Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

seba99994

Użytkownik
  • Zawartość

    70
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane Scenic, Grand Scenic II
  • Silnik
    1,9 dt F8Q, 2,0 dci
  • Przebieg (tys.km)
    291000
  1. Dzięki za odpowiedzi, najlepiej bedzie się rozejrzeć pod autem czy ten FAP jest czy nie. Jeszcze raz dziękuje.
  2. Witam, proszę o szybką podpowiedz czy Grand Scenic z 2008r 2.0 dci 150KM ma Filtr cząstek stałych? Z góry dzięki.
  3. Tu na forum chłopaki opisują ten problem, mimo że jest to forum 19-stki to jest też mowa o silnikach z meganki: http://www.renault19.pl/forum/viewthread.php?thread_id=35782
  4. Z góry przeprasza, że nie trafilem w dział i proszę o przeniesienie w odpowiednie miejsce tego tematu. A wątki to czytam choć by nawet na innch forach. Tu jedni chwalą a inni odradzają, a gdzieś indziej odwrotnie. Nawet w rodzinie mam dwa przykłady gdzie zakup Reni nie był trafny. Ja już do swojej to już mam chyba sentyment i może dlatego krąże wokół Scenica. Jeżdzilem nim do Chorwacji i do Włoch i mnie nie zawiódł. Może i .... sam juz niewiem czego to szukać, każdy ma swoją opinie, ja jakoś nie moge znaleść czegoś, czego mogłbym się trzymać i czepić. Te auta jakoś mi podchodzą, może jakieś jazdy próbne i bedzie się już czego chwycić. Dzięki za odpowiedz.
  5. Witam, powoli zaczynam rozglądać się za nowym autem. Padło na Renault Scenic II/grand. I teraz sam już nie wiem, choć po głowie bLakają sie jeszcz toyota rav4 i peugeot 407. Auto będę kupował za kilka miesięcy więc pomyśalem, że już czas zasięgnąć opini na temat tych marek czy modeli. Swoją Renie znam i poradziłem sobie z brakiem mocy czy z padającą elektryką ale nadal nie mam pewności na co sie zdecydować. Może Forumowicze, posiadacze tych aut podpowiedzą, lub chociaż nakierują na odpowiednie tory. Z gory dzięki za opinie i jakieś podpowiedzi.
  6. A ja miałem coś podobnego i wina leżała po stronie przewodów fazowych, a nie masy. Sprawdz wszystkie połączenia kabli, ich stan. Nie wiem jak jest u Ciebie ale u mnie jest skrzynka rozdzielcza, w której pało połączenie. Jeśli masz coś takiego sprawdz w jakim stanie są końcówki kablowe, jeśli są opalone lub przytopione to zrób z tym porządek i skręć w miare porządnie. Rozrusznik w trakcie pracy pobiera od 50A w góre (zależy w jakim jest stanie), jeśli styk w tym miejscu jest słaby to zaczyna się wypalać i traci to swoje wlaściwości jako przewodnik przy dużym obciążeniu. To wyjaśnia ginący prąd w trakcie próby odpalenia auta.
  7. Zazwyczaj to silnik jest masą dla rozrusznika, a ten z kolei jest połączony miedzaną taśmą z ramą auta i tak aż do aku. Taśma ta jest zazwyczaj niklowana żeby miedż się nie utleniala, a wygląda on jak płaski, szeroki warkocz.
  8. Z góry bardzo dziękuje za informację. Grila będę szukal, zderzak i lampa poszły do klejenia i spawania. Po zdjęciu wszystkiego wyszlo co jest jeszcze uszkodzone i po gięte. Jeszcze raz dzięki
  9. Witam, wczoraj wieczorem wracając z pracy trafilem w sarne. Przy rozbiórce wyszło co jest do wymiany i za to moje pytania: 1. czy gril z megane phI pasuje do megane scenic z 1997r?, 2. czy są jakieś większe problemy ze zdjęciem przedniego zderzaka i czy są jakieś różnice w zderzakach megane a megane scenic? Z góry dziękuję za pomocne informacje. Jak się uda to dołączę fotki w odpowiednim do tego dziale.
