Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

kataryniarz

Mod Team
  • Zawartość

    2183
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

58 Super

Kontakt

  • Strona www
    http://ontour.mavo.pl

Samochód

  • Auto
    MIII ph2 GrandTour
  • Silnik
    1.5 dCi 110
  • Przebieg (tys.km)
    GT Line

Ostatnio na profilu byli

1492 wyświetleń profilu
  1. Przecież to normalne spalanie, wręcz dobre - to nie diesel.
  2. Temat wielokrotnie poruszany na forum. Skorzystaj z wyszukiwarki !!!Temat zamykam
  3. W moich dokumentach od MIII z salonu, 205/55/16 91H jest wyszczególniony jak rozmiar homologowany.
  4. Dzięki za raport Moja dopiero przekroczyła 150kkm. Szczerze to z przyjemnością zrobię drugie tyle. Czekam na kolejny raport po 400kkm
  5. Skąd takie info? Jeśli dobrze pamiętam to 320mm jest tylko z silnikiem 160KM. Warto, ale trzeba się przymierzyć - są wąskie i nie każdemu mogą pasować.
  6. kataryniarz

    Megane III phI Megane 3 gt line

    Prawdopodobnie jest błąd w numerze, który podałeś.
  7. kataryniarz

    Megane III phI Megane 3 gt line

    @dreq02 żadne prawie, to informacje z materiałów Renault, zresztą sam kupowałem jako nowe i mam GT line. Nie były to opcje tylko cały pakiet, który można było dokupić do wersji Dynamique. Dopiero od ph3 okroili dodatki i zostały tylko elementy wizualne, ale to już nie GT line tylko GT Style. Z importu mogą się trafić wersje typu zwykłe zegary i pedały, zmienione tylko zderzaki - takie wynalazki były np. na rynku hiszpańskim.
  8. kataryniarz

    Megane III phI Megane 3 gt line

    GT line to przede wszystkim zawieszenie, robi ogromną różnicę w porównaniu do zwykłej wersji - jak dla mnie to szukać auta tylko z tym pakietem. Pakiet GT Style w MIII ph3 to był tylko pakiet wizualny. Pakiet GT Line zawiera: - zawieszenie Sport z Megane Coupe o zmienionej sztywności sprężyn zawieszenia i regulacji przednich i tylnych amortyzatorów, obniżone o 12mm - sportowe fotele z Megane R.S. ze wzmocnionym podparciem bocznym, tapicerka z wersji GT - kierownica i gałka zmiany biegów z czerwonym przeszyciem, z wersji GT - aluminiowe felgi 17’’ Celsium, lusterka boczne, klamki i relingi w kolorze Dark Metal - zmieniony przedni zderzak ze światłami LED (od ph2), tylny zderzak z "dyfuzorem" w kolorze Dark Metal - analogowe zegary z wersji GT/R.S. - reflektory z czarnymi kloszami - aluminiowe pedały i nakładki na progi W ogłoszeniu ze zdjęć nic niepokojącego nie widzę, ale silnik 1.4 TCe trzeba dobrze sprawdzić - ma problemy z uszczelką pod głowicą, tu więcej informacji:
  9. kataryniarz

    Megane III phII Promocje - TOMTOM

    Może ktoś potrzebuje ;) - 50% rabatu na mapę Świata + 4 aktualizacje, kod: WDEMAall1809.
  10. 1. Nie można zmienić oprogramowania, ale są chińskie navi z androidem do zabudowy w miejsce oryginalnej. 2. Są wątki na forum jak dołożyć oryginalną kamerę do navi. 3. Przyciski na kierownicy nie są podświetlone.
  11. Najprościej obejrzeć auta na żywo i skorzystać z jazdy testowej np. w salonie. Komfort musisz ocenić sam, każdy ma inne preferencje. Spójrz też na ceny opon pod konkretny rozmiar felgi, np. 205/50/17 są dość drogie.
  12. Zawieszenie między tymi wersjami nie różni się. Śruby do stalowych i aluminiowych są inne.
  13. kataryniarz

    Ogólne Silnik 1.3TCe pierwsze wrażenia, opinie

    Przecież dopiero pojawił się w cenniku, nawet nie ma aut testowych Może Scenic jako demo gdzieś jest do jazd?
  14. kataryniarz

    Megane III phII Wypalanie FAP-a - Uwagi użytkowników

    @damian2011 w trakcie wypalania i hamowania silnikiem pokazuje 0.
×