Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

bartek87mikolow

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane III Ekspression
  • Silnik
    1.5 dci 105
  • Przebieg (tys.km)
    28000
  1. byłem w tej hurtowni co podałeś mi tego pierwszego linka(megane ang) i będe u niego wymieniał olej na tego elfa 5w40 z filtrami powietrza i oleju skasuje mnie 205zł to nie ma dużo a przynajmniej sam nie muszę się mazać :D .Tylko gostek zastanawia się jaki tam olej ma nalać czy 5w40 czy 5w30.Ja mu powiedziałem że rok temu nalałem 5w40 gdzie tak było napisane w książce serwisowej czy mnie tak na serwisie powiedzieli już z resztą nie pamietam ale tak było.Dzieki ci za linki megane ang bo sam nawet nie wiedziałem że w tych miejscach są hurtownie,pozdro dla ciebie
  2. Patrząć na twoje dwa linki z allegro to porównując go do tych cen jakie widziałem w Hipermarkecie Auchan to są pewne różnice,a mianowicie lotos gdzie według twojego linka kosztował 97 zł w auchanie z tego co pamiętam kosztował niecałe 80zł,z kolei elf z allegro kosztuje 80zł a w auchanie 114zł(nie doliczając przesyłki która kosztuje 20zł)to i tak tutaj są straszne rozbieżności.A co do przeglądu gwarancyjnego o nie byłem ani razu i nie zawitam do serwisu renault,ponieważ po pierwsze gwarancja na cały pojazd trwała 2 lata a przegląd był też po 2 latach także stwierdziłem że nie będe jechał po da
  3. Witam, chciałbym zmienić olej w swoim megane na inny (tak myślę marki LOTOS),ponieważ dotychczasowy olej ELF moim zdaniem jest drogi, a jego jakość nie będzie się różniła od oleju innej marki. Z tego co wyczytałem na temat oleju LOTOS to najlepszym wyborem do mojego samochodu jest olej serii QUAZAR-jest on stosowany w samochodach posiadających filtr cząsteczek stałych, a z tego co się orientuje to megane III 1,5 dci go ma.Co sądzicie na ten temat,czekam na wasze opinie.DZIĘKI
  4. Ja moim Megane III zrobiłem niecałe 23tys.km w niecałe trzy lata bo autko mam od grudnia 2009 i jak narazie moje przygody to: 1.Wymiana przewodu paliwowego ponieważ po 2 tygodniach gdy go kupiłem zaczynało klekotać w kabinie choćbym starym dieslem jechał 2.Gdy były mrozy -10 to przy rozpędzaniu auta na zimnym silniku zaczyna nim szarpać nie wiem czemu i do teraz mi to się dzieje i do teraz nie wiem co to jest 3.Wymienili mi jakąś "skrzynkę" w w ukł.nawiewu nie wiem dlaczego niby nieszczelna,niby jakaś wilgoć się tam dostaje i tak to jak narazie wszystko na dynamikę nie narzekam przyśpiesza
  5. zacznijmy od tego że jechałem bez używania pedała hamulca pierwszy bieg 15km/h i było to w FOCUS MALL Rybnik tak jak kolega pisał wyżej też zresztą z Rybnika i też nie używałem gazu wrzuciłem bieg i zjeżdżałem na samym sprzęgle
  6. Witam Czytając różne artykuły magazynów motoryzacyjnych na temat renault nasuwa mi się myśl czy dobrze zrobiłem kupując renault megane w dodatku z silnikiem 1.5dci 105 gdzie i ta wersja jak i wersja słabszego diesla są jednymi z najgorszych silników renault /0cool: dodałem dobrze bo chyba je zjadłeś
  7. co do świateł sprawdziłem teraz i okazuje się że kolega miał rację nawet nie wiedziałem że takie coś zrobili w megane,co do płynu jest w połowie między min.,a max. też jadąc wtedy autem obstawiałem że pewnie auto będąc pod kątem wpłyneło na zmianę poziomu płynu hamulcowego i może dlatego przez ten czas świecił ten komunikat.
