Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl


Ramki pod tablice rejestracyjne - dopisz się do listy


splice

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

3 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III PHIII
  • Silnik
    1.5 DCI 110
  • Przebieg (tys.km)
    164

Ostatnio na profilu byli

63 wyświetleń profilu
  1. Przy obecnych temperaturach jak jest sprawny termostat zapali się druga kreska przy normalne jeździe po max 10km, przy turlaniu się max po 15-20km. Przy ciągłej jeździe powyżej 90km/h jak się zapali to już nie gaśnie. Jak jest inaczej, wracamy do punktu wyjścia - czyli NOWY ORYGINALNY termostat.
  2. Właśnie wymieniłem świece żarowe, poszło nawet dość gładko, po godzince było już posprzątane. Niemniej jednak na zimnym odpala tak samo :/ Czy orientujecie się czy jest np jakiś bezpiecznik przed przekaźnikiem który daje prąd na świece? Czy jest tylko i wyłącznie ten przekaźnik? Na szybko szukałem to nowy coś koło 230,- - średnio mi się uśmiecha jeszcze to ustrojstwo zamawiać :/
  3. A no to w takim razie niech się nie zapala ;) Narazie udało się pokasowac błędy, pewnie znowu na parę dni w optymistyczne wersji. Tylko błąd świec pojawia się po każdym odpaleniu, 165tys km i pewnie nie były wymieniane, tak że przed zimą warto by to było zrobić. Jakie świece żarowe polecacie? Oryginalne czy są jakieś godne uwagi zamienniki?
  4. Tylko dziwne że się kontrolka od dpfu nie świeci, i nie ma komunikatu żeby skontrolować układ wydechowy
  5. Najbardziej obstawiam jakieś przebicie czy coś w tym rodzaju, bo takie cyrki się dzieją przy bardzo wysokiej wilgotności. Na tygodniu przejechała 600km i nic nie wyskoczyło. A powiedz mi jeszcze ANIEWA w chwili jak auto jedzie z nieskasowanym błędem który ma związek z FAPem to fap również się nie oczyści jakby zaszła taka potrzeba?
  6. @aniewa dzięki wielkie. Czyli uszkodzony może być obwód, jakaś kostka łączeniowa, lub sam czujnik?
  7. Problem powrócił dziś jak bumerang :/ Dziś doszedł jeszcze jeden, czarty kod błędu P0380 - po dekoderze wychodzi na problem ze świecami żarowymi. Po kilku próbach nie udało ie się pokasować błędów :/
  8. Tak czułem że to może być grubszy temat bo nic nie mogłem naklikac manetce :/ no nic, dzięki
  9. Mam do Was pytanie odnośnie sposobu pokazywania spalania chwilowego. U mnie pokazuje w sposób graficzny, czyli poziomy pasek się wydłuża lub skraca, a pod nim jest 0,5,10. Czy jest jakaś możliwość żeby to zmienić żeby było wyświetlane to w formie liczbowej np. 4,7 - 5,8 - 7,2 ??? Przyzwyczaiłem się do formy liczbowej z poprzednich aut i fajnie by było jakby się dało to zmienić w Meganie.
  10. x Rozumiem, ale wymiana nic nie dała na jakikolwiek, jest jak było, czyli kasa wyrzucona w błoto ;) Nie wiem czy jest sens czekać, bo cieplej raczej nie będzie, a jazda w zimie niedogrzanym dieslem to między innymi większe spalanie - czyli znowu koszty ;) REGULAMIN - 5.13 Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01
  11. Oryginalny termostat otwiera się całkowicie przy 83 stopniach. Renault sprzedaję termostat jako jeden element - obudowę z termostatem i czujnikiem temperatury - tego bym się trzymał, nie kombinował jak koń pod górę z wymianą samego wkładu na produkt niewiadomego producenta, to nadawanie sobie samemu roboty i wpędzanie się w koszty. Oryginalny, zapakowany termostat do tego silnika to koszt 80,- i masz pewność że po wymianie będzie ok. Ta meganka to moje 9 renault i przez ten czas nauczyłem się że zamienniki często są tanie tylko pozornie i wpędzają nas w dodatkowe koszty.
  12. Dzięki wielkie wszystkim za szybką i rzeczowa pomoc. Dzięki za link do kodów, napewno się przyda
  13. Oleju własne 4L. Mam bagnet, na bagnecie jest ok. Pokazuje mi trzy kody błędu, prubuje je skasować i z automatu zaraz wracają razem z komunikatem o awarii. Takie kody udało mi się zczytac: P154417, P1525F3 i P154698. Orientujecie się co one oznaczają? Na samym początku polecam program Car Scanner pod androida, darmówka, pokazuje kody błedów. Po kilkukrotnych próbach kasowania błedów i ponownych ich wracaniach, postanowiłem się przejechać i sprawdzić czy nie ma jakichś innych niepokojących objawów poza tym denerwującym czerwonym komunikatem. Rozpędzał się prawidłowo, 130km/h łapał i szedł dalej, nie szarpał, nie przerywał, zupełnie nic. Zatrzymałem się zgasiłem i jeszcze raz go pod diagnostykę. Wyskoczyły już tylko 2 błędy, i o dziwo udało się je skasować. Wróbiłem do domu te parę km i narazie jest OK. Mam nadzieję że tak zostanie. Choć miło by było wiedzieć co oznaczają te kody co podałem wyżej.
  14. x Dzięki, zaraz zejdę na dół i spóbuje REGULAMIN - 5.13 Pisząc odpowiedź kategorycznie zabrania się cytowania w całości treści postu, który widnieje na liście napisanych jako ostatni. - mireczek01
  15. Podłączałem pod bezprzewodowego i telefon, ale nie wyświetla mi żadnych błędów właśnie :/ Macie może sprawdzoną aplikację na androida co najlepiej działa z renault?
×