Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

brudijr

Użytkownik
  • Zawartość

    1239
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

5 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Laguna II phI
  • Silnik
    1,8 F4P
  • Przebieg (tys.km)
    281

Ostatnio na profilu byli

752 wyświetleń profilu
  1. To samo było w Kadjarze, nawet w wyższych wersjach fotochrom był za dopłatą. Tak jak mówię, TCe 100 na co dzień o wiele lepiej się sprawuje od SCe, szczególnie, że ma lepszą skrzynie ;)
  2. Wiem, że jeszcze tego mało na drogach, ale jakby nie patrzeć już od jakiegoś czasu w salonach ;)
  3. Z tego co kojarzę do 2 lat można, ale cena też już inna (sama przedłużona gwarancja, bez Easy Service)
  4. Jeździłem trochę tymi autami (pracuję w Renault) i wszyscy (pracownicy i klienci) twierdzą, że jeżeli mieliby wybór między SCe 115 a TCe 100, braliby (i biorą) ten drugi. Kultura pracy, przyspieszenie, elastyczność. A swoją drogą dopłata aż taka wielka do tego silnika nie jest.
  5. OK, odpada ze względu na nielubienie się z LPG. Dzięki - można zamknąć ;)
  6. Szybkie pytanko, więc liczę na szybką odpowiedź ;) Czy w Megane z CVT silnik 2,0 to F4R czy M4R z Nissana (jak w Lagunie?)
  7. Dokładnie tak jak koledzy napisali. W Lagunach dodatkowo były też tam haczyki do tylnej rolety ;)
  8. Załatwić to można się w toalecie :E Wiadomo, na każde auto da się coś ugrać, ale cudów nie ma. Mówię, słać maile najlepiej z jakim silnikiem, z jakim wyposażeniem to zrobię jakąś ofertę :)
  9. Wiem, że może będzie to kryptoreklama, ale jeśli jesteście zainteresowani kupnem Megane (lub innego modelu Renault i Dacia) to od niedawna zacząłem pracę w salonie Renault i mogę Wam to wszystko policzyć i zrobić ofertę :) Najlepiej mailowo lub telefonicznie: [email protected] lub 578 267 836. I tak jak pisałem to nie reklama, a raczej pomoc :)
  10. Ta Megana już się dobre pare lat sprzedaje :D
  11. Tyle że to dla MIII, w MII nie ma np. FAPu :) Dodano: 28 lut 2017 - 23:29 Odpowiadając na kilka pytań. Miałem LII 2,0T, ale sprzedałem, bo się zwyczajnie kupiec znalazł na dobrą cenę to raz, 2 że wg mnie za dużo paliła - 13-14 LPG to wg mnie trochę sporo, 3 że szukam czegoś mniejszego. Jechałem kumpla 1,6 i wg mnie daje radę, demon to nie jest, ale dramatu też nie ma. Boję się trochę wolnossących 2,0, bo wiem, że w Lagunach paliło to tyle co 2,0T a jechało sporo gorzej. Regulamin pkt. 5.13 -Prezes
  12. Dzięki, dzięki, poczekam jeszcze może ktoś jeszcze się wypowie. A jak ze spalaniem? Bo ja w Lagunie 2,0T poniżej 10l gazu zejść nie potrafiłem :P Dodano: 25 lut 2017 - 12:06 A powiedzcie jak wypada 1,6 w porównaniu do 1,5 dCi (105)? Porównywał ktoś? :)
  13. Witam :) Mam pewien problem. Otóż ostatnio poruszałem się Lagunami II ph II z silnikiem 2,0T. Teraz zamierzam powrót do MII, ale tym razem w benzynie. Kolega dał mi się przejechać MII 1,6 16v. Na prawdę nieźle to przyspiesza (nie ma porównania do 2,0T, ale jest nieźle). Martwią mnie tylko te obroty silnika przy wyższych prędkościach. W Lagunie miałem ok. 2200 obrotów przy 100 km/h (i wg mnie była cisza), w 1,6 widzę było 3000 obr przy 100 i wg mnie było dość głośno. Zastanawiam się jeszcze nad 2,0 16v, ale z tego co wyliczyłem, tam na 6 biegu jest 2700 obrotów przy 100 km/h czyli dość mała różnica jak na dołożenie 6 biegu. Jakie są Wasze odczucia (głównie pod względem hałasu w samochodzie)? Wcześniej też miałem 1,9 dCi w MII i 6 biegów i wg mnie w środku było cicho przy wyższych prędkościach (ale już dobrze nie pamiętam jak to odnieść do benzyn, bo to było dosyć dawno temu). Ewentualnie ma ktoś możliwość żeby przejechać się 2,0 16v w okolicach Poznania? :) Dodatkowe pytanie. Czy wersja tapicerki Dynamique zawsze miała skórzaną kierownicę z perforacją, czy bywały też bez?
×
×
  • Utwórz nowe...