Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

gRRuby

Użytkownik
  • Zawartość

    121
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

3 Neutralny

Samochód

  • Auto
    GSIII phI
  • Silnik
    2.0dCi 160KM
  • Przebieg (tys.km)
    120

Ostatnio na profilu byli

385 wyświetleń profilu
  1. No to gitarra! Polecam jednak metodę, którą kiedyś opisałem. Z odłączeniem tych kostek różnie bywa. Jeśli są fabrycznie założone to lepiej nie ruszać. Rozszczelnią się, potem są zielone styki i gniją kabelki we wtyczce. Nie musi tak być ale jest spore ryzyko bo uszczelki już się inaczej układają.
  2. Wymieniałem klocki zgodnie z opisem, który kiedyś zamieściłem i zapewniam, że to działa i żadnych problemów nie ma. Mam co prawda Clipa, ale i tak wymieniam tą metodą.
  3. Odkopuje bo temat powrócił, a w zasadzie nigdy się nie rozwiązał i o nim zapomniałem. Czyli to jakiś problem z softem.... Robiłem kiedyś update - był dostępny na jakiejś zagranicznej stronie Renault i wydaje mi się, że nowszego już nie wypuścili. Sprawdzę wersję i zapodam.
  4. W obu wypadkach produkuje je Bosch, który jest 100% właścicielem Blaupunkta. Kwestia nalepki. https://en.wikipedia.org/wiki/Blaupunkt
  5. Jest postęp. Wcisnąłem mocno ten joystick, wszedł głębiej i "kliną". Wygląda jakby wyskoczył z jakiegoś zatrzasku. Jest zdecydowanie lepiej bo już tak nie lata. Mimo wszystko zamówiłem używkę bo ma straszne luzy. A jak znam tego typu konstrukcje to raczej niewiele można zdziałać. Tylko wymienić.
  6. Dzięki! Czyli nie trzeba rozbebeszać schowka i wyrywać całości tylko od zewnątrz da się rozebrać. Pytanie tylko czy jest szansa to jakoś naprawić?
  7. Tylko, wiecie, nie chodzi tylko o to by go rozebrać. Pytanie czy jest sens i da się coś z tym zrobić. Jak podejrzewam w środku jest zintegrowany joystick rodem z konsoli do gier. Coś w ten deseń http://img.dxcdn.com/productimages/sku_226062_1.jpg Na przednich fotelach ciężko poszaleć Tak poważnie to ciągle zaczepiam rękawem, jakimś paskiem od plecaka czy torby. Fatalnie miejsce na taki "diwajs".
  8. Cześć, Czy joystick w panelu nawigacji, ten w podłokietniku da się jakoś rozebrać i naprawić - "skasować luzy"? Generalnie działa tylko dostał strasznych luzów i wpada w denerwujące wibracje. Jest w takim niefortunnym miejscu, że ciągle się o niego zahacza. Jak nie ja to pasażer. Używka około 100zł więc nie tragedia, tylko drugie pytanie - czy można go bezkarnie podmienić czy trzeba go jakoś "przystosować"? Z góry dzięki za wszelkie info!
  9. Jest prosta i banalna metoda cofania tłoczków. Trzeba mieć przyrząd do wkręcania tłoczków i drugą osobę do pomocy. Patent polega na zwalnianiu hamulca dokręcaniu tłoczka o 2-3 obroty, zaciąganiu i ponownym wkręcaniu 2-3 obroty. Kilka do kilkunastu razy i tłoczek cofnięty. Robiłem tak jak nie miałem klipa. Sposób bezpieczniejszy niż kombinowanie i akumulatorkiem od ups-a i cofaniu silnikiem. Po wymianie klocków normalnie zaciągasz ręczny i silniki dokręcają ile trzeba. Przy wymianie koniecznie skontroluj i nasmaruj prowadnice.
  10. Filtr się wymienia od strony silnika. Trochę jest zabawy, ale deki nie trzeba rwać. We wcześniejszych: http://motofan.pl/tutorials/jak-wymienic-filtr-kabinowy-w-renault-megane-scenic-i
  11. Taki mały problemik. Mam Bose (BT i USB), ale radio w zasadzie fizycznie nie różni się Arcamys. W losowych momentach radio wyłącza sie na ułamek sekundy. Gaśnie podświetlenie. Po czym wszystko wraca do normy. Dzieje się tak tylko przy radiu. Jeśli słucham z mp3 to tego efektu nie ma. Nie jest to coś co spędza mi sen z powiek, ale troszeczkę irytuje. Tan typ tak ma? Czy to coś się pergoli?
  12. Radio masz po kątem. Najprawdopodobniej trzpień nie natrafił w otwór i jest poniżej. Wkładając trzeba je lekko wsuwać w górę.
  13. Czy przed wyjęciem radia należy odłączyć akumulator? Nie trzeba. czy coś jeszcze trzeba zrobić? Wysuwasz radio, niczego nie odłączasz od radia tylko wpinasz w wolne (niebieskie) gniazdo wtyczkę z kabelkiem aux (zakończonym na ogół małym Jackiem) Czy jest duże ryzyko uszkodzenia elektroniki podczas robienia tego podłączenia AUX? W zasadzie żadne.
  14. Sprawdzić klimę i ewentualnie uzupełnić czynnik nie zaszkodzi. Diagnozowanie klimatyzacji na podstawie ilości wody z odpływu jest bez sensu. Oczywiście temperatura parownika ma istotne znaczenia. Ale to, ile pary się skrapla na parowniku zależy też od wilgotności powietrza i różnicy temperatur.
×
×
  • Utwórz nowe...