  8. Witam Mam do was wszystkich pytanie,zjeżdżając kiedyś z parkingu centrum handlowego na długiej pętli zapalił mi się napis na czerwono usterka układu hamulcowego do tego kontrolka czerwona stop i kontrolka ręcznego zjechałem z tym do samego dołu spróbowałem zahamować i kontrolka zgasła, a hamowanie było bez zarzutu,co dziwne nigdy mnie się tam coś takiego nie zapalało. Na drugi dzień stojąc na parkingu zapalił się jakiś komunikat i był tam jakiś czas 30s który był odliczany i zapaliła mi się sama kontrolka świateł mijania,gdzie jak się paliły to i kontrolka postojowa i mijania w dodatku karta
  9. Witam Ja z kolei mam inny problem Mam megane 1.5dci 105km,a problem polega na tym, że przy zimnym silniku gdy rozpędzam auto zaczyna nim szarpać i tak przy pierwszych trzech biegach autko już po gwarancji,a jak byłem stwierdzili wszystko ok
  10. Witam,ja miałem ten sam problem,ale na szczęście auto było jeszcze na gwarancji i zrobili mi to za free. Ja po wymianie tego czyli tak samo jak ty 2009r. brzęczenie ustało w moim megane,ale przy mrozach typu od ok.-15 brzęczenie przy zimnym silniku pojawiało się sporadycznie,zato miałem też inny problem nie wiem czemu w zimie szarpie mi silnikiem nie wiem czy jest to efekt słabej jakości paliwa czy coś innego
  11. Witam mam megane III 1.5 dci 105. Gdy na silniku mam tą można powiedzieć jedną kreskę czyli trochę zagrzany silnik jeżdżę normalnie i jak się rozpędzam to odczuwam lekkie szarpanie silnikiem nie wiem co jest grane zauważyłem również większe chwilowe spalanie (tzn. zawsze miałem góra 10 l,a teraz 12-14 l).Rozmawiałem z kumplem na ten temat i on miał problem z cewką i powiedział że taki problem występuje w większości meganek i nawet lagun. Jeżdżę z serwisu do serwisu i wszystko na ich komputerze OK :-( Co wy radzicie?
  12. Ja tak jak pisałem wcześniej gdy silnik jest zimny to rozpędzam go jak kolega czyli max do 2,5 tys. obrotów dopiero jak pojawi się pierwsza kreska temperatury to daje mu w gaz i co dziwne to szarpanie czy jak tam to nazwać pojawia się nawet ostatnio jak miałem silnik można powiedzieć zagrzany na maxa :-/ o h... tu chodzi to nie wiem ;) miałem kiedyś autko z turbiną w benzynie i też mi się pojawiały takie szarpania i to mocniejsze ale był to skutek turbiny a tutaj nawet turbina można powiedzieć nie włącza się bądź nie wskakuje mna maksymalne obroty i tu takie szarpanie :-/ dosłownie mam tego do
  13. U mnie ta usterka pojawia się coraz częściej i nie podaruje im tego,będą robić do skutku i widzę że to typowa usterka dla tego autka po twoim opisie pawel1611
  14. co do 1,4 tce to mogłem go kupić ale kolor jakim to autko zostało pomalowane nie wpadło mi do gustu,a co do obrotów to dokładnie nie patrzyłem na obrotomierz ale tak na oko to 2-2,5 tys. obrotów może było.Dosłownie jak mu wciepałem 2,3 to go głównie tnie a 4,5,6 ok i 1.Na klimatyzacji mało jeżdżę także racej też to odpada,myślę jeszcze czy to nie wina pompy paliwa :-/ więc jak to się będzie powtarzać to następnym razem na pewno karzę sprawdzić mechanikowi w serwisie żeby wyjął pompę i ją sprawdził po to ma ręce a renault mu za to płaci
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!