Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

szafir51

Użytkownik
  • Zawartość

    236
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

14 Dobry

Samochód

  • Auto
    Megane IV Grandtour GT-Line
  • Silnik
    1.3TCe 140 FAP
  • Przebieg (tys.km)
    0

Ostatnio na profilu byli

383 wyświetleń profilu
  1. zarejestruj się na My Renault, dodaj swoje auto (nr VIN) i tam będziesz miał w zakładce wyposażenie, z jakim auto opuściło fabrykę.
  2. Pozostało do końca: 18 dni i 13 godzin

    • SPRZEDAŻ
    • Używany

    Sprzedam używane felgi stalowe 15" Średnica: 15″ Szerokość: 6,50J″ Otwór centralny: 60,1 Rozstaw śrub: 4x100 Odsadzenie ET: 45,00 Kolor: czarny używane w Renault Megane II Na felgach opony zimowe Michelin Alpin 195/65R15 (stare, > 10 lat). W komplecie oryginalne kołpaki Renault w stanie jak na zdjęciach. Cena za komplet: 198 zł. Odbiór osobisty we Wrocławiu albo wysyłka (koszt pokrywa kupujący).

    198,00 zł

  3. Ale co oprócz komunikatu, coś się dzieje? Źle odpala, gaśnie itp? Bo z tego co napisałeś to żadnych innych objawów oprócz komunikatu nie ma. Clip pokazał jakieś błędy? Może lepiej jak sam kupisz jakiś kabelek czy ELM-a, podepniesz auto pod kompa i sprawdzisz co i jak. Ja bym stawiał właśnie na którąś z sond lambda lub EGR? Dla mnie to jaś błahostka, skoro pojawia się i sama znika. Może problem z jakimś kabelkiem? Wtyczką? Bez kompa ciężko coś powiedzieć. Napisałeś, że masz Megane od 6-lat a błąd występuje od 3 miesięcy. Miałeś jakieś inne poważne problemy?
  4. szkoda tylko, że się gwarę traci na elektrykę, która często była słabym punktem Renówek
  5. za dużo czytasz. Auta są teraz bardzo do siebie podobne, nikt ci nie zagwarantuje, że akurat twój egzemplarz będzie w 100% wolny od wad. Niezależnie od marki.
  6. Kia Ceed i i30 z 1.4 100km wypadają już z rynku, w nowszych wersjach i wyższych pakietach już ich nie ma albo za chwilę nie będzie tych silników. Tipo z tego co gadali we Fiacie też nie. Argumenty bezpieczny/niebezpieczny czy awaryjny/bezawaryjny pominę, bo i tak jedynym kryterium stosowanym teraz przez producentów jest emisja CO2 i innych szkodliwych związków do atmosfery. Z tego co rozmawiałem z dealerem Renault auta z 1.6 schodziły jak świeże bułeczki. Kupowali je głównie starsi ludzie i ci, którzy planują LPG w aucie.
  7. Wygląda spoko, umówić się, pojeździć chwilę na zimnym i na ciepłym, po równej drodze i po wybojach, wolno i szybko, sprawdzić sprzęgło, hamulce, elektronikę czy wszystko działa (klima, szyby, lusterka, grzanie, wycieraczki, spryskiwacze, audio, itp - każdy guzik wcisnąć, każdą wajchę przestawić i sprawdzić czy działa). Przegląd w ASO i jak nic nie wyjdzie to można brać. Coś pewnie wyjdzie w ASO, więc będzie pole do obniżki ceny, która pokryje ci koszt wizyty w ASO. Skoro to 1.4 to sprawdzić czy nie ma jakiś widocznych objawów UPG (płyn chłodzący, korek oleju, dymienie z rury). To 7-mio letni samochód, więc też nie ma co się czepiać rys czy innych detali.
  8. Hej, mógłbyś podać parametry felg? Wejdą na MIV? Opony letnie? Jak ranty, są gdzieś pozdzierane?
  9. W MII stałym punktem programu były mikrostyki hands free, taśma w kierownicy, i podobne pierdoły. Panewki mi się nie obróciły, ale pierścienie już padły. MIII bym się nie bał, nie była bardziej awaryjna od innych aut tego segmentu.
×
×
  • Utwórz nowe...