Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

fido28

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    MEGANE II
  • Silnik
    1,9 dCI
  • Przebieg (tys.km)
    255 tys.
  1. Pozostało do końca: 17 dni i 18 godzin

    • POSZUKUJĘ
    • Używany

    Jak w Tytule. Potrzebny komputer do Clio II 1.5dci. Wrocław i okolice.

    Nie podano wartości

  2. Czujnik temp. zewnetrznej sprawny , akumulator naładowany i grzałki nadal nie działają. Bedę chciał dostać sie do przekaźników i teoretycznie wiem gdzie są zabudowane. Jak najlepiej dostać sie do tych przekaźników? Co należy rozkręcić dokładnie? Czy bezpieczniki od grzalek znajdują sie w komorze silnika przy akumulatorze?
  3. Dzięki wielkie. Teraz wiem juz jakie warunki musza byc spełnione . Musze jechac niestety do Wrocławia bo w Oleśnicy chyba nikt clipa nie ma a przynajmniej ja nie znam nikogo takiego. Znajomy podłącza sie czyms z DELPHi czy cos takego i ma to raczej ograniczone możliwości. Korzystając z okazji zapytam , czy ma moze ktoś z Was program do francuza? Mam wtyczkę maxiecu i gdzieś kod rejestacykny straciłem no i niestety nic z tym nie zrobię tego bez kodu. Wtyczka chyba jest bezuzyteczna. REGULAMIN 5.6 literki PL. - mireczek01
  4. W ubiegłym roku nagrzewnica mi działała i właśnie słyszałem to charakterystyczne pstrykanie przekaźnika pod nogami. Wspomnę,że nie mam nurnikowej tylko tę właśnie która znajduje się w tunelu środkowym. Troszkę zgłupiałem bo mechanik powiedział mi po podłączeniu komputera, że czujnik wskazuje temperaturę 215 stopni Celsjusza! Zdziwiłem się, bo na wskaźniku zegarka pokazywał taką jak faktycznie temperatura na zewnątrz czyli poprawną. Dla pewności kupiłem drugi czujnik i pokazywał dokładnie tak samo, a nagrzewnica jak nie działała tak nie działa. Dlatego właśnie pytałem z którego czujnika nagrzewnica bierze temperaturę bo chciałem się upewnić. Oczywiście warunek niższej temperatury był spełniony , bo czujnik schłodziłem specjalnym sprayem ,żeby wymusić ewentualne załączenie nagrzewnicy
  5. Witam. Mam pytanie dotyczące podgrzewacza w moim aucie( ten który zabudowany jest w sąsiedztwie nagrzewnicy). Czytałem na forum zagadnienia z tym związane ale niestety nie znalazłem tego czego szukałem. Podobno żeby elektryczna nagrzewnica się włączyła musi być spełniony warunek niskiej temperatury. Pytanie: Z którego czujnika temperatury idzie informacja o załączeniu nagrzewnicy? Dodam że mam auto bez klimatronika.
  6. Witam.Od jakiegoś czasu mam problem z ogrzewaniem, tzn. dawniej jak uruchomiłem silnik zimą to po kilku minutach zamarznięte szyby "spływały" i nawet nie trzeba było skrobać pomomo tego, że na dworze było -10. Teraz auto chodzi 10 min , a z nawiewów dmucha ledwo letnie powietrze choć rano zewnątrz jest tylko -1. (płyn jest, termostat sprawny, układ nie zapowietrzony).To jeden problem.Drugi jest taki, że w okolicach nóg pasażera , spod schowka gdzieś leci zimne powietrze. Silnik rozgrzany na maxa, przykładając dłoń do nawiewu aż parzy, a jak sięgniemy ręką w okolice nóg pasażera wieje lodowate powietrze i to mocno.Problem znika jeśłi wyłączymy nawiew !!! Wieje niezależnie od tego w jakiej pozycji ustawimy pokrętło nawiewu...na szybę...czy w środkowe położenie, nie ma to żadnego znaczenia.Tylko wyłączenie "dmuchwy" powoduje przerwanie przedostawania się zimnego powietrza do kabiny.Co moze być przyczyną? Spotkał sie ktos z Was z czymś takim? Czy ma moze ktoś z Was schemat tego "mieszacza powietrza" razem z nagrzewnicą? Aha, jeszcze jedno. W jakiś dziwny sposób chyba rozkodował mi się kluczyk. Centralny działa ale jak włoże kartę do czytnika nie widzi karty .Pojawia sie komunikat " INSERER LA CARTE"..Czy dobrze myślę, że karta mogła sie rozkodować?Jeśli tak to co mogło być przyczyną. Z kart korzystałem naprzemiennie...raz jedna a raz druga.
  7. Czy wie ktoś z Was do co powinno być podpięte pod wtyczkę dwu-pinową która wychodzi z jednej wiązki co wtyczka do EGR? U mnie nie jest podpięta...po prostu jest.
  8. Chcę przeczyścić cały kolektor ssący razem z EGR.Czyściłem w vecrze 2.0 dti i tam sie trochę nawkurzałem. Zobaczymy jak tutaj pójdzie.Troszkę mam obawy bo tutaj kolektor jest z tyłu silnika i nie wiem jak będzie szedł demontaż.
