Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Woytus

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    884
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

30 Super

1 obserwujący

Kontakt

  • Strona www
    woytus.pl

Samochód

  • Auto
    Grand Scenic III PH2
  • Silnik
    1.4 TCe LPG
  • Przebieg (tys.km)
    154

Ostatnie wizyty

3485 wyświetleń profilu
  1. Jak się to skończyło? Błędy na żółto to są błędy zapamiętane i nie wiadomo kiedy powstały. Można również podejrzeć w CLIPie wartość licznika kilometrów podczas pojawienia się błędu, ale niekiedy pokazuje głupoty. Błędy czerwone są obecne i nimi by trzeba się zająć. Sprawdzić połączenia, styki kostek. Dobrym patentem jest wykasować błędy zapamiętane i pojeździć. Wtedy wiemy, że błędy, które się pojawią dotyczą nas a nie historii sprzed kilku lat.
  2. Koszulka termokurczliwa okazała się słabym rozwiązaniem, bo jak silnik się nagrzał to koszulka robiła się plastyczna. W najbliższym sklepie budowalnym mieli tylko przewody gumowe od sprężonego powietrza i ich na ten czas użyłem. Tak to teraz u mnie wygląda.
  3. Live ma z tylu dodatkowy konektor na antenę GSM. Różowe złącze FAKRA.
  4. Przy wymianie nawigacji TomTom Live na R-Linka, wymieniłem licznik i skonfigurowałem go pod swój nr VIN. Poprzedni licznik pokazywał dokładnie, które drzwi są otwarte. Licznik od R-Linka pokazuje jedną ikonkę niezależnie, które drzwi się otworzy. Jednak znalazłem już kilka zdjęć w necie, że licznik ten może pokazywać każde drzwi z osobna. Czy ktoś ma pomysł jak to przełączyć?
  5. Aktualnie mam włożone świece Beru od jakiś 2 tygodni. Po wymianie świec, żadnej poprawy. Płynu nie ubywa. Autko jest z grudnia 2012 roku. Jedyne co rejestrował komputer to wypadanie zapłony na cylindrze 4 i to kilka razy nawet z check engine. Cylinder 2 i 4 ani razu nie pojawił się w błędach.
  6. U mnie tak wygląda licznik spalania stukowego. przebieg 150k km, czy ktoś wie czy to dużo, czy mało? Przy okazji czy ktoś wie jakie jest najnowszy soft do sterownika wtrysku w 1.4 TCe ? U mnie jest wersja 7D00
  7. Mam LPG i na zimnym na LPG jeździ lepiej niz na PB. Płynu nie ubywa. Tylko nie tego dotyczy ten temat.
  8. Ale Grand Scenica III nie ma z silnikiem 2.0T.
  9. Czy ktoś podchodził do tematu wymiany silnika w Grand Sceni III z 1.4TCe na 2.0T z Megane III lub Laguny III np. F4RJ811? Pytanie czy łapy będę pasować i będzie miejsce na ten silnik ze skrzynią ? Wiadomo, że silnik poszedłby w komplecie ze skrzynią. Moj 1.4TCe zaczyna wariować i nie wiem czy szybciej nie będzie założyć pancerne 2.0T nie mylić z 2.0 16V 140KM. Wszelkie uwagi i komentarze mile widziane. Oczywiście za tym poszłaby wymiana tarcz hamulcowych na większe z przodu i pewnie zmiana zawieszenia na twardsze.
  10. U mnie to samo. Ta plastikowa rurka się ułamał. Na ten czas poratowałem się koszulką termokurczliwa i przewód trzyma się. Czy ktoś zna średnice tego przewodu.
  11. Ale regeneracja musi być wykonana przy użyciu CLIPa, bo inne interfejsy tego nie pokazują?
  12. Jest w CLIP opcja przyuczenia filtra DPF po stacjonarnym wypalaniu?
  13. Na nowszym CLIPie można wyprowadzić PINy zasilające z OBD (z wtyczki sondy) i dać zasilanie w okolicach 12,7V na boku.
  14. Jaka jest procedura wypalania filtra DPF w nowej Megane IV za pomocą CLIPa?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!