Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl


Ramki pod tablice rejestracyjne - dopisz się do listy


Nemon

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

4 Neutralny

Kontakt

  • Strona www
    http://www.webbest.eu

Samochód

  • Auto
    Megane II CC
  • Silnik
    2.0
  • Przebieg (tys.km)
    40
  1. No chora, chora jak wszystkie ceny oryginalnych części ;/ Ten link z Allegro oglądałem, ale tam jest chyba tylko odbiór osobisty i przy oddaniu starego "( CENA OBOWIĄZUJE PRZY ZWROCIE STAREGO ORYGINALNEGO PODNOŚNIKA )" Pewnie ten jest regenerowany, bo oni się zajmują regeneracją tych silniczków i pewnie dlatego trzeba oddać stary. Regulamin pkt. 5.10 - Caps Lock To było wklejone (cytat) z aukcji allegro. Tam było dużymi literami, ja nie użyłem caps lock'a.
  2. Ja się trochę do elektryków zraziłem jak miałem problem z kolumną kierownicy - odcinało wspomaganie, naprawiali, lutowali, kasowali, po czym i tak po czasie krótszym lub dłuższym problem wracał, a jak już skasują to nie chcą oddać ;/ Wymieniłem na używaną i na razie jest spokój. Pytanie teraz, czy taki silniczek warto kupić używany/zamiennik/ czy jednak oryginał za 1400. Facet w serwsie sam mi zaproponował zamiennik, tylko powiedział, że musi sprawdzić cenę.
  3. No to miałem bardzo podobne objawy i kombinowanie guzikami też pomagało, ale teraz został tak już i nic nie reaguje - mechanicy rozebrali i powiedzieli, że nie reaguje, ale nie wiem na ile sprawdzili, to jeszcze spróbuję u innych mechaników. Klasyka :) Czyli chyba nie koniecznie warto kupić używany??, bo ktoś jeszcze też pisał, że się często psują. http://www.poradniki.zgora.pl/category/porady-dla-kierowcow-motoryzacyjne/
  4. Poszedł mi chyba silniczek do podnoszenia szyby tylnej w Megane II CC - tej małej. Na początku świrował i np. szyba cisnęła do góry mimo, że była zamknięta albo sama się zamykała po otwarciu lub też otwierała na 3/4te i obecnie chyba się całkiem spalił, bo szyba się otwarła na 3/4 i tak już została. W serwisie za oryginał mi powiedzieli 1400zł bo to jest całe razem z podnośnikiem. Da się znaleźć jakiś używany albo zamiennik?? Szukałem trochę po sieci, ale nic nie znalazłem, w sumie chyba nie ma tych wersji zbyt dużo. Pytanie też, czy warto kupować używane?, jak znam Renówki to te silniczki ogólnie chyba się psują, pamiętam że w Megane I coupe oby dwa mi tylne poszły (te uchylne).
  5. Pojeżdżę jeszcze trochę i pojadę do tego mechanika, coś mi się wydaje że on Clipa nie ma ;/. Ogólnie wg. komputera spalanie wzrosło z 10.3 (przy odbieraniu z warszatatu) do 11.9, ale auto jeździ tylko po mieście więc może to być wynik krótkich tras jak i potnecjalnych wad układu paliwowego. Jakby pierwsza (przednia) sonda się zwaliła to nie powinien wyskoczyć błąd przedniej sondy?
  6. Z wcześniejszych wypowiedzi wywnioskowałem, że tylna sonda tylko bada sprawność katalizatora. To mnie teraz jeszcze bardzije zmartwiłeś. Czyli zarówno przednia jak i tylna ustala skłąd mieszanki.
  7. Podpinali mi tam do gniazda na komputer takie urządzenie dość małe jak gruby tablet i tam wyszukiwał po różnych silnikach megane (których było w cholerę wersji), ale wyświetlało chyba tylko błąd sondy bez szczegółów, nie wiem dokładnie, więc domyślałm się że to nie ten Clip. Czyli nic nie wykombinuję puki nie pojade z powrotem, ale widzę że problem ciężki będzie.
  8. Nie wiem czy to ma znaczenie, ale mechanik powiedział, że mu się zapaliła jak jechał powoli i bodajże stanął na światłach, tak przynajmniej twierdzi. Silnik 2.0 benzyna, ale może też tak jest z tymi przewodami. Jeżeli np spaliny by były złe z powodu tego, że bak został wyjechany prawie do końca, to czy jak teoretycznie wróci do normy to samo by zgasło?, czy dopiero po skasowaniu błędu, czy to może jak jest błąd sondy to jest to mało prawdopodobne, że to od syfu z baku? To tylko moja teoria, mechanik mówił, że to może dlatego, że auto długo stało.
  9. Czyli tylko katalizator, nie reguluje składu mieszanki i nie ma wpływu na moc, spalanie itp. Nie wiem czy była sprawdzana Clipem, przyznam, że nawet nie wiem co to:). Numeru błędu też nie pamiętam, sami nie wiedzieli co to może powodować, mówili że może sonda, może katalizator poszedł, ale kurcze auto ma 45tys. przebiegu. Co do wtyczki to twierdzą, że nic tam nie ruszali bo rozbierali tylko przód, a to tylna poszła.
