Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl


Ramki pod tablice rejestracyjne - dopisz się do listy


maryann

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    SCENIC II
  • Silnik
    1.9dCi
  • Przebieg (tys.km)
    160

Ostatnio na profilu byli

115 wyświetleń profilu
  1. maryann

    Pióra wycieraczek

    Mnie oryginalne spisywaly się dobrze, aż ta od pasażera wygięła się jakoś, że środkiem omijała. Ale w sumie i tak ponad rok wytrzymała. Ta od kierowcy nadal ok.
  2. maryann

    Pióra wycieraczek

    Ten wątek miał sens, kiedy pióra kosztował ponad stówkę i sporo więcej, a wiele była szjsu,. Jak teraz na miejscu w sklepie w Krakowie kupuję komplet Valeo za 50,- to czego więcej chcieć? I na pewno dwa razy w roku ich wymieniać nie zamierzam...
  3. maryann

    Pióra wycieraczek

    Ja mam tak w nowej(miesiąc) Motgum. To nie starzenie więc.
  4. maryann

    Scenic II phII Telepie się silnik

    No więc jak nowa! Co z tą dwumasą?
  5. maryann

    Scenic II phII Telepie się silnik

    Robiłem u doświadczonego majstra; no z tym kołem mogło mu nie wyjść, tym bardziej że używane załatwił. Poduszki dolne były podstawiane; górną oglądali nie raz i nie ma symptomów zużycia; w/g mnie też. Czy mimo to może być zużyta? Tylko podmiana potwierdzi? Ktoś miał przypadek z niewyważoną dwumasą?
  6. maryann

    Scenic II phII Telepie się silnik

    Pisząc o poduszce miałem na myśli jej nienaturalne obciążenie, kiedy silnik podparty koziołkiem wisiał w samochodzie bez skrzyni. Mogło ją to zepsuć? Hutchinson, ma jakieś 50kkm. No ale co z tą dwumasą- może być niewyważona?
  7. maryann

    Scenic II phII Telepie się silnik

    Wracam do tematu; dużo się wydarzyło od ostatniej tu wizyty: zmieniłem silnik na 130KM, dwumasę ze sprzęgłem i jakimś siłownikiem.... Zawsze ten silnik (od półtora roku) miał taki rezonans na ok2200 obr. ale do przyzwyczajenia i troszkę się trząsł. Najgorzej w zimie. Po ostatniej wymianie dwumasy (sprzęgło było wcześniej- razem z silnikiem) jednostka się telepie- na każdych obrotach drży- na jałowym, podczas przyspieszania, hamując silnikiem z górki, na każdym biegu. Najmniej wyczuwalne to jest przy ok. 1800obr(70-80km/h na V). Wyraźnie powstało po poskładaniu wszystkiego po ostatnim remoncie. Majster podejrzewa wtryski, ale z górki nie pracują przecież... Poduszkę naciągnęli? Niewyważona dwumasa (używka w dobrym stanie)? Krzywo przykręcona? Coś w zawieszeniu? Miał kto takie coś?
  8. maryann

    Pióra wycieraczek

    Kupiłem na 29. alei jakieś WIPER BLADE, Made in Korea, japan line kat 06-09650J w takim żółtym pudełku; i wszystko to piszę, bo bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły. Z pierwszego wrażenia- dokładne i ciche. Oby jak najdłużej... Co ważne- niedrogo(44,-) za sztukę.
  9. maryann

    Pióra wycieraczek

    Miałem Valeo 3 lata i gdyby nie pył z docinanych właśnie kostek chodnikowych- pewnie bym jeździł z nimi do dziś. Ale po poczytaniu tego wątku kupiłem nowe- Motgum'y. Nowe, po założeniu- spisywały się od razu gorzej niż trzyletnie Valeo! Były cichsze, ale smugi jak po szmacie. PO pół roku znów muszę kupić, ale poniżej stówki nie widzę nic markowego. Przymierzam się do Denso http://www.tipauto.pl/pl/p/Wycieraczki-Plaskie-DENSO-FLAT-DF-116-do-RENAULT-Scenic-II-Grand-komplet/748. Sprawdził ktoś?
  10. Tak, wymieniałem co 10, ale ile- dwa razy zdążyłem? Nie wiem co robiła wcześniej "starsza pani doktor z Niemiec".
  11. O kucyki mi nie chodzi, bo tych było dość(acz od przybytku głowa nie boli)- byle tylko konstrukcja była trwalsza!
  12. Ja trochę o mniej wesołych przejściach. Jakieś 165kkm i obrócona panewka. Majster radził robić szlify, bo już sporo tak odmłodził. Niestety- okazało się, że to juz 3-4 szlif... a się nie wycofał(1-2 musiał być zanim go kupiłem, pewnie przy 135tys- sprowadzono zatartego i w Polsce zrobiono). Teraz minęło następne może 7tyskm i motor rękawami oddycha. A rozmawiam z kim się da i masę historii słyszałem- że z powodu pompy oleju czwarta panewka leci, że turbo krótko żyje. Teraz zamierzam wstawić 130KM z 2008 roku. Dobry pomysł?
  13. maryann

    Megane II phI blok silnika 1.9 dCI : 120KM vs 130 KM

    Też zabieram się za szukanie motora... te 130 KM (np. z 2008) są lepsze niż 120KM?
  14. 120KM... Na razie szukam motor)w Anglii)- wolałbym uzbrojony, może nawet cały samochód. Oprócz słupka pasuje wymienić turbo i dwumasę. A resztę- w/g uznania- które lepsze.
  15. Przeglądam to forum i nie tylko, oglądałem silnik z przodu od filtra oleju po akumulator, od bagnetu po skrzynię... i nie widzę. Jest ładne prostokątne wypłaszczenie na bloku, a w górnej jego części tylko wyskrobany rząd cyferek- pierwsze nieczytelne(2093)322146 i tyle. Na środku pod głowicę odlane F12B i jeszcze coś. A szukam, bo zamierzam kupić taki za granicą celem wymiany. Chyba, że to nie aż takie ważne? Każdy F9Q podejdzie? Może po VIN? Pozdrawiam i dzięki z góry! Dodano: 25 maj 2012 - 13:33 Zadzwoniłem do swojego serwisu w Zabawie i po VIN(a jednak można!) znaleźli - F9Q 812. I teraz- jaka jest swoboda wyboru zamiennika? Które podejdą, a które nie?
×