Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

luktal

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane I ph I
  • Silnik
    k7m 1,6
  • Przebieg (tys.km)
    162

Ostatnio na profilu byli

129 wyświetleń profilu
  1. Zadzwoń do ASO i spytaj. Ja jak dzwoniłem ws. samochodu, który mnie interesuje to w ASO był bez FAP a na polecanym dekoderze FAP jest obecny.
  2. luktal

    Blondi pokazała klasę

    W V40 jeśli dobrze pamiętam siedzą skrzynie JC3 lub JC5 a tulejki wybieraka nie mają praktycznie żadnej osłony - efekt taki, że szybko się wyrabiają i jest problem z wrzuceniem wstecznego.
  3. Powiadasz ;) Ten jest za 17 tyś. Bardzo kusi mnie znana historia auta oraz odpowiadające mi wyposażenie (choć to akurat mają prawie wszystkie Meganki). Edit: Ile mam kasy, hmm.. trudne pytanie - aktualnie mam 15 tyś... ale nie mam dużego ciśnienia na zmianę auta - mogę to zrobić np. za rok i dozbierać jeszcze (choć z drugiej strony nie stać mnie na auto za 30tyś+ - tzn. stać ale takiego nie kupie, bo: 1. nie potrzebuje, 2. jak rozbije to potem będę długo hulajnogą jeździł zanim się odkuje). Jak pisałem jestem tym konkretnym zainteresowany, gdyż jest to auto od znajomej osoby z tzw. pewną przeszłością (a to dla mnie dużo znaczy), teraz właśnie wpłynęło i będzie do szybkiej sprzedaży.
  4. Wiem coś już więcej o auto ma 235 tyś. nalotu. Dwustrefowa klima, radio bez bluetooth, elektryczne lusterka i szyby, tempomat, sterowanie radiem z kierownicy, przeciwmgielne z przodu, odpalone kartą. Silnik to 1.5 dCi 106KM bez FAP. Teraz na co zwrócić uwagę przed i po zakupie? Chodzi mi głównie o mechanikę (tak by nie wpakować się na minę), bo o przygody kolizyjno-wypadkowe jestem spokojny (jak pisałem auto od osoby znajomej). Jednak po moich doświadczeniach z obecnym samochodem z pewnych rąk (bo dostane od mojego Taty) pod hasłem "super auto, praktycznie nic się nie psuje tylko tankowałem i eksploatacyjne wymiany" kryło się "auto dobre i niezawodne, ale szykuj się na odszczurzanie i właśnie zaczynasz przygodę (miłą) z mechaniką samochodową ;)". To co chce obejrzeć to: - Czy się nie poci gdzieś? - No jak będę na dole to oczywiście podłużnice, belki, etc... Klocki czy równo zdarte. - Szpaki na SKP. - Spaliny po nocnym postoju (jak to się robi?). Auto mogę pożyczyć na 2 dni przed zakupem. P.S. Nigdy nie miałem Diesla, ani auta z Turbo.
  5. Odkop, ale informacja przydatna: - gwarancja to dobra wola producenta, daje lub nie i na ile chce. - rękojmia to obowiązek sklepu narzucony przez prawo. Kiedyś było tak, że osoba prywatna miała 2lata (niezgodność towaru z umową), a na firmę 1 rok (rękojmia). Parę lat temu zmieniły się przepisy i teraz i firmy i osoby prywatne mają rękojmię na 2 lata.
  6. Czytałem też, że jeździsz głównie w trasy... jak jest z wygodą w dłuższej trasie? Chodzi o hałas przy 130-140km/h a także wygodę siedzeń. Kiedyś miałem Megankę I i to auto siedzenia miało wygodne, teraz V40 z 99r i siedzenia też są komfortowe. Jak tu jest?
  7. Takiej taniej jazdy właśnie szukam ;) teraz jeżdżę na LPG, więc aspektu ekonomicznego nie sposób przecenić ;)
  8. @omega właśnie czytałem twój temat, gratuluje bezawaryjności. Napisz proszę jeszcze czy panewki wymieniałeś proforma czy coś się działo? Jak wyglądały te demontowane? Pozdr
  9. Zastanawiam się nad zakupem auta, niedługo do sprzedania będzie Renault Megane III 1.5 dCi z 2010 roku, nalatane ma 260-280 tyś. Auto jest od znajomej osoby, która ma go od około 5 lat (kupione z przebiegiem ok 180 tyś). Wcześniej jeździł nią jakiś handlowiec. Na chwilę obecną wiem tylko tyle, że nie było robionych żadnych poważnych napraw (turbo, wtryski, skrzynia etc) oraz że auto spisuje się bez zarzutu. Pierwszy użytkownik jeździł podobno głównie trasy, znajoma osoba - głównie miasto. Teraz czy warto zainteresować się takim autem? Czy silnik, skrzynia i ogólnie ich osprzęt po takim przebiegu daje jeszcze radę czy to już pewne wydatki (jakie?)? Wiem, że każdy przypadek jest inny, ale pytam o ogólny trend. Czy na forum są auta z takim/większym nalotem?
  10. "Złącze diagnostyczne" to masz we wnętrzu auta, po prawo przy bezpiecznikach - jest to złącze pod interface diagnostyczny. Tobie pewnie chodzi główne złącze do komputera ABS gdzie masz doprowadzone wszystkie czujniki etc. - tam gdzie można wykonać pomiary zwykłym miernikiem - ono jest za prawym przednim reflektorem pod pompą ABS - widać je doskonale od dołu auta. Jest to wtyczka z zewnątrz trochę podobna do EURO z TV.
  11. czujnik położenia wału - od tego zacznij, wyciągnij oczyść, pomierz wsadź. Za każdym razem ma problem z odpaleniem czy co jakiś czas jest ok?
  12. A kierunki migają? Ostatnio przerabiałem podobna sprawę - niestety skończyło się elektrykiem "pogniło" cos przy wtyczkach. Zwróć uwagę na złącza przy bezpiecznikach. A probowałeś go odłączyć?
  13. Przy okazji się podepnę - jak zdjąć to złącze ABS... próbowałem poprostu ściągnąć z umiarkowaną siłą - nie wyszło... a nie chciał bym czegoś urwać. Edit: No to sam odpowiem może się komuś przyda... jak patrzymy na wpiętą wtyczkę to po lewej stronie odstaje taki "chwytak" z zagłębieniami od góry i od dołu... trzeba go po prostu wysunąć i wtyczka sama nie wysuwa - ja to zrobiłem przy pomocy śrubokręta.
  14. I jak kolego doszedłeś do czegoś? Bo też mnie interesuje ta kwestia.
  15. Oj o średnicy ci nie powiem bo mi to mechanik robił (w ramach gwarancji po zmianie czujnika), sam zatrzask (ten od wtyczki z przewodami rozumiem) to tez nie problem - użyj opaski zaciskowej, dobrze zaciśnij i ci to na 100% nie spadnie.
×