Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
-
Zawartość
1814 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Reputacja
73 SuperSamochód
-
Auto
Volvo S40 II ph2 Automat
-
Silnik
2.4i 170 KM + LPG
-
Przebieg (tys.km)
68
Ostatnio na profilu byli
1006 wyświetleń profilu
-
Megane I phI Spadająca moc silnika, następnie dławienie
temat odpisał Kreciq na wiewior1234 w 1.6 benz.
Ja bym powiedział, że prawdopodobnie kończy się cewka (lub cewki). -
aston76, żeby jeszcze nie doliczyli za znak Stop...
-
Przepięcia, to może być problem z masą. Posprawdzaj punkty masowe silnika (plecionka karoseria-silnik oraz przewód na komputer).
-
Czy jeżdzisz na gazie, czy na benzynie, ustawienie zaworów jest tylko jedno: prawidłowe. Jakby w trasie zabrakło gazu i jesteśmy zmuszeni jechać na benzynie, to najpierw się zatrzymujemy, regulujemy zawory i w drogę? To byłoby jakieś nieporozumienie. Reasumując, są to bajki.
-
To, czy jest to silnik 1.2 czy 4.0 nie ma znaczenia. Ważne jest to, ile jest w nim koni upchanych. Każdego konia trzeba nakarmić. Spalanie zależy od tego, ile aktualnie z tych koni ciągnie naszą furmankę. Proponuję przyjrzeć się wykresowi krzywej mocy i nałożyć na to krzywą spalania. Wykresy będą proporcjonalne. Spalanie chwilowe, to jak mierzenie pen..sa razem z kręgosłupem. Jakby się autem orało pole, to byłoby to spalanie w jakiś tam sposób informacyjne. Mój łosiek potrafi pokazać chwilowego spalanie i 70 l/100 km (przy uruchamianiu zimnego silnika potrafi pokazać i 99 l/100 km). I co z
-
Ja myślę, że problem leży w przepustnicy. Albo jest brudna, albo się zacina klapka, albo szwankuje czujnik położenia przepustnicy, albo zacina się silniczek krokowy. Wyczyść porządnie przepustnicę (włącznie z kanałem silniczka krokowego), wyczyść silniczek krokowy, poskładaj wszystko, uszczelnij połączenia. Może pomoże, ale na pewno nie zaszkodzi. Tak czy inaczej, od tego zacznij.
-
Scenic I phII Auto gaśnie po odpaleniu
temat odpisał Kreciq na cherez w Mech.-Ogólne - Megane I, Scenic I
Należy: -sprawdzić szczelność dolotu (lewe powietrze); -sprawdzić przepływomierz/MAP sensor (w zależności, co jest w aucie); -sprawdzić sondę Lambda (jak zostało zasugerowane wyżej); -
Turbo żyje, turbo pije. Kupując silnik z turbo, musisz się liczyć z dużym apetytem przy dużych prędkościach.
-
Mój łosiek z silnikiem wolnossącym 2.4l, przy prędkości 150 km/h (ustawione na tempomacie), na odcinku 800 km spala 10,8 l/100 km gazu. Auto zapakowane po dach, 2 osoby na pokładzie, włączona klimatyzacja.
-
To jeszcze kolega doczyta, jaki wpływ na wskazania prędkościomierza ma średnica koła (felga + opona).
-
Łosiek podłączony pod komputer, zatankowany LPG pod korek, zakupione nowe oponki na lato, zamówiony zestaw do pomalowania felg.
-
Było to gołe OC, bez żadnych pakietów dodatkowych, typu "mam spodnie rurki i nie mogę się w nich schylić aby zmienić koło". Nie wiem, jak to policzyli. Taki mBank wyliczył na 500 coś tak zł. Dlatego od kiedy posiadam volvika, na Proama mnie nie stać :). PZU z zasady omijam szerokim łukiem. Teraz, jak wyliczyłem ponownie u nich, naliczyli już więcej (w PZU aż boję się wpisywać :unsure:)Poprzednio liczyłem jeszcze na starym roku: Moje aktualne OC w AXA:
-
Mi w tym roku Proama wyliczyła składkę na 1590 zł. PZU na 1820 zł. Ostatecznie przedłużyłem w AXA za... 397 zł. :lol: Mówię o gołym OC.