Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

gwro

Użytkownik
  • Zawartość

    127
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

5 Neutralny

1 obserwujący

Samochód

  • Auto
    Renault Megane IV Grandtour Intens
  • Silnik
    1.6 SCe
  • Przebieg (tys.km)
    17

Ostatnio na profilu byli

748 wyświetleń profilu
  1. @lubowitz78 mogę się zakładać, bo kupowałem czujniki w ASO, zakładałem u znajomego patrząc mu na ręce, więc nic od siebie nie dokładał. Chyba, że Ty miałeś jakiś niekompletny zestaw.
  2. Tak na początku to normalne. Już był tego typu wątek ostatnio. Jak dalej będzie spadać to już jest problem.
  3. Nie ma potrzeby tego kupować, w tym linku co podałem jest wszystko. @slawlik2 tak wystarczy kupić 4 czujniki i wszystko będzie śmigać
  4. Bo te czujniki są po 90zł szt. oryginalne, np. tu http://www.skleprenaultwarszawa.pl/mobile/pl/p/Czujnik-cisnienia-powietrza-w-oponie---Renault-Kadjar%2C-Koleos-II%2C-Espace-V%2C-Talisman%2C-Megane-IV%2C-Scenic-IV---nowy-oryginal/1095 Czujniki montował mi znajomy oponiarz. Mam już drugi sezon i to nie prawda, że koła muszą wracać na to samo miejsce.
  5. Sprawdzałem wczoraj i u mnie nie ma takich drastycznych zmian. Wymiana przy przebiegu 12tyś (był równo max), aktualnie ponad 18tyś i spadło jakieś 2-3mm od maksymalnego poziomu.
  6. Oświetlenie LED tylnych drzwi jest na innym obwodzie, dlatego dziwne że zgasły i z przodu, i z tyłu. Ja przez przypadek zrobiłem zwarcie i zgasło mi oświetlenie w tylnych drzwiach (w przednich paski świeciły)
  7. W przypadku płynu chłodniczego nie jest to spowodowane zużyciem przez silnik (poza awarią), ale spadek płynu chłodniczego na początku to normalna rzecz, miałem tak i w MIV, i służbowej Skodzie. Oby dwa miały max przy opuszczaniu salonu i po 5 tyś zatrzymało się na minimum. Dalej już nie spadło więc zrobiłem dolewki powyżej połowy i jest ok.
  8. Już to kiedyś opisywałem, auta z 2017 od stycznia do kwietnia miały już wersję oprogramowania 3.x.x jednak nie mają włączonej tej funkcji. W ASO tego nie odpalą (oni tylko wgrywają aktualizację z ustawieniami jak z fabryki), ale jest to dosłownie 5 minut roboty w programie dtt4all (trzeba mieć moduł OBD), można też przy pomocy trybu dewelopera włączyć. Nie jest to problem sprzętu, a jedynie blokada programowa (ze względu na brak licencji).
  9. michal39 Jaki był stan oleju jak odebrałeś auto? Na początku możliwe jest zużywanie oleju przez silnik.
  10. Szkoda, że do MIV nie ma czegoś takiego jak do Dacii Duster II (wideorejestrator, który integruje się z lusterkiem) fitting-note-dvr-hjd-8201701594.pdf
  11. Ja u siebie wstawiłem Philipsy White Vision (zarówno w drogowych jak i mijania) i świecą lepiej niż oryginalne Osramy Original. Mają mniejszą trwałość, ale ze względu na LEDowe światła dzienne nie jest to tak odczuwalne jak w samochodach, w których H7 świecą się cały czas (mam je 1,5 roku i 17000km zrobione).
  12. System Easy Trunk Access był tylko w Megane GrandCoupé, w kombi i hb tego nie ma.
  13. Ja tam nie mam uwag do ASO Renault. Może to zależy od miasta, albo ja mam szczęście. Do tej pory wszystko co zgłosiłem usunęli, przy naprawach powyżej 2h proponowali auto zastępcze. Po wizycie zawsze miałem telefon z pytaniem czy mam jakieś uwagi do przeprowadzonych prac.
  14. Umnie po przejechaniu 15 tyś. nic nie piszczy, ale za to moje klocki hamulcowe maja znowu tendencję do dość mocnego pylenia (co jest widoczne na felgach). Niestety z tego co miałem we wcześniejszych autach to albo były twardsze i piszczały, albo pyliły. Najlepszy jaki do tej pory miałem komplet był z ATE (zarówno tarcze jak i klocki). Nie pyliły za bardzo, ciche, dobre hamowanie, tarcze nie rdzewiały tak bardzo. W MIV po jednym dniu parkowania na trawie, ruda tak złapała, że po przejechaniu 400km jeszcze było widać rdzę.
×