Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

AbramK

Użytkownik
  • Zawartość

    133
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Fluence Limited
  • Silnik
    1.6 16V 110KM K4M838 (LPG)
  • Przebieg (tys.km)
    >64

Profil

  • Zainteresowania
    różne

Ostatnio na profilu byli

556 wyświetleń profilu
  1. Dziękuję wszystkim za rady i komentarze. Dziś mam otrzymać informację w sprawie możliwości kupna nowego zamiennika kolumny (znalezionego na podst. nr VIN). Co do Electric Cars problemem jest dla mnie sama wysyłka plus czas oczekiwania. W dodatku obawiam się, czy część już naprawiana po krótkim czasie znow nie ulegnie awarii, a wtedy powtórka z rozrywki...
  2. Tak, też patrzyłem...Każda niestety ma inny kod i obawiam sie, że może być jednak problem z tymi częściami. Gość w warsztacie także miałby jakieś używki z Megane III, ale otwarcie powiedział, że nie gwarantuje że zadziałają.
  3. Tak, mogę jeździć (jakbym jakiegoś Żuka lub Nysę prowadził ). Bezpieczniki sprawdzili na samym początku, podobno ok., a usterka jest w samym module sterującym. Jest opcja żeby zamówić używkę, serwis wysyła to do "czyszczenia" kodu zapłonu (?) i po zaprogramowaniu do mojego auta montuje ponownie. Problem w tym, że z tym kodem części niczego nigdzie nie znajduję.
  4. Niczego sam nie sprawdzałem, bo niestety nie mam takiej możliwości ani wiedzy...Auto poszło do dawnego ASO. Teraz się zastanawiam, czy po prostu nie łatwiej powiedzieć klientowi - "wymiana całej części" zamiast bawić się w szukanie przyczyny.
  5. Padło wspomaganie. Komunikat "Usterka układu kierowniczego". W serwisie twierdzą, że są to elementy łączone, tzn. kolumna i wspomaganie, zresztą widziałem w necie zdjęcia na jakichś zagranicznych stronach, więc nie mam podstawy im nie wierzyć. Niestety w hurtowniach brak tej części, zostaje tylko zakup oryginału. Pytanie zasadnicze - kupować nową część czy iść w regenerację?
  6. Dzień dobry, proszę o pomoc w znalezieniu kolumny kierowniczej ze wspomaganiem elektrycznym do Fluence rocznik 2015 (VIN: VF1LZLC0552456917, nr oryginalnej części: 488109523R ). Część padła mi w piątek przy przebiegu >64000...Auto jest po diagnozie w warsztacie (dawne ASO Renault). Cena oryginału to ok. 4200-4500. Obdzwoniłem sklepy internetowe i...nic. Brak. Może ktoś z Was potrafiłby pomóc w tej sprawie? Jakiś tańszy zamiennik...? Zastanawiam się nad regeneracją (czekam na info w tej sprawie z warsztatu), jednak czy taki element najzwyczajniej opłaca się regenerować? Obawiam się, że za jakiś niezbyt długi czas i tak przyjdzie mi wymieniać całość, co tylko powiększy wydatki. Z góry dziękuję za informację zwrotną i pomoc.
  7. Dokładnie sam tak myślałem. W dodtku trochę bałem się dawać całej bańki 5l do zalania, bo w końcu trochę oleju i tak w układzie zostaje plus te 5l i już mogłoby być za pełno, a to podobno jeszcze gorzej dla silnika. A jednak! Czwarte auto a ja sam dalej się uczę a przy okazji mam tę wiedzę która pozwala mi stwierdzić czy mechanik jest ok., czy może kiepskim naciągaczem.
  8. Bardzo dziękuję za pomocną informację. Dolałem resztkę oleju (jakieś 0,7l). Na bagnecie jest ok. 3/4 skali i 4 z 6 kropek na komputerze. Przy kolejnej wymianie dam zalać całe 5l.
  9. Witam Koleżeństwo. Mam małą zagwozdkę odnośnie wskazań poziomu oleju. Na kompie mam jedną kropkę, niby wcześniej jest komunikat "OK", ale na pochyłościach już dwa razy zaświeciło sie na pomarańczowo "Uzupełnij olej", tylko że...no własnie. Na zimnym silniku i płaskim, równym parkingu na bagnecie wyraźnie widać połowę skali w oleju (a na kompie jedna kropa...(?) - sprawdzane/porównywane ze trzy lub cztery razy). Wymiana była robiona w październiku ubiegłego roku przy 45.151 km przebiegu. Zalano jakieś 4l Elf Evolution 900 SXR 5W40. Aktualny przebieg wynosi powyżej 57.000, wymianę planuję przy 60.000 (filtr i olej zmieniam co 15 tys.) razem z przeglądem LPG i wymianą świec. W poprzednim aucie Megane II ph II 1.5 dCi robiłem dolewki miedzy wymianami, ale tam było turbo...Tu 1.6 16V, w dodatku z LPG. Pytanie brzmi - czy olać kompa i trzymać się wskazań bagnetu? PS. uprzedzam pytania - silnik suchy, żadnych śladów pod autem, delikatne ślady oleju przy gumowym przewodzie łączącym kolektor z filtrem powietrza.
  10. Jestem po przeglądzie instalacji LPG po 30 tys. Wymieniłem świece na Bosch Platinum-Iridium, mój "gazownik" bardzo je sobie chwali.
  11. Witam Koleżeństwo. Jestem już po wymianie świec. Tak wyglądają te z pierwszego montażu (chyba nie najgorzej): Zdecydowałem się jednak na świece platynowo-irydowe Bosch FR7KI332S (0242236571) Komplet 4 szt. kosztował mnie ok. 98,- zł, wymiana poza ASO - 50,-. Jestem bardzo ciekawy jak się spiszą, mam nadzieję, że się nie zawiodę.
  12. Czytam Wasze komentarze i raczej mądrzejszy nie jestem, choć oczywiście doceniam Wasz głos w tym temacie. I chyba zrobię rzecz najprostszą z możliwych, czyli zamiast szukać jakichś cudów "platinum", "gas-super" itp. po prostu co 30 tys. (ze względu jednak na LPG) będę wymieniał świeczki na oryginały Renault. Tyle.
  13. A widzisz, Kolego ;) Świeczki które mi tu podrzuciłeś (dziękuję bardzo) też są "dedykowane" przez producenta do LPG (GAS-SUPER)! Cena jednak jest ułamkiem kosztu świecy NGK i pewnie się skuszę. Planuję wymiany co 30 tys. (Renault zaleca we Fluence wymianę świec co 60 tys.). Zobaczę, sprawdzę, na pewno później się wypowiem. Regulamin pkt. 5.13 – cytowanie Aston76
×
×
  • Utwórz nowe...