Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

kisand

Użytkownik
  • Zawartość

    208
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane I ph II grandtur AIR
  • Silnik
    1.9 dTi F9Q744
  • Przebieg (tys.km)
    161
  1. Odłącz na jakiś czas akumulator.Po ponownym podpięciu powinno być dobrze .Miałem w Megance podobny problem ,i elektryk stwierdził że trzeba zresetować BSI .Pomogło,jeździ do dzisiaj .
  2. Po wyjęciu kluczyka samo cię nie zapala.Po otwarciu centralnym zapala się przed otwarciem drzwi.Tak mam od nowości.
  3. Jeśli po odpięciu czujnika wiatrak się załącza to ja bym stawiał na walnięty czujnik .Podepnij pod CLIP-a i będzie wiadomo jaką temperaturę zapodaje ten czujnik .Tak to jest gdybanie .
  4. Nie wiem jaki masz rocznik ,ale w mojej Megi 1.9 dTi 80 KM 2003 rok czujnik przy termostacie to czujnik temperatury.Wiatrak włącza ECU poprzez przekaźniki w skrzynce w komorze silnika przy aku.Odpal silnik ,przymknij pokrywę silnika i czekaj czy się włączy wiatrak ,zerkaj oczywiście na wskaźnik temperatury na zegarach .
  5. Ale ja nie pisałem że łożyska są niewymienne,tylko że podany link przedstawia wersje łożysk do samej piasty a nie do tarcz tylnych ze zintegrowaną piastą . https://4cars.pl/szcz/24011101662/ate_3/0/0/0.php#con Tak mam w mojej Megi
  6. Ale w kombiaku piasta jest zintegrowana z tarczą ,a to są zestawy naprawcze piasty tylnej niezintegrowanej z tarczą (bębnem)
  7. Belka 4-ro drążkowa ma też, tylko że 2 drążki stabilizatora.
  8. Napisałeś że padł Ci nawiew ciepłego powietrza ,to znaczy że zimne leci ?U mnie padł nawiew całkowicie ,myślałem że padł wiatrak,ale na szczęście to tylko opornica.Niestety wersja dosyć nietypowa,ostatni wypust w tej budzie ,wersja Air z klimą .Trafiłem dopiero właściwą za trzecim razem,dwie pierwsze dobierane zgodnie z katalogiem po nr.Win działały tylko 3 biegi.Dostęp do wymiany nie jest taki zły-problem tylko z demontażem wycieraczek,potem podszybie i opornica na wierchu wentylatora .W moim wypadku opornica Valeo ok.150Pln.
  9. A jaki rocznik tej Meganki ?Przerabiałem ten problem u siebie ostatnio ,więc jestem na bieżąco .
  10. Wg.mojego rozeznania kolega ma F9Q 744,pompa Bosch,bez Intercollera.
  11. Wymieniłem taką małą tulejkę plastikową e obudowie skrzyni w którą wchodzi wybierak i biegi wchodzą jak w nówce.
×
×
  • Utwórz nowe...