Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl


Ramki pod tablice rejestracyjne - dopisz się do listy


Maks79

Użytkownik
  • Zawartość

    388
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

3 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II ph2
  • Silnik
    1,6 16v + lpg
  • Przebieg (tys.km)
    290

Ostatnio na profilu byli

459 wyświetleń profilu
  1. Maks79

    Megane II phII MEGANE 2 1.6 16v 112 KM

    Wydaje mi się, że zardzewiałe cokolwiek w MII to bardzo dziwna sprawa. Na swojej mam obcierki i odpryski na drzwiach i nadkolach (tył) od kilku lat i nie rdzewieje.
  2. Niezdecydowanym polecam test opon całorocznych w dzisiejszym numerze Motoru.
  3. @konwil nie wiem. Ze względu na moje przebiegi i fakt, że jeżdżę na całorocznych, to nowe opony mam na aucie najpóźniej po 3 latach, a przeważnie nówki wpadają po 2 latach. Kiedyś miałem zimówki Sava i po 3 latach odczułem wyraźne pogorszenie właściwości. Kiedyś miałem letnie Energy Saver i po 5 latach nie dało się na nich jeździć ze względu na zachowanie na mokrym (ślizgały się okrutnie) i hałas (chyba ząbkowanie). Zatem osobiście oceniam, że 3 - 5 lat to jest maks. dla opon u kogoś kto jeździ więcej niż wokół komina.
  4. Na prawdę czujecie się bezpiecznie na 7-8 letnich oponach?
  5. Nie wiem jak jest z dostępem w MIII, ale możesz spróbować podejrzeć obudowę pompy wody, czy wygląda na nową ...
  6. Ja od tygodnia mam na kołach Hankooki 4s h750. Świeżynka na rynku, jak na razie tylko jeden test znalazłem, ale żadnych opinii użytkowników. Mam nadzieję, że nie stracę jako królik doświadczalny
  7. Widziałem tą niebieską GTline. Ogólnie wygląda ok. Przednia szyba z 2016, pozostałe 2012. Auto było przerysowane z lewej strony, według mnie z przodu. Pokazuje to miernik lakieru (grubo ponad 200 na błotniku i drzwiach, w jednym miejscu na błotniku 400) i przyznaje gość w komisie - podobno mają zdjęcia jak wyglądała przed naprawą. Środek wygląda bardzo ładnie. Tylne tarcze na wykończeniu. Opony przednie słabe i zjechane po zewnętrznej. Nie zaglądałem pod maskę i nie odpalałem auta.
  8. Nie znam, nie kupiłem tam nic. Czasami po drodze zajdę zobaczyć co mają. Widzę zarówno auta, które na pierwszy rzut oka wyglądają uczciwie, jak i takie co od razu widać, że coś z nimi nie teges. Na pewno sprowadzają sporo różnych Megane III i te auta szybko im schodzą.
  9. Kolego nie wiem skąd jesteś, ale gdyby Jelenia Góra była w zasięgu to stoi tu taka oto sztuka: https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-gt-line-2012r-1-6-dci-131km-navi-ledy-tempomat-ID6BkiTU.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8 Mogę na nią wstępnie rzucić okiem, bo ten komis mam pod nosem. Masz podany VIN w ogłoszeniu więc można sprawdzić auto w serwisie.
  10. Co prawda mam MII, ale silnik ten sam. Na LPG zrobione 150kkm i oleju nie ubywa między wymianami co 15kkm.
  11. Oglądałem Tipo w salonie kilka dni temu. Auto podoba mi się z zewnątrz i ma dużo miejsca. W salonie mieli tylko "biedawersje" … i niestety zniechęciłem się do tego auta. Jest dramatycznie plastikowo, jak w Grande Punto w 2006r. Nie sądzę, aby bogatsze wersje (co najmniej Lounge) były znacząco lepsze.
  12. Ja już niedługo dociągnę do 300kkm. Mam nadzieję, że będę tak samo zadowolony ze swojej MII
  13. Przykręca się od wewnętrznej strony podłużnic. Ja sam montowałem hak w MII i o ile dobrze pamiętam było ciasno, żeby wsadzić śruby od haka w lewej podłużnicy. Ale nie było potrzeby demontażu wanny. Myślę, że w MIII jest podobnie.
  14. A co z Aurisem? 1.6 w wersji premium kosztuje ok. 80k. Fakt, że auto już trochę trąci myszką, ale to - podobno - legendarne niezawodność.
  15. Ja jeżdżę na wielosezonowych od dobrych kilku lat … oczywiście nei na tych samych :). "Przerobiłem" Vredestainy Quatrac 2, 3 i 5 i Kleber Quadraxer. Generalnie zawsze byłem zadowolony. Przy czym zawsze kupowałem opony w okresie jesiennym i z założeniem, że będą na dwa lata - po 1. roku przekładka przód-tył. Przy moich przebiegach średnio 25kkm rocznie, na tyle wystarczyły takie opony. Według mnie na zimę minimum bieżnika w całorocznych to jakieś 5mm. Obecnie planuję zakup Kleber Quadraxer 2 ze względu na relację cena-jakość. Bardzo chciałbym sprawdzić CrossClimate, ale uważam, że są zbyt drogie.
×