jest niższy co za tym idzie mniejszy prześwit? nie będzie problemu z krawężnikami i zbyt małym komfortem na dziurach? 3. Czy 1,5Dci 110KM jest obecnie w miarę bez problematycznym silnikiem? nie trapią go większy defekty typu wtryski, panewki, turbo, sprzęgło jest dosyć wytrzymałe? 4. Jeśli chodzi o dynamikę, kulturę pracy, szybkość nagrzewania się 1,5Dci to będzie przepaść na niekorzyść w porównaniu z 1,9Dci 130KM (obecna Laguna ma grzałki nurkowe więc ciepełko leci dosyć szybko w kabinie) lub 1,6Dci 130KM (megi III) 5. Czy na ekranie navi zarówno w BOSE i GT Line będzie info z komputera pokładowego : spalanie itp.? czy to zależ jaki jest model navi? 6. W wersji GT Line widziałem że są takie fotele kubełkowe.. będą wygodniejsze od zwykłych? może być problem jak ktoś ma szeroki tyłek, bo mają wysokie trzymanie boczne.... 7. Zwykle światła w megi III świecą wystarczająco dobrze czy raczej celować w ksenony? 8. Ma może ktoś porównanie Laguny II z Megi III po względem jakości wykończenia (laguna II bardzo trzeszczy - masakra...), wygody foteli, podatności na zniszczenie, wycieranie się elementów wnętrza itp. jeśli chodzi o przestrzeń kabiny to w megi będzie dużo mniej? bo bagażnik sporo większy niż w lagunie... ponad 520L vs 475L 9. Czy do wersji GT Line lub Bose da radę założyć Felgi zimowe 16"? 10. Czy rolety przeciwsłoneczne w tylnych drzwiach to standard w tych wersjach? 11. W megi 3 są tez schowki w podłodze jak M2? ogólnie jak jest z ilością schowków i ich pojemnością 12. Wymiana żarówek tez po omacku przez nadkole jak w megi II? czy normalnie od góry? 13. Jak przeglądam oferty niemieckie to dużo wersji Bose chyba po drugim liftingu ma uszkodzony fotel kierowcy (popękane siedzisko po lewej stronie) mimo niedużych przebiegów - jakaś wada fotela?, po 3 liftingu są chyba inne fotele i nie widać tych wad. pzdr.
  6. Pewnie leżała gdzieś zapomniana pod płotem aż ktoś się nad nią zlituje i da jej drugie życie wPL
  7. Witam, warte zainteresowania? uszkodzona maska, minimalnie jeden błotnik, jedna lampa i 2 ledy, zderzak cały, karty 2szt. przebieg pewny, jeżeli reszta blachy wcześniej bezwypadkowa to warto? cena dobra?, - jeszcze do zbicia : https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-bose-limited-ID6zqHRc.html
  8. Kolego tylko nie bierz tego silnika 1,6 benzyna - jeździłem tym chwilę i dramat - to się w ogóle nie odpycha i mocno hałasuje przy wyższych prędkościach....jak masz brać to tylko 1,5Dci 110KM lub 1,9DCi 130KM ewentualnie 1,6DCi 130KM oraz celuje raczej tylko w wersję BOSE - jest lepiej wyciszona.. a jak chcesz kupić tanio to bierz rozbitka nie naprawionego żebyś widział co jest rozwalone i samemu porządnie zrobić - części zamienne w używce są do renówki bardzo tanie jak się na spokojnie poszuka
  9. Już sprzątnięty, ja nie miałem czasu podjechać obejrzeć, penie niedługo pojawi się na aledrogo za około 50tys. i że był po lekkiej ocierce tyłu - ten konkretny handlarz nie bawi się w naprawy i ma tylko rozbite auta w ofercie
  10. ostatnio oglądałem ze 6 sztuk - wszystkie po naprawach blacharsko-lakierniczych mniejszych lub większych, a bezwypadkowe z salonu PL przeważnie bieda wersje
  11. https://www.autobaza.pl/darmowe-sprawdzenie-vin/VF1DZ1V0642977148 : Historia uszkodzeń : 1 wpis lub więcej Historia internetowa : 4 wpisy
  12. Lepiej poszukaj takie opcji że auto jest lżej lub bardziej uszkodzone, a ma nieduży nalot - są tacy handlarze co handlują tylko autami uszkodzonym i nie bawią w pudrowanie trupów, pojedziesz oblukać z fachmanem i oceni czy warto brać i jaki mniej więcej koszt, dostęp do części w razie naprawy bardzo dobry i w dobrych cenach jak dobrze poszukasz, bo auto popularne, no i francuz
  13. no raczej tak, zapytaj czy ma foty jak był rozbity, lepiej jest kupić taniej walniętego, bo przynajmniej widzisz jak rozwalony, bezwypadkowych auto z niedużym przebiegiem nie opłaca się sprowadzać do PL, bo są bardzo drogie na zachodzie, więc albo duży i skorygowany nalot lub po kolizji lub wałek na vacie, albo gorzej jak to i to i tamto razem z jednym aucie wtedy tragedia
×
×
  • Utwórz nowe...