Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

gwro

Użytkownik
  • Zawartość

    163
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

11 Dobry

1 obserwujący

Samochód

  • Auto
    Renault Megane IV Grandtour Intens
  • Silnik
    1.6 SCe
  • Przebieg (tys.km)
    20

Ostatnio na profilu byli

1447 wyświetleń profilu
  1. Pewnie zależy od miasta, we Wrocławiu (2 różne salony) i 8% wartości to był max od ceny katalogowej przy zamówieniu auta lub dla "świeżych" aut na placu. Więcej to albo na auto demo lub na wersje z placu, które wiedzieli, że będą mieli problem sprzedać. U mnie diler był bardziej skłonny dorzucić coś z akcesoriów niż obniżać jeszcze bardziej cenę.
  2. Zaznaczyłem na zdjęciu. U mnie wystarczyło zdemontować uchwyt tylko z jednej strony. Czas wymiany anteny 1,5 godziny (bez pośpiechu).
  3. Ja mam 23tyś km i nic nie terkocze, więc raczej nie jest to wada konstrukcyjna, która jest u wszystkich. satisati wtrysk jest pośredni, wielopunktowy więc w ASO opowiadali Ci brednie.
  4. O co chodzi z tym panelem klimatyzacji, bo komunikaty (np. zmiana siły nawiewu, wł/wył klimy) wyświetlają się u mnie w standardzie.
  5. W przypadku przedniej szyby to tylko wymiana. Natomiast polerowałem szyby w Megane I tlenkiem ceru. Efekt ok (według mnie), jeżeli są głębokie rysy to nic z tym się nie zrobi - staną się mniej widoczne, ale nie znikną całkowicie. Poniżej efekt - niestety jest to czasochłonne zajęcie, tylną szybę polerowałem 2h. Jeżeli nie robimy polerki w jednym miejscu, to nie ma możliwość zrobienia soczewki (polerowanie szyby jest mniej ryzykowne niż lakieru). Jak ktoś ma maszynę to koszt jest śmiesznie niski, około 25-30zł (za tlenek + filcowy pad polerski), a tlenku wystarczy spokojnie na 2 auta.
  6. A zazwyczaj tarcze i klocki brałem z firmy ATE i nie miałem z nimi problemu.
  7. Wiem, że zaraz odpiszesz - możesz nie czytać jak Ci przeszkadza (jednak ciężko nie czytać jak udzielasz się w każdym temacie). Miałeś pecha i twoja MIV jest jakaś felerna, więc ja na Twoim miejscu bym ją pogonił i nie czekał na koniec gwarancji. Nie chodzi o to, że MIV jest bezawaryjna i nie ma wad, tylko Tobie ciężko uwierzyć, że są egzemplarze bezproblemowe. Mam już MIV 2 lata i jak do tej pory w serwisie byłem tylko na regulacji elementów blacharskich, aktualizacji RLinka oraz na przeglądzie. Wiem jak to wygląda w innych markach, do niedawna jeździłem Skodą przez rok od nowości (też był problem ze spasowaniem drzwi i klapy bagażnika, terkotaniem skrzyni biegów), aktualnie mam poza Meganką jeszcze Seata Leona i mimo 500km przebiegu już znalazłem pierwsze drobne wady. To nie chodzi, że jesteś wrogiem forum - jednak stwierdzenie w każdym temacie, że Megane IV to kompletny złom i królowa lawet jest mocno przesadzone.
  8. Coś jest nie tak z Twoim silnikiem, ja bym uderzył do ASO. Ja pierwszą wymianę robiłem przy przebiegu około 12000km, aktualnie mam ponad 21000km i praktycznie niezauważalne zużycie oleju (nie ma konieczności dolewania pomiędzy wymianami co 12000km).
  9. Czy ktoś się spotkał z akcesoryjnym systemem kamer 360. Znalazłem coś takiego na filmie
  10. Chyba, że programowanie czujników w ASO wygląda tak "młody masz tu auto klienta, skocz do sklepu po bułki na śniadanie bo trzeba czujniki zaprogramować"
  11. Śledzę tematy dotyczące Multisensa i jedyne co do tej pory udało się uzyskać to odpalenie dodatkowej ikony w RLink po wybraniu, której mamy możliwość zmiany trybów jednak zmieniają się jedynie ustawienia oświetlenia (jeżeli samochód je posiada) oraz style wyświetlaczy (kolor oraz styl licznika). Zmiana trybów nie zmienia innych ustawień auta. Wszystkie auta, które mają elektryczny hamulec, mają też doprowadzone przewody pod przycisk od Multisensa w konsoli centralnej (kostka wpięta jest w zaślepkę) więc można dorobić przycisk. Link do opisu aktywacji https://www.foroclub.es/megane4/viewtopic.php?f=446&t=21122&sid=6f3fc1dad08b2a0f67b3a1bfd21d925b
  12. widzę, że serwisy nie ustają we wciskaniu kitu z programowaniem czujników w M4. Podczas ostatniej zmiany też czujniki nie chciały zaskoczyć po przejechaniu 10km pomimo resetowania w R-Linku. Postawiłem samochód pod domem, wróciłem po godzinie i "zaprogramowały się" po kilku kilometrach same.
  13. Ja używam tylko na poziomie I (jedna lampka) bo na II za bardzo grzeje. Pewnie dużo zależy od indywidualnych preferencji, ja grzanie foteli odpalam jak na dworze jest poniżej 0 i po nagrzaniu fotela wyłączam.
×
×
  • Utwórz nowe...