Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

szafir51

Użytkownik
  • Zawartość

    169
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

9 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II Grandtour
  • Silnik
    1.9 dCI
  • Przebieg (tys.km)
    235

Ostatnio na profilu byli

243 wyświetleń profilu
  1. szafir51

    Ogólne Silnik gaśnie przy wyprzedzaniu.

    Chyba najłatwiej szukać używanej wiązki w dobrym stanie i samemu wymienić
  2. szafir51

    Ogólne Silnik gaśnie przy wyprzedzaniu.

    Przewody w starej Meganie niestety gniją, ja miałem niedawno lutowaną całą kostkę 40-pinową od ECU, bo izolacja popękała i kable były w kiepskim stanie. Może to być przyczyną.
  3. Chyba będę miał okazję się nim niebawem przejechać. Zgłosiłem się na testy do Wrocławia i mam dostać 160 konnego Grandtour na 24h
  4. witman, ty dobrze doradzaj bo będziesz je potem serwisował Z tego co kojarzę to po sąsiedzku jesteś.
  5. Jak ktoś miałby zamiar sprzedać auto po 11 tys kilometrów to też wątpię, żeby obchodził się z nim jak z jajkiem. To ogólnie problem używanych aut - nie wiemy jak traktował je poprzedni właściciel. Nie ma co wierzyć w mity, że był to ktoś, kto tylko w niedzielę do kościoła jeździł. Takie teksty jak autem jeździła kobieta czy starszy pan też wywołują u mnie tylko uśmiech, bo zazwyczaj i kobieta i starszy pan mają nikłe pojęcie o nowoczesnych silnikach i o tym jak należy się z nimi obchodzić. Z drugiej strony przy tak małym przebiegu ryzyko jest znacznie mniejsze niż przy aucie mającym 50 czy 100 tys. km. Tutaj nie ma, że ktoś przez 50 tys. km nie zmienił oleju albo zaniedbał jakiś rzeczy eksploatacyjnych. Do tego sprzedawany samochód ma 1,5 roku więc jest jeszcze na gwarancji producenta. Teraz mam u siebie w Megane II rolety w tylnych drzwiach. W MIV też były montowane?
  6. Zastanawiam się nad kupnem IV-ki Grandtour. Warto rozważać np. coś takiego: https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-megane-1-2-energy-tce-intens-ID6BLwpa.html ?
  7. pewnie padła cewka. U mnie padła raz, na szczęście tylko 1 zwój, przylutowałem i działało. Potem padła drugi raz. Zamówiłem z Chin 2 cewki za 4$, przelutowałem i mam spokój. Największy ból to otworzenie karty tak, żeby jej nie zdemolować. https://www.aliexpress.com/item/2Pcs-Super-Charging-Key-Repair-Transformer-Coil-Inductance-Smart-Card-Remote-Key-Case-For-Renault-Megane/32835079216.html
  8. Jesteś wielki, włączyłem tempomat, przełączyłem an ogranicznik prędkości i kontrolka zgasła Renault - WTF?1? Dlaczego tak kombinujecie?
  9. ELMem czytałem w domu, z apką Torque. A Clipa podłączał mi najczęściej polecany na forum mechanik do Renówek we Wrocławiu, myślę, że on ma komplet zabawek.
  10. TheOktik Zapraszam zatem do Wrocławia No niestety w ECU czysto, sprawdzałem ELM327, podjechałem do warsztatu i spec od Renaultów sprawdzał przy mnie Clipem - żaden sterownik nie pokazuje błędu. A SERVICE świeci się cały czas :(
  11. Nie, jeszcze 10 tys. km do kolejnej zmiany :(
  12. Taka sytuacja: Megane II 1.9 dDi 120KM z 2004 roku. Świeci kontrolka SERVICE. Żadna inna kontrolka się nie świeci. Podpięty Clip nie wykazuje żadnego błędu, kasowanie błędów nic nie daje. Jakieś pomysły?
  13. szafir51

    Megane II phI Megan 2 -cieknie olej

    Tak, pękniętą rurę wymieniłem. Zrzuciłem zderzak i okazało się, że opaska na rurze z IC była zamontowana nie w tej pozycji (tam są takie wytłoczenia na zamek opaski, u mnie było to trochę przesunięte). Wszystko dokładnie wymyłem i muszę sprawdzić, czy dalej są tam jakieś ślady pocenia.
  14. szafir51

    Megane II phI Megan 2 -cieknie olej

    Mam podobny problem, cieknie z prawej strony, najprawdopodobniej rura idąca z IC do sinika. Kapie nieco przy gaszaku, ale większość cieknie wcześniej, już przy łączeniu tej rury z IC. Zawór odmy wymieniony, separator też, odma drożna. Przewody nieco tłuste od oleju ale w IC oleju praktycznie nie było - może kilka ml. Turbo wymieniałem 2 lata temu. Co może być przyczyną?
  15. 100% brak czynnika. Objaw lewa/prawa jest typowy dla tego auta i sterowania klimatyzacją. Miałem to w zeszłym roku, po nabiciu klimy (praktycznie nic już nie było) od razu zimność z obu stron leciała. Nie rozkminiaj dalej, bo nie ma sensu. Jak chcesz to poczytaj o sterowaniu klimatyzacją i mieszaniu powietrza w MII.
×