Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

namelessone

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    MIV Grandtour
  • Silnik
    1.6 SCe
  • Przebieg (tys.km)
    16

Profil

  • Zainteresowania
    Rower

Ostatnio na profilu byli

284 wyświetleń profilu
  1. @lol19pl Zadziałało jak złoto, wersja 2.2.19.300 zainstalowana, telefon też podłączony. Dzięki serdeczne za pomoc.
  2. Dobrze myślę, że do wersji 2.2.18/19 aktualizację można wykonać tylko w ASO? RLink toolbox nie pokazuje mi żadnych aktualizacji na liście. Moja aktualna wersja oprogramowania to 2.2.17.803. Mam problem z Moto G5S+, nie mogę się połączyć z bluetooth (w ogóle nie wykrywa auta).
  3. Jeszcze raz spalanie w 1.6 SCe. Trasa KRK - Wenecja: * Około 1050 km w jedną stronę, 90% autostrada. Tu średnia wypadła 6,6 L / 100 km. Średnia prędkość na końcu trasy 100 km / h. * Tydzień jazdy po okolicy (sporadycznie, ok. 100km). * Powrót 1050 km, 80% autostrada. Na koniec (całość trasy): 6.8 L / 100 km. Średnia prędkość 77.8 km / h.
  4. Ja testowałem matę do bagażnika Może torchę niepoważne, ale szczerze polecam. Przede wszystkim leży jak ulał (przez co też nie odbiera przestrzeni bagażowej), no i ma wysokie ranty. Bardzo trzyma porządek w bagażniku póki co. Myślę, że warta swojej ceny. Zastanawiałem się za to, czy po kupnie da się wymienić fotel na ten z systemem masującym... W salonie powiedział mi sprzedawca, że może być to dość kłopotliwe (generalnie wyglądało, że nie wiedział, a ja nie cisnąłem, żeby się dowiedział ;-) ). Ciekaw teraz jestem, czy jest taka szansa. Jakby ktoś miał jakieś doświadczenie w tym temacie, to proszę o info.
  5. MIV 1.6 115KM Około 1100km najechanych Średnie spalanie 7,0. Przewaga za miastem (powiedzmy 70/30). Mialem 6,8 ale ostatnio trochę cisnąłem (150-160 za miastem). Myślę, że da się spokojnie zejść ciut niżej (też tak, żeby się nie wlec jak emeryt - oczywiście zależy, co kto uważa za spokojną jazdę)
  6. Piękne dzięki za Twój post. Bardzo przydatne info, bo pokazuje, że wybór idzie w dobrym kierunku ;) Ale co do tego akurat egzemplarza, to temat umarł po wizycie w ASO. Duży dzwonek, sieczka w kablach, cieknie z turbiny. Podaje VIN, żeby nikt nie musiał tracić czasu i kasy na to auto (jakby ogłoszenie zniknęło albo pojawiło się gdzieś indziej): VF15R040H48674572.
  7. Witam, Koleżanka zastanawia się nad tą ofertą: http://otomoto.pl/oferta/renault-clio-1-5dci-klima-radio-usb-bluetooth-niski-przebieg-ID6y3V2L.html Moglibyście Panowie doradzić? Oferta dość atrakcyjna cenowo i przebiegowo. Wydaje mi się, że nawet aż za bardzo... Jakieś spostrzeżenia, sugestie, komentarze? Z góry bardzo dziękuję za każdą pomoc!
  8. Koniec problemu (mam nadzieję). Automat rozrusznika wczoraj wieczór padł na amen. Dzisiaj wymieniony, auto pali jak nowe. Czyli generalnie były dwa problemy: 1. przetarcie izolacji na drodze skrzynka-rozrusznik (zaraz przy rozruszniku) 2. umierający automat, który w końcu kopnął w kalendarz Dzięki wszystkim za pomoc i komentarze.
