Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

kataryniarz

Mod Team
  • Zawartość

    2343
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

79 Super

Kontakt

  • Strona www
    http://ontour.mavo.pl

Samochód

  • Auto
    MIII ph2 GrandTour
  • Silnik
    1.5 dCi 110
  • Przebieg (tys.km)
    GT Line

Ostatnio na profilu byli

2110 wyświetleń profilu
  1. Dlaczego R-Link? Jak dla mnie zmiana na gorsze - spore opóźnienie w aktualizacji map, aktualizacja 2-3x droższa niż w TT (chyba się nic nie zmieniło?).
  2. Uszkodzenie mechaniczne, żaden problem producenta.
  3. @adamsxxx dzięki, potwierdziło się, że data 2018-12 to data map TT, przynajmniej tak to wygląda.
  4. @djb cena niska bo auto po dzwonie - założony przód z ph3 (2013-)
  5. Już o tym dyskutowaliśmy kilka postów temu, część zmian jest naniesiona wcześniej. Data wydania, ale przez Renault na podstawie map TomToma z 2018_xx. Na 99% będzie teraz to rondo, było w wydaniu TT z grudnia 2018. Proszę sprawdzić.
  6. Proszę kolegów o sprawdzenie mojej prośby z grudnia - jeśli rondo się pojawi to oznaczenie 2018_12 odnosi się do... wydania mapy przez TomTom-a
  7. W maju - czerwcu prawdopodobnie będzie już wersja po liftingu, a nawet wcześniej. Patrząc na poprzednie generacje powinno być lepiej.
  8. Może warto ponowić kurs na prawo jazdy, albo chociaż udać się na kurs podnoszący umiejętności.
  9. Nie tylko u Ciebie, była już dyskusja na ten temat, rozwiązania nadal brak. U mnie też od pewnego czasu zawyża średnio o litr - im więcej jazdy po mieście, tym więcej zawyża. Po przejechaniu autostradą 800 km z prędkością 150 km/h zawyżył tylko o 0,4l. Można spróbować resetu przez odłączenie akumulatora na dłuższą chwilę, ale nie próbowałem czy coś to pomoże.
  10. Zawieszenie i układ hamulcowy jest inny. To zupełnie inne auta, musisz się przejechać. GT jest dość twarda, trzeba o tym pamiętać. Zawieszenie GT line to taki złoty środek między GT, a standardem. Koszty utrzymania będzie generować tylko paliwo, oba silniki bezproblemowe.
  11. Twierdzisz, że negatywnie wpływa na trwałość, a w rzeczywistości jak widać nie.
  12. @jabrze kolejna teoria wyssana z palca? U mnie AKU ma 7 lat w dCI, nigdy nie był doładywowany prostownikiem. Nawet zimą gdy zdarzało się cały miesiąc robić krótkie odcinki.
  13. Jak dla mnie obroty są nisko - 1.5 110 przy 150km/h 3k obrotów, spalanie chwilowe 7-7,5l, przy 170km/h obroty 3,4k.
  14. III generacja jest jak do tej pory najbardziej dopracowana, szczególnie silniki 1.5 dCi. Oczywiście warto szukać aut po liftingu. Wersja 1.5 110 spokojnie radzi sobie przy 150-170 km/h. Moja właśnie przekroczyła 170kkm, żadnych problemów.
×
×
  • Utwórz nowe...