Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

gwro

Użytkownik
  • Zawartość

    138
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

5 Neutralny

1 obserwujący

Samochód

  • Auto
    Renault Megane IV Grandtour Intens
  • Silnik
    1.6 SCe
  • Przebieg (tys.km)
    17

Ostatnio na profilu byli

793 wyświetleń profilu
  1. To czy poprawią w ramach gwarancji to już zależy od konkretnego ASO, opisałem to już w temacie zbieżności
  2. gwro

    16 Felgi strk. + zimówki 205/55

    Standardowe opony do auta na sprzedaż - 8lat to już czas na wymianę, a nie do jeżdżenia. Więc zostają felgi i kołpaki (jeden wyszczerbiony), według mnie możesz dostać max 750zł.
  3. Aż sprawdziłem fakturę z ostatniego przeglądu - ASO Nawrot Długołęka. Zapłaciłem 211,85zł za wymianę oleju, filtr, podkładkę - olej mój (ELF za 67zł z iparts.pl). Mam dodatkową gwarancję z pakietem przeglądów, ale ta wymiana była dodatkowo (standardowo jest przewidziana po 2 latach).
  4. Polecam wątek z forum Dacii http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?p=1689262 W pierwszym poście mamy "Pierwsza diagnoza to brak oleju, nie nasza wina bo filtr nie od nas to za filtr i olej muszę zapłacić a usługa gratis." Co prawda cała sytuacja zakończyła się pozytywnie wymianą silnika, ale jednak ryzyko zawsze jest przy robieniu serwisów poza ASO.
  5. Na pierwszy montaż do silnika 1.6SCe idą filtry w kolorze białym (nie do kupienia), natomiast później już są niebieskie (oczywiście chodzi o oryginalny filtr z ASO, do kupienia też w sklepach wysyłkowych). Jak już była jedna wymiana zrobiona w ASO to tak jak MarcinDe napisał, można wymienić pomiędzy przeglądami samemu i się nie zorientują - oczywiście nie kasujemy inspekcji olejowej i zalewamy ELF-em. Z drugiej strony dziwi mnie fakt, że ktoś kupuje nowy samochód i chce mu się kombinować i oszczędzać kilka złotych.
  6. Niestety silnik 1.9 jeżeli ktoś nie dbał, powyżej 200tyś km zaczyna powoli niedomagać. Jakbyś miał możliwość zakupu tej wersji silnikowej od kogoś znajomego, z realnym przebiegiem do 200tyś. to warto (choć przy tym roczniku i dieslu może być ciężko).
  7. Wszystko zależy jak się trafi (na jaki serwis), był już przypadek Dacii Sandero https://www.fakt.pl/pieniadze/motoryzacja/reakcja-odc-2-dacia-sandero-silnik-do-wymiany/trxfswc https://www.auto-swiat.pl/tv/dacia-sandero-silnik-do-wymiany/9s425wk
  8. Potwierdzam, jakość bez zmian. Tam gdzie na bacie szumiało, na płetwie też szumi :). Może na tej droższej wersji płetwy (z dodatkowym wzmacniaczem) jest lepiej.
  9. Wymiana anteny nie jest skomplikowana, sam wymienił w około 40 minut (nie śpiesząc się). Jest trochę rozbierania, tak jak na powyższym filmie. Wszystko zależy jak bardzo "techniczny" jesteś.
  10. gwro

    Megane IV phI R-link 3 Android Auto

    Christophorus a próbowałeś z innym przewodem, mi na jednym też nie działa AA.
  11. U mnie po 4000km od wyjechania z salonu geometra się rozjechała (znosiło lekko w lewo). Oczywiście też ta sama informacja, że pewnie wjechałem w dziurę i musze zapłacić za ustawienie zbieżności. Oczywiście nigdzie nie wjechałem, auto prowadzę tylko ja. Początkowo chcieli 250zł udało mi się wytargować za 90zł, od tego czasu wszystko ok. Podejrzewam, że fabryka za słabo dokręca.
  12. @lubowitz78 mogę się zakładać, bo kupowałem czujniki w ASO, zakładałem u znajomego patrząc mu na ręce, więc nic od siebie nie dokładał. Chyba, że Ty miałeś jakiś niekompletny zestaw.
  13. Tak na początku to normalne. Już był tego typu wątek ostatnio. Jak dalej będzie spadać to już jest problem.
  14. Nie ma potrzeby tego kupować, w tym linku co podałem jest wszystko. @slawlik2 tak wystarczy kupić 4 czujniki i wszystko będzie śmigać
  15. Bo te czujniki są po 90zł szt. oryginalne, np. tu http://www.skleprenaultwarszawa.pl/mobile/pl/p/Czujnik-cisnienia-powietrza-w-oponie---Renault-Kadjar%2C-Koleos-II%2C-Espace-V%2C-Talisman%2C-Megane-IV%2C-Scenic-IV---nowy-oryginal/1095 Czujniki montował mi znajomy oponiarz. Mam już drugi sezon i to nie prawda, że koła muszą wracać na to samo miejsce.
×