  10. Wyskakuje mi błąd tylnej sundy lambda. Oddałem auto do mechanika z układem wspomagania, po naprawie testował dość mocno do odcięcia zapłonu i w sumie chyba na rezerwie, bo tak było jak odbierałem (więc przyszło mi do główy, że może jakiś syf zassało). Wcześniej stało ze 2 miesiące w garażu. Mechanik kazał zatankować do pełna 98, dolać jakiś uszlachetniach. (dolałem taki oczyszczający ukłąd paliwowy) i pojeździć jakiś czas. Nie wiem czy to może pomóc? Możecie mi powiedzieć, co dokładnie robi ta druga sonda (tylna), po co są dwie i czy można jeździć z takim błędem. Podświetlona jest kontrolka silnika i świeci mi się też serv. Przednia chyba ustala skład mieszanki, a tylna analizuje spaliny po wyjściu z katalizatora, ona też ma wpływ na ustalanie mieszanki i działanie silnika?
  11. Dzięki tak zrobię. Jeszcze tylko zapytam, czy jest prawdopodbne, może się okazać?, że to kwestia jakiegoś kabelka, czujnika, lekkiego przebicia gdzieś itp., że mimo wymiany kolumny nadal będzie się to robiło? Miałem kiedyś starszą megankę gdzie przerabiałem kilka wymian klocków w ASO, bo ciągle się zapalała kontrolka, potem z czasem się zapalała jak padał deszcz i w sumie do końca nikt przyczyny nie zlokalizował, ale mówili wszyscy, że to jakiś kabelek. Edycja: elektrycy powiedzieli mi, że miał źle zaprogramowe opony / felgi - większe niż były w rzeczywistości - to znaczy chodzi o rozmiar opon i felg, przeprogramowali chwilę podziałało i znowu zdechło. Okazało się, że sterownik sam się programuje na większe opony i felgi i całkiem inny typ nadwozia w wyniku jakiegoś błędu. Trzeba wymienić
  12. Ok, dzięki czyli rozumiem, że z blokadą nie będzie problemu. Sorry za moje kolejne głupie pytanie, ale jestem z tego zielony, a nie chcę, żeby mnie męchanicy karmili gdaką, której nie rozumiem - co ja właściwie muszę wymienić - przekładnię, czy kolumnę, czy sterownik? (w sumie mechanicznie to wspomaganie działa, ale komputer je odcina) Z waszych wypowiedzi wnioskuję, że kolumnę? Czy warto kupić używaną, bo rzeczywiście na allegro są po 150-300zł czy może lepje jednak nową? Pewnie nowa to już w cholerę kosztuje? Z drugiej strony nie chciałbym mieć za pół roku znowu tego samego problemu. Co właściwie może być źródłem tych błędów, w komputerze tylko wyskakuje, że błąd chyba silnika wspomagania i chyba sterownika. Po usunięciu błędów zaraz wspomaganie działa, a potem za 1-2 postoje znowu zablokowuje przy zaplaniu. W sumie trochę to chyba kiepsko wymyślili.
  13. W sumie nawet nie bardzo wiem co kupić, ale powiem mechanikowi, czyli to mówisz o całej kolumnie, bo to jest chyba razem, czy sam sterownik?. Nie wiem czy będą umieli to zrobić, żeby bez blokady, gdzieś czytałem, że blokadę trzeba przyuczyć do samochodu i w jakimś ASO komuś tam nie umieli tego zrobić, dopiero jakiś magik elektryk mu to przyuczył. Dzięki za odpowiedź Pozdrawiam
  14. Witam, mam problem ze wspomaganiem kierownicy - wyskakuje mi Steering Fault - po usunięciu błędów na komputerze działa, ale po dojechaniu do garażu i ponownym zapaleniu samochodu znowu wyskakuje to samo i wspomaganie nie działa. W sumie męczę się już z tym od jakichś 2 lat. Najpierw wyjęli mi chyba kolumnę i elektryk poprawił zimne luty - jakiś czas działało, po roku znowu padło pojechałem na komputer skasowali błędy, działało przez 1 rok i teraz znowu się odezwało. Elektryk mi powiedział, żeby dać tą kolumnę do regeneracji, albo używanej poszukać. Już w sumie nie wiem czy warto ładować pieniądze w kolejne próby jej odratowania. Jakiś sterownik wywala błąd. Nowa podobno strasznie droga. Zawsze usterka pojawiała się po wciśnięciu przycisku start przy zapalaniu - nigdy jak samochód chodził. Najbardziej denerwujące jest to, że mechanicznie jest chyba ok, bo po usunięciu błędu działa normalnie, po czym wywala błąd i komputer odcina wspomaganie. Chyba, że coś innego to jeszcze może powodować, nie mam pojęcia. Nie znam się w ogóle na mechanice, poradźcie proszę co robić, bo już nie wiem. Gdzieś czytałem, że ktoś wymieniał cały ten układ w serwisie, a po jakimś czasie znowu zaczęło mu wyskakiwać Steering Fault. Help Auto to Megane II Cabrio 2.0 Benzyna 98kW przebieg 44 tys. km Polecam poradnik dotyczący zakupu opon http://www.poradniki.zgora.pl/tanie-opony-uzywane-felgi/ - tanie opony używane i felgi
×