Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

ko-ma

Użytkownik
  • Zawartość

    94
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane III Ph I , Scenic II ph. II
  • Silnik
    1,5 dci
  • Przebieg (tys.km)
    107 , 180

Ostatnio na profilu byli

317 wyświetleń profilu
  1. Nie, źle myślisz. Przykład: przejście ukladu w tryb pracy awaryjnej i wyswietlenie komunikatu o usterce - bez żadnych wcześniejszych objawów - to standart. częsta przyczyna - przybrudzony wtryskiwacz + ostrzejsze depnięcie pod górkę.
  2. Czy moja szklana kula dobrze podpowiedziała - uszkodzony akumulator + błędy połączewń masowych w komorze silnika ?
  3. Zamarza parownik. Pewne, jeśli wyłczenie i odczekanie kilkunastu minut uzdrawia na jakiś czas sytuację. najczęściej dzieje się tak przy niskim poziomie czynnika, wypadało by jednak sprawdzić szczelność układu, skoro była napełniana niedawno.
  4. Raczej łapiesz gdzieś zwarcie w obwodzie. Jeśli lampa jest zamiennikiem - obejrzał bym dokładnie oprawki właśnie pod kątem zwarć na stykach. Inna sprawa, że żarówka na oko dobra i działająca, może łapać wewnętrzne zwarcie włókna pod wpływem wstrząsów. Dlatego używane "dobre" żarówki u mnie idą do kosza. Dwójka, podobnie jak i Scenic ma specyficzną elektrykę, tu może się dziać wszystko.
  5. Ogłoszenia wygasło!

    • POSZUKUJĘ
    • Używany

    Poszukuję trójkątnej plastikowej zaślepki lewego górnego narożnika tylnej szyby (w klapie) do Renault Megtane III coupe (3-drzwi). Dowolny stan, może być licha, aby dała się zamontować. Bo jakiś *** sobie wziął i urwał - i teraz jeżdżę z dziurą w nadwoziu.

    NaN

  6. Mam M. coupe z 2010 i w przyszłym tygodniu biorę się za rozeznanie zakodowania karty we własnym zakresie (do M II udało mi się zrobić). jak uzyskam pozytywny efekt - dam znać. karta 4-przyciskowa bez HF
  7. Klasyczny przypadek wadliwego czujnika temperatury cieczy chłodzącej.
  8. Da się. Potrzebna jest tylko specjalna sonda diagnostyczna + specjalizowane oprogramowanie serwisowe. U siebie wyłączyłem, akurat najpierw dla kierowcy :D
  9. Jak samochód tak podjechany w tak krótkim czasie + olej co 30 tysięcy - jako posiadacz 1,5 dci (ale 105 KM) poważnie bym się zastanawiał. Bo może to nie być zły pomysł. Silnik jest niezły, bardzo przyjemny w jeździe, cichy i dynamiczny. Pod warunkiem, ze wie się o nim cokolwiek. Ja nabyłem tylko dlatego, ze mam gwarancję przebiegu plus historię serwisową z dokumentacją wymian oleju co 12 tysiecy + rozrząd o czasie.
  10. Zmień jak najszybciej mechanika - na takiego, który nie feruje wyroków, nie wykonawszy uprzednio choćby pomiaru ciśnienia oleju w magistrali olejowej ( a koszt zrobienia sobie miernika / nie mówię nawet o zakupie / to raptem jakieś 30 zł ).
  11. Wejście AUX w UpdateList bezproblemowo aktywuje sie w menu ExpertMode, wystarczy jeszcze podłączyć z tyłu radia odpowiedni kabelek - i wszystko działa.
  12. Poczekaj, jeszcze trochę, a zdziwisz się niepomiernie, jak oleju ubędzie. Wskutek naturalnego odparowania.
  13. Komunikat w niczym nie przeszkadza, program zainstalowany i uruchamiany z profilu administratora uruchamia się i działa bez problemu.
  14. Miałem taki przypadek. Samochód ryczał jak bombowiec. Dwa komplery łożysk tylnych piast po jakieś 60 zł na stronę rozwiązały problem.
  15. Szukaj przyczyny w lewym wahaczu. Jak dla mnie, koło podczas przyspieszania idzie dość mocno w tył. przy zwalnianiu przesuwa się w przód. Miałem daaaaawno temu taką historię w Skodzie - w tylnym mocowaniu wahacza był luz na kilka mm. Możliwe, że przy naprawie zastosowano wadliwą tuleję.
×
×
  • Utwórz nowe...