  10. Jak w scenicu wymieniałem odcinek miedzy łącznikiem (koło przedniego koła) do reduktora siły hamowania (z tyłu kolo belki)to długość wyniosła 3,5m. Jak dobrze pamiętam to końcówki są różne jedna tak zwana męska i jedna żeńska. A i dodatkowo różnią się też rozmiarami, nie wkręci się męskiej w żeńska. Przewody też miałem stalowe ale trzeba było już wymienić. Nie wiem jak będzie u Ciebie czy zgrają metry? Ja najpierw wyciołem stary elemęt i z nim pojechałem do sklepu gdzie dorobili mi przewód na miare. Tak jest najlepiej. Jeśli zdecydujesz się tak robić to zwróć uwagę na to jakie końcówki zakładają. Mi omyłkowo założyli by dwie tego samego rozmiaru ale zauważyłem to w porę. mam nadzieję, że info się przyda. Pozdrawiam.
  11. Niestety na razie nie mam możliwości skożystania z kanału, ale jak był zimny to wsadziłem rękę za silnik w okolicach turbo, tam trochę niżej i poczułem, że jest mokro. Na palcach miałem olej. Może to tam coś puszcza. Pod autem nie ma plam, ani pod domem ani w pracy gdzie zosatwiam samochud. Po zapaleniu zapach jest trochę drażniący. W zbiorniczku nic się nie gotuje, bynajmniej nie zauważyłem. Oprucz płynu nic tam niema, oleju dolalem po około 1000km, może mniej. Teraz na wyświetlaczu z olejem ubyły mi dwa okienka, a przejechałem 287km. A i na mocy też jest odczuwaly spadek ale czasami jak jest zimny to potrafi się jeszcze zebrać. To może być wina uszczelki czy może to turbina jest nie szczelna? Chyba trzeba brać wolni i to obejrzeć dokladnie i po mechanikach jeżdzić.
  12. No nie ma nic, żadnych plam. Jutro w robocie jak się uda to na kanał się wybiore. Może od spodu będzie coś widać.
  13. Pod korkiem nie ma masełka, oleju dolałem już litr w czasie trzech - czterech tygodni. A płynu ubyło z max na min, a teraz jest jeszcze mniej. Ostatnnio jak padła uszczelka to ON był w zbiorniku z płynem chłodniczym. Tak się zastanawiam, ile powinna wytrzymać taka uszczelka?
  14. Witam, chciałem prosić o opinie w sprawie uszczelki pod głowicą. U siebie w aucie zauważyłem, że znika mi olej oraz minimalnie ubyło płynu chłodzącego a auto ostatnoio ciężko odpala i kopci jak już odpali. Podejżewam, że to uszczelka już jest do wymiany. W zeszłym roku w grudniu wymieniałem rozrzad i uszczelkę oraz była planowana głowica, zastanawiam się czy uszczelka jest już padnięta czy może to wina złego planowania głowicy? Jeśli to wina uszczelki to co kupić jakiej firmy? i jak się upewnić, że to jej wina bez rozbierania silnika? Proszę o jakieć porady, a auto to Renault Megane Scenic phI 1,9dt z 1997r.
  15. Czyli co EGR? Katalizatora nie mam jest tylko pusta obudowa. A co do oczyszczania spalin to u mnie chyba nic więcej nie ma. Dodam jeszcze, że jak się odpali to rzuca silnikiem i całym autem. Wyglądało to tak jak by nie palił na wszystkie 4 cylindry? (nie znam się za bardzo) jak by mu paliwa brakowało. Przez chwilę wszystkie, a za moment znów przerywa. A dym jest szary, dziś się przyjrzałem dokładnie.
×
×
  • Utwórz nowe...