Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

kubamtx

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Silnik
    1.6 16v
  • Przebieg (tys.km)
    90

Ostatnio na profilu byli

246 wyświetleń profilu
  1. Witam Poszedł mi czujnik wysokości zawieszenia tylni -poszukuje takiego i chętnie bym kupił. Dodatkowo poszukuje również wtyczki do przedniego czujnika- w przednim była woda i mocno skorodowała wtyczka. I pytanie czy można jakos zaadaptować czujniki z laguny?
  2. Witam Mialem pecha- poluzowała się obejma pomiedzy kat-a tłumikiem środkowych, katalizator wisiał trochę i trochę chyba dodatkowo przez to wibrował i się rozsypał. Narazie go wybebeszyłem ale środkowy tłumik też sie w środku poobry wał i chcę kupić katalizator i tłumik środkowy. Mam Megane II 1,6 16v 2003 rok 3 drzwi, i znanazlem na allegro wydech od 1,4 i mam pytanie czy średnice rur i wydajnośc katalizatra są takie same jak w 1,6?
  3. Witam Dziś pojawił mi się dziwny problem. Jade sobie meganem, staje pod sklepem , wyskakuje po bułeczki, wsiadam naciskam guzik i nic ;/ Wszystkie kontrolki się świecą, wygląda to jakby silnik miał normalnie odpalić ale nie kręci i nic się nie dzieje. Słychać pompe paliwa, słychać aktywność sterownika przepustnicy. Kilkakrotne klikanie nic nie pomogło. Po dłużyszm czekaniu pojawia się kontorlka service. Ale po każdym naciśnięciu przez pierwsze kilkanaście sekund wygląda jakby smachodowi nic się nie działo. Odpaliłem auto na pych (zapaliło bez najmniejszego problemu), pojezdziłem tros
  4. Wypowiem się i ja. Lubię jeździć w poślizgu i lubię wiedzieć co zrobi moje auto w poślizgu lub gdy ten poślizg potencjalnie może wystąpić -i tutaj ESP mnie tylko denerwuje (musze wyłączać bezpiecznikiem żeby powyżej 50km/h móc jezdzić szybko po zakrętach po śniegu). Jednak wiem że jeżdżąc normalnie- w ruchu miejskim czy na trasie nie zawsze jestem tak skoncentrowany jak wtedy gdy jadę tylko po to żeby szybko pojeździć po zakrętach i wtedy ESP może się przydać. Ale myślę że ta rozmowa sprowadza się do takiej dyskusji jak -po co zapinać pasy skoro jakiś odsetek ludzi przez nie ginie.
  5. Witam U mnie pojawił się też problem z ćwierkającym wentylatorem. Mam pytanie dość konkretne. Co i gdzie trzeba zdjąć aby móc gdzieś wpsikać jakiś smar w spray'u? Czy da się gdzies tak dojść aby można było tulejki na silniku bezpośrednio przesmarować? [ Dodano: 2010-01-05, 17:51 ] Czy da sie jakoś dostać do silnika dmuchawy nie zdejmując całej deski rozdzielczej?
  6. No problem znikł na jakisz czas samoistnie ale się pojawił znów. W postaci niewyraźnych 3/4 a czasem połowy ekrany. 1/4 jest zawsze wyraźna. Zdjąłem daszek i wyjąłem i włożyłem wtyczkę. Rozebrałem też cały wyświetlacz i taśma wygladała na ok i żadnych niepokojących nalotów na elektronice itd. Mam pytanie w związku z tym. Czy sygnał do wyświetlacza wysyła tylko radio? Jeśli tak to może kwestia wtyczki od z tyłu radia. Z drugiej strony jednak to jeśli by tak było to chyba cały obraz byłby niewyraźny. Może jakiś elektronik doradzi? Czy to jednak taśma pada że 3/4 ekranu są niewyraźne ? Czy je
  7. Tak właśnie myślałem. To bardzo częste zjawisko w tych zaciskach. Niektórzy (a nie pochwalam tego) podszlifowują klocki w miejscu gdzie wchodzi prowadnica żeby miały ciut więcej luzu i sie nie zapiekały. Jednak moja propozycja to dokładne czyszczenie i smar miedziowy w odpowiedniej ilości.
  8. Ręczny nie ma tu nic do rzeczy, pancerz linki w megane w zadnej pozycji wahacza nawet sie nie napina delikatnie, a linka swej dlugości nie zmieni. Ja obstawiam klocki delikatnie przypieczone w prowadnicach i daltego taki efekt jest. Sprawdź też czy klocki zewnetrzne zużyte są w takim samym stopniu jak wewnętrzne. Obstawiam że nie są.
  9. OOO o taką wiadomość mi chodziło. Super. Trzeba będzie to ustawić na jakieś 120 i będzie można sobie przyjemnie pojezdzić. [ Dodano: 2009-12-13, 20:14 ] A moze ktoś polecić jakis serwis/warsztat Renault z Clipem w okolicy Piaseczna ale taki w którym jak panu powiem żeby mi podniósł tą prędkość wymienionym przez kolege poleceniem to podniesie, a nie będzie marudził ?
  10. No dobra ale rozmawiamy o ASO i wyłączaniu kompem. A ja pytam o wyłączanie guziczkiem ale na stałe czyli do prędkości wyższej niz 50km/h , najlepiej do 120 mniej wiecej. I pytanie czy poprzez CLIP'a da sie zmienić w komputerze prędkość przy której ESP załącza się sam z powrotem.
  11. No właśnie ściągnąłem instrukcję demontażu z K&N i sie okazało że nie ma śrub. Trochę się nawalczyłem z tą rurą ale osiągnąłem sukces;-) Zamontowałem sobie filtr i cieszę się fajnym brzmieniem ;-)
  12. A słuchaj próbowałem wymacać te torxy i mi się nie udało. One są gdzies od strony ściany grodziowej czy od strony nadkola ?
×
×
  • Utwórz nowe...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!