  9. Nel dzięki bardzo za informacje! Wygląda na to, że po części o to właśnie chodziło... Oddałem auto do elektryka. Stwierdził, że na kablach miedzy skrzynką a rozrusznikiem było przetarcie izolacji i robiło zwarcie na blok silnika. Usterka usunięta. Jednak wczoraj, w tym samym dniu, w którym odebrałem auto problem powrócił. Wcisnąłem start i nic. Zajrzałem do skrzynki i bezpiecznik cały. Ale okazało się, że wsadzili mi 30 zamiast 25. Włożyłem 25 i od razu się przepalił (po wciśnięciu start znaczy się). Włożyłem z powrotem 30 i zero reakcji, jednak bezpiecznik jest cały. Po kilkunastu próbach start/stop, potrzymałem dłużej na zapłonie i po kilkunastu sekundach coś cyknęło i odpalił bez zająknięcia. Dzisiaj rano pojechałem znowu do elektryka i mówie mu co się dzieje i że wsadzili mi większy bezpiecznik. Powiedział, że to musi być coś innego, bo gdyby dalej było zwarcie, to każdy bezpiecznik by wywalało (ma rację?). Przed chwilą dzwonił i mówił, że wyciągnął rozrusznik i sprawdził wszystko - kable, przepływ prądu - i jest OK. Mówił, ze próbował nawet na bezpieczniku 20A (co nie omieszkam sprawdzić, jak odbiore auto). Sugerował, że może być problem z automatem (chociaż wygląda, że jest OK, bierze 11A), lub ewentualnie ze skrzynką (chociaż mówił, że jest w dobrym stanie). Zaznaczał, że to tylko sugestie, bo wszystko wygląda OK w tej chwili. Co myślicie?
  10. Witam ponownie, Kontrolka któregoś pięknego poranka sama zniknęła zanim zdążyłem zdiagnozować komputer. Niestety problem powrócił. Dwa tygodnie spokoju i dzisiaj znowu brak reakcji na przycisk START. Sprawdziłem bezpiecznik - przepalony. Włożyłem zapasowy, przepalił się od razu... Wyczerpałem całe zapasy, a jutro święto, więc dopiero w sobotę będę mógł kupić nowe. Jak tylko uda mi się uruchomić auto, to wygląda na to, że czeka mnie jednak wizyta u elektryka.
  11. Witam Szanownych Forumowiczów :) Wczoraj przeszedłem przez problem z odpalaniem mojej Reni. Jako, że z grubsza problem jest rozwiązany opiszę go, może komuś się przyda na przyszłość. Przy okazji będę miał jedno pytanie... ale od początku. Wczoraj rano po wciśnięciu START auto nie chciało odpalić. Zero reakcji, tylko słychać pompę. Za to działało wszystko inne - nawiew, radio, lusterka (składanie), światła. Napięcie na klemach przyzwoite. Podłączenie kablami nic nie zmieniło. Bezpieczniki w kabinie sprawdzone - w porządku. Następne do weryfikacji poszły bezpieczniki pod maską (po prawej od akumulatora). Okazało się, że bezpiecznik STOP/START był przepalony. Pomijam fakt, że dostęp do niego to jakaś tragedia, ale przynajmniej jest czytelny schemat, dzięki któremu bezpiecznik łatwo namierzyć i sprawdzić miernikiem czy jest dobry bez wyciągania. Po wymianie bezpiecznika Renia odpaliła od strzała. No i dzisiaj rano pojawiła mi się kontrolka check engine + service. Spróbuję pod wieczór sprawdzić komputer, ale może macie jakiś pomysł co to może być? Dodam, że nie ma żadnych problemów z zapalaniem, czy z obrotami, nie gaśnie. Auto chodzi jak przed przepaleniem bezpiecznika.
  12. Przekonałem się na własnej skórze, co ktoś miał na myśli pisząc, że przydała by mu się ręka łamana jeszcze w jednym miejscu (na odcinku dłoń-łokieć) - czyli wymiana żarówki.
  13. Wizyta w SPA :) Wewnątrz: odkurzanie, pianka do czysczenia tapiecerki, drugie odkurzanie, wyczyszczenie plastików Na zewnątrz: dokładne mycie, wycieranie do sucha, nałożenie autopolitury, mycie szyb (wewnątrz również) Teraz wygląda elegancko!
  14. Konkretne zmiany u mnie. Pasek rozrządu, rolka, napinacz, pompa, smiering, zaślepki/kołki, płyn chłodzący. Wymiana oleju i filtra. Mocno dostałem po kieszeni, ale teraz przynajmniej będę spał spokojnie (oczywiście nie za kierownicą :) ).
  15. Dziś zakup 5L oleju, a jutro wymiana + rozrząd. Będzie się działo...
×
×
  • Utwórz nowe...