  9. Pierwszą rzeczą na którą wpadłem to była właśnie zamiana wtrysków i tak też zrobiłem.Nr 4 zamieniłem z nr 3 i pojechałem na "przelogowanie".Po tej czynności mechanik podłączył się i rozpoczął odczytywanie wartości.Teraz mam na 4 wtrysku 0,9 mg/cp na plusie a było 1,4 Dodano: 22 mar 2017 - 19:36 Jeszcze kolega wyżej wspomina o nieszczelnych świecach.U mnie jest podobnie, tzn przez przypadek wypatrzyłem nieszczelność po tym, jak wd40 spłynął z gniazd wtrysków na świece( nie zdążył odparować )pojawiły się bąbelki.Tak jest na 3 swiecach..niewiele ale jest niestety.Nie powiem ale przeszło mi przez myśl, że może przez te nieszczelności elektronika głupieje...tylko czy była by aż tak czuła i przez to precyzyjna? Nie chce mi się w to wierzyć ale tez spróbuje pozamieniać świece miejscami (inne gniazdo..inne prowadzenie w gwincie i być może uszczelnienie) lub założę nowe. Pokazał mi się też błąd DF067 (obwód sterowania przepustnicą powietrza -układ otwarty-stały). Panowie jeszcze jedno pytanie.JAK WYJĄĆ TEN CHOLERNY EGR !!??? Walczę od wczoraj.Ktoś zamieścił na yotube filmik i pokazane jest, że należy go zalać WD-40 lub innym bajerem i obrócić w prawo.Po takim ruchu lub ruchach powinien wyjść.Niestety u mnie max ruch jaki można wykonać to 45 stopi i nic więcej.(szarpanie, prosmy i modły też nie pomagają).Albo coś źle robię albo jest tak zejeb...że dlatego stawia taki opór.
  10. Tylko skoro drugi raz zdjąłem wtrysk i znowu poszedł na stanowisko prób... facet twierdzi że na stanowisku jest w porządku (mam wydruki przed regencją, po niej i teraz po drugim sprawdzeniu)
  11. Podobno wymienili środek, tzn przelewy i końcówki, później ustawili dawki na stanowisku i chyba tyle.
  12. Witam. Z uwagi na fakt, że silnik zaczynał delikatnie nierówno pracować( objaw jakby jeden z wtryskiwaczy niedomagał-odczuwalne drgania silnika) postanowiłem wyjąć wtryski (BOSCH) i dać do sprawdzenia. Fachowiec po diagnozie na stanowisku stwierdził, że trzy wtryski trzeba regenerować, a czwarty jest w porządku. Dodał, że jeden z nich nie ma wcale wolnych obrotów i może przyczyniać się do wypalania cylindra (wtrysk nr4 liczony od skrzyni)... no i właśnie o ten wtrysk chcę zapytać. Po regeneracji ładnie wszystko złożyłem i z rogalem na gębie pojechałem do mechanika, żeby zalogować na nowo wtryskiwacze i tutaj ZONK. Silnik pracuje nieco lepiej ale nadal jest ten sam objaw. Mechanik podłączył się pod komputer żeby odczytać wartości jakie dają wtryskiwacze i dupa. Silnik nadal pracuje jakby jeden wtrysk niedomagał (na wolnych obrotach daje 1,4 a powinien podobno oscylować w okolicy zera). Po tym wszystkim sprawdziłem ciśnienie w cylindrze nr 4 czyli w tym z opisanym problemem i wynosiło 25 bar i nr 2 około 25 bar. W pozostałych nie sprawdzałem bo był mały problem z odkręceniem świec. Czy ktoś z Was miał podobny problem? Czy znacie jakiegoś mechanika z Wrocławia godnego polecenia który zna się na rzeczy i kasy nie zedrze?
  13. Witam. Wahałem sie czy poruszać mój przypadek tu na forum, bo dla mnie jest nie tyle dziwny co śmieszny ale nie ukrywam że mnie martwi. Postaram się to krótko opisać. Wczoraj wymieniłem olej w swoim MII 1.9 DCI...z 10W40 na 5W40 (zaryzykowałem wymianę na syntetyk), oczywiście wymieniłem też filtr oleju. Po wymianie, zanim na dobre uruchomiłem silnik wciskałem start i przerywałem rozruch puszczając przedwczesnie pedał hamulca, żeby nie doszło do uruchomienia silnia (celem mego działania było spowodowanie żeby olej sie dobrze "rozszedł" zanim na dobre silnik zacznie pracować). Ku mojemu zdziwnieniu przu próbie uruchomienia silnika rozrusznik dłuuugo krecił zanim silnikj "załapał". Póżniej juz jakoś sie uruchamiał ale mimo wszystko z większym trudem niż przed wymianą oleju(dłużej kreci). Jest to dla mnie dziwnie, bo nigdy nic takiego mi sie nie wydarzyło. Autko paliło zawsze od "kopa"że tak to ujmę. Zastanawia mnie co ma wspólnego wymiana oleju z utrudnionym rozruchem!? Analizowałem wszystko i zastanawiam się, czy aby niczego nie ruszyłem jak wymieniałem filtr a jeśli tak to co? Filtr wymieniałem od góry i rece musiały przejśc obok przewodów elektrycznych i tych od zasilania paliwa. Macie może pomysł co się mogło stać? Dodam, że nie mam żadnych komunikatów na wyswietlaczy o jakichkolwiek nieprawidłowościach. Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76
  14. Lewy zwracam honor. ;-) Przeczytałem jeszcze raz co tam napisali i ...umknęły mi dwa bardzo ważne słowa zmieniajace cały sens.CZYTANIE ZE ZROZUMIENIEM SIĘ KŁĄNIA:-)Przyznaje napisałem niedorzecznosci.SOOORKI.
×
×
  • Utwórz nowe...