Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

lukavip

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    39
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

3 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane I ph II
  • Silnik
    1598 1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    155000

Ostatnio na profilu byli

303 wyświetleń profilu
  1. Zamówiłem diody z linka. Wymieniłem 3 na obrotomierzu i jest świetnie. Wszystko działa. Nawet kolor wydaje mi się lepszy niż oryginalnych diod fabrycznych.
  2. Witam, Nie łączą mi dwie diody na obrotomierzu. Wyczytałem że to wina diod. Czy ktoś z Was wymieniał je i wie jakie kupić? Podobno pasują te ale są za jasne - za zimne światło. https://allegro.pl/oferta/dioda-led-smd-3528-7000k-biala-zimna-50szt-7975079342
  3. Witam, Od kilku dni żona zauważyła, że nie działa obrotomierz lub wariuje. Przejechałem się i rzeczywiście. Zdarzy się, że nie działa wcale, lub stanie na 100 lub 800 obrotach lub delikatnie wygina się jakby na ujemne obroty. A zdarzy się, że działa ok. Czy to usterka licznika czy może coś nie łączy i warto rozebrać licznik i da się to jeszcze naprawić?
  4. 1) przeczyściłem czujnik benzyną ekstrakcyjną, , sprawdziłem styki. 2) a i b jak to sprawdzić?
  5. Hejka. Dzisiaj dostałem z Ali moduł ELM327 i w końcu zabrałem się za Megi II PH2 1.9 diesel. Świeci się napis "Sprawdz wtrysk" a błąd to P0235. Czytam w innych tematach, że to czujnik ciśnienia doładowania... ale czy na pewno? Wypiąłem wtyczkę, sprawdziłem piny, przeczyściłem bo był brudny od oleju. I nadal to samo. Idzie jakoś zweryfikować uszkodzenie tego czujnika? Lub jest tu ktoś z okolic Swarzędza k/Poznania (widzę zdjęcia na grupie z numerami PZ ) by podmienić na chwile ten czujnik, bo swoje kosztuje a nie chce wymieniać niepotrzebnie? Co zauważyłem dziwnego to ja
  6. A jak wymontować schowek? Jest 1 śruba torx w środku. Na czym jeszcze się trzyma? Jak chciałem zdjąć osłonę po prawej stronie od drzwi, gdzie znajduje się wyłącznik poduszki powietrznej pasażera to wyłamałem zawias
  7. Czytam temat. Chce założyć cykacze pod podszybie i mój pierwszy problem to brak wiązki. Z lewej strony jest bardzo łatwy dostęp do głośnika i pociągnięcia wiązki. Nie wiem jak to zrobić od strony pasażera. Bo i przeszkadza schowek i nawiewy. A skąd podłączyć przewody? Idą od jakieś kostki? Czy wyciągnąć radio i podpiąć się pod przewody?
  8. Auto odpala tylko z karta. Logo mam czarne. Czyli nie mam hand free. No szkoda. Pewnie nie opłacami się dokładać.
  9. Witam, Zakupiłem Megankę III ph I i mam pytanie o kartę Hands Free. Czy wychodziła wersja z kartą, gdzie było trzeba dusić na przycisk by otworzyć auto? Czy jeśli posiadam kartę to musi ona otworzyć "bezdotykowo" auto? W klamce mam czujniki, przynajmniej przydymione zaślepki. Idzie jakoś to rozpoznać czy mam wersję z hands free czy bez? W Megane II ph II miałem Hands Free i wszystko działa super. Karta w kieszeni a ja otwieram auto.
  10. W bezpiecznikach nie widzę pozycji odpowiedzialnej za komputer ( wszystkie bezpieczniki sprawne). Pawelosek w jaki sposób mam zrobić test zegarów? Nie ma ktoś rozpiski kostki pod kierownicą, które styki zewrzeć aby zasymulować naduszenie przycisku?
  11. Witam, Mam dziwny błąd, z którym jeszcze nigdy się nie spotkałem. Wymieniałem klemy od akumulatora na nowe. Po całej pracy okazało się, że po załączeniu zapłonu wyświetlacz wskazuje tylko poziom oleju i ilość przejechanych km. Nie chce przełączyć się komputer na średnie spalanie czy inne funkcje. Niemożliwe że padł przycisk w manetce. Czy idzie jakoś to sprawdzić zwierając piny na kostce by zweryfikować przycisk. Czy idzie jakoś zresetować komputer. Oczywiście już odpinałem ponownie klemy by zdjąć zasilanie z elektryki.
  12. Witam. Zadam może głupie pytanie. Czy maglownice TRW są wszystkie takie same tzn pasują np od diesla do benzyny? Miałem regenerować maglownice ale zaryzykuje jednak. Chce kupić magiel TRW od diesla 2003 rok, a posiadam ph II 1.6 16v z 1999 rok
  13. Mam podobną sytuację u siebie. Niestety metodą prób i błędów musisz wykluczyć co jest nie tak. Jeśli słychać szum w pompie to dobrze-oznacza to, że pompa pracuje. Głuchy stuk to może być moment "wybuchu "płynu w zbiorniczku. Ponieważ pompa w pewnym momencie przepchnie nagromadzony gdzieś olej. Jeśli kręcisz kierownicą do końca w prawo i lewo, w pewnym momencie pryśnie olej w zbiorniczku wyrównawczym. To pompa jest OK. Ma siłę przepchać olej. Stawiałbym na maglownice , jak to jest u mnie. Najprawdopodobniej manszety, które są w maglownicy przepuszczają olej i wspomaganie nie działa, a wręcz pr
×
×
  • Utwórz nowe...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!