Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

gwro

Użytkownik
  • Zawartość

    157
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

9 Neutralny

1 obserwujący

Samochód

  • Auto
    Renault Megane IV Grandtour Intens
  • Silnik
    1.6 SCe
  • Przebieg (tys.km)
    20

Ostatnio na profilu byli

916 wyświetleń profilu
  1. A zazwyczaj tarcze i klocki brałem z firmy ATE i nie miałem z nimi problemu.
  2. Wiem, że zaraz odpiszesz - możesz nie czytać jak Ci przeszkadza (jednak ciężko nie czytać jak udzielasz się w każdym temacie). Miałeś pecha i twoja MIV jest jakaś felerna, więc ja na Twoim miejscu bym ją pogonił i nie czekał na koniec gwarancji. Nie chodzi o to, że MIV jest bezawaryjna i nie ma wad, tylko Tobie ciężko uwierzyć, że są egzemplarze bezproblemowe. Mam już MIV 2 lata i jak do tej pory w serwisie byłem tylko na regulacji elementów blacharskich, aktualizacji RLinka oraz na przeglądzie. Wiem jak to wygląda w innych markach, do niedawna jeździłem Skodą przez rok od nowości (też był problem ze spasowaniem drzwi i klapy bagażnika, terkotaniem skrzyni biegów), aktualnie mam poza Meganką jeszcze Seata Leona i mimo 500km przebiegu już znalazłem pierwsze drobne wady. To nie chodzi, że jesteś wrogiem forum - jednak stwierdzenie w każdym temacie, że Megane IV to kompletny złom i królowa lawet jest mocno przesadzone.
  3. Wystarczy wymienić zestaw z gniazdami, tak jak wspomniał lol19pl (poniżej zdjęcie pokazujące różnice)
  4. Coś jest nie tak z Twoim silnikiem, ja bym uderzył do ASO. Ja pierwszą wymianę robiłem przy przebiegu około 12000km, aktualnie mam ponad 21000km i praktycznie niezauważalne zużycie oleju (nie ma konieczności dolewania pomiędzy wymianami co 12000km).
  5. Czy ktoś się spotkał z akcesoryjnym systemem kamer 360. Znalazłem coś takiego na filmie
  6. Chyba, że programowanie czujników w ASO wygląda tak "młody masz tu auto klienta, skocz do sklepu po bułki na śniadanie bo trzeba czujniki zaprogramować"
  7. Śledzę tematy dotyczące Multisensa i jedyne co do tej pory udało się uzyskać to odpalenie dodatkowej ikony w RLink po wybraniu, której mamy możliwość zmiany trybów jednak zmieniają się jedynie ustawienia oświetlenia (jeżeli samochód je posiada) oraz style wyświetlaczy (kolor oraz styl licznika). Zmiana trybów nie zmienia innych ustawień auta. Wszystkie auta, które mają elektryczny hamulec, mają też doprowadzone przewody pod przycisk od Multisensa w konsoli centralnej (kostka wpięta jest w zaślepkę) więc można dorobić przycisk. Link do opisu aktywacji https://www.foroclub.es/megane4/viewtopic.php?f=446&t=21122&sid=6f3fc1dad08b2a0f67b3a1bfd21d925b
  8. widzę, że serwisy nie ustają we wciskaniu kitu z programowaniem czujników w M4. Podczas ostatniej zmiany też czujniki nie chciały zaskoczyć po przejechaniu 10km pomimo resetowania w R-Linku. Postawiłem samochód pod domem, wróciłem po godzinie i "zaprogramowały się" po kilku kilometrach same.
  9. Ja używam tylko na poziomie I (jedna lampka) bo na II za bardzo grzeje. Pewnie dużo zależy od indywidualnych preferencji, ja grzanie foteli odpalam jak na dworze jest poniżej 0 i po nagrzaniu fotela wyłączam.
  10. Może to kwestia daty produkcji. Dziwne trochę, bo koszt pomiędzy zwykłą a akustyczną to 200-300zł. Wracając do wygłuszenia, to jak montowałem nową antenę odkryłem, że plastiki w bagażniku są oklejone filcowymi matami wygłuszającymi.
  11. Tu jest link do opisu włączenia doświetlania zakrętów http://www.foroclub.es/megane4/viewtopic.php?f=446&t=20757 Tu jest link do opisu wyłączenia systemu Start-Stop http://www.foroclub.es/megane4/viewtopic.php?f=446&t=21134
  12. Może ktoś to potwierdzi, że szyba "z uchem" jest dopiero od wersji Intens. Sprawdzałem u siebie i mam szybę akustyczną, ale coś mi się nie chce wierzyć, że Renault montuje różne szyby czołowe w różnych wersjach. Odpowiadając na pytanie KolaLBN to jeździłem Clio po FL, trzema różnymi wersjami silnikowymi (z 2017 i 2018r) i nawet przy zgaszonym silniku, stojąc gdzieś koło drogi o dużym natężeniu ruchu lub na światłach w MIV jest ciszej niż w Clio IV. Może powodem jest lepsze wyciszenie wersji Intens i wyższych.
  13. Pytanie nr 1 klimatyzacja automatyczna czy manualna? Z tego co mi wiadomo to panel z RLinkiem działa tylko z automatyczną.
×
×
  • Utwórz nowe...