Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

aston76

Mod Team
  • Zawartość

    6338
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

142 Super

Samochód

  • Auto
    meganII 195tys. km + scenicIII 58tys. km
  • Silnik
    1,6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    a różnie..

Ostatnio na profilu byli

1904 wyświetleń profilu
  1. A jaki ma przebieg? Jeżeli jeżdził tylko po mieście i ma około 200 tys km to trzeba będzie sprzęgłowymienić.
  2. Silnik 1,6 16 V zawsze jest na pasku, czy silnik ma 113KM czy 105KM czy 110KM.
  3. A jak odpowietrzenie skrzyni korbowej i odma?
  4. Tak, też tak miałem w megance 2. Proponuje podejrzeć inne sceniki jak mają koła ustawione.
  5. @jackowskipatrykpatrz na daty postów.
  6. Koła są pod kątem już fabrycznie ustawiane, i sprężyny nic nie mają do tego. Piasta jak dobrze pamiętam, jest na stałe wspawana w oś, dotyczy to Scenika 2. Cena to może dotyczy się naprawy ale Scenika 1? I jeżeli ktoś nie przywalił bokiem kołem o krawężnik to nic nie powinno się skrzywić w belce, no chyba że masz urwane gumy w tulejach z tyłu.
  7. Wszystko zależy od homologacji auta. W wyciągu od auta, trzeba sprawdzić czy jest ta wersja homologowana na hak. w ostateczności można sprawdzić na nalepce, na słupku. W megance 2 w wersji towarowej nie można było założyć haka, chociaż niczym nie różniła się od wersji cywilnej, poza zabudową tyłu.
  8. Belka jest jednym elementem, łączy się z nadwoziem przez 6 elementów. Czyli 2 tuleje gumowo metalowe, 2 amorki i 2 sprężyny. I to sprężyny odpowiadają za wysokość stania nadwozia (ich sztywność).
  9. Jakie koszty przesyłki za 2 sztuki w opakowaniu plastikowym??
  10. @pbet wiem z góry że umorzą, ale jest zgłoszona kradzież na policje więc za bardzo mnie nie będą ciągać. Jutro jadę przerejestrować auto, tylko szkoda kasy na powtórną rejestrację w wysokości ok 260zł (potrzebuje 3 tablice rejestracyjne).
  11. Jest parę tematów na forum odnośnie objawów jakie opisywałeś. Nie spadanie obrotów, utrzymywanie się na stałym poziomie mimo puszczenia pedału gazu. Przyczyną jest zamiennik oryginalnego regulatora napięcia. Sam miałem taki problem po regeneracji alternatora. Zatrzymywały się obroty na 1300, 1600 i nie spadały. Po wymianie na oryginalny regulator objawy ustąpiły jak ręką odjął, a mechanik już chciał wymieniać połowę uszczelek w korektorze dolotowym.
  12. Zadam głupie pytanie, nie robiony przypadkiem był w ostatnim czasie alternator @Sebakos??
  13. @cinas a nie spali się cewka 5V jak dostanie 12V??
×
×
  • Utwórz nowe...