Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

kropkaband

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II
  • Silnik
    1.9 dci 120KM F9A
  • Przebieg (tys.km)
    190

Profil

  • Zainteresowania
    Motoryzacja

Ostatnio na profilu byli

200 wyświetleń profilu
  1. Pozostało do końca: 17 dni i 9 godzin

    • SPRZEDAŻ
    • Używany

    Witam Mam do sprzedania części do Megane 2 2003 1.9 dci. Samochód się zapalił od strony drzwi kierowcy. Silnik i osprzęt jest sprawny. Więcej informacji pod nr tel 889 683 447

    100,00 zł

  2. Piasta ma średnicę 60,1 mm. Nie ma rozstawu 4x105 jest 4x100 Pzdr
  3. Ja miałem podobnie jak miałem przepływomierz odłączony. Zapalał na początku za 2 razem później trzeba było po 10x kręcić.
  4. Sądząc po budżecie masz 15" felgi... Możesz kupić Bridgestone Turanza er300 lub Michelin Energy Saver. Poczytaj o nich sobie i wybierz co wolisz
  5. Wejdź na www.romix.pl i tam dopasuj odpowiednie. Większość warsztatów i sklepów załatwi Ci je bez problemu jak tylko podasz symbol.
  6. Jeśli ciężarek jest jeden przy drugim i masz alumę to po przesunięciu może się poprawić, na stalówce niewiele zrobisz. Jednak obstawiam że ciężarki są przybite dookoła felgi. Jedź do innego wulkanizatora wyważyć bo ten znalazł się w tej firmie przypadkiem i nie wie co robi. Co do krzywych felg - duży ciężarek wcale nie oznacza krzywej felgi tylko trzeba wizualnie ocenić czy ma ona bicie czy nie. Najczęściej alumy krzywią się od wewnętrznej strony. Co do "ciapania" to prawdopodobnie jeździsz po takich drogach i to smoła klei się do opony i tak to słyszysz Pozdrawiam
  7. Wybrałeś dobre opony. A co do ząbkowania to w każdych się to obserwuje. Asymetryczne mają tą przewagę że możesz je sobie zamieniać miejscami - tzn że co około 7 tys km zalecane jest zamienienie kół miejscami po przekątnej. W ten sposób opony równo się zużywają a nawet jeśli zaczną się żąbkować to po zamianie wyrównają się. Pozdrawiam
  8. Osobiście jeżdżę na 205/50ZR17 Pirelli PZero Rosso N3. Nie zawiodłem się na nich. Rewelacyjne są :)
  9. W mojej Megi stukanie było mocniejsze podczas zmniejszania obrotów silnika.
  10. Pamiętaj tylko przy kupnie używanych opon żeby zwrócić uwagę na stan bieżnika. Na takich oponach najczęściej jeżdżą niemieckie auta w których opony się prawie zawsze ząbkują (tylna oś) i po założeniu może się okazać że tylko głośna muzyka pomoże. Pozdrawiam
  11. Na felgę się zmieści, obcierać też nie powinno ALE po co zakładać za duże opony? Możesz stracić na dynamice a licznik będzie troszkę przekłamywał.
  12. Odgrzewam trochę ale po dłuższym (około tygodnia) odpięciu akumulatora uruchomił mi się tryb awaryjny i trzeba było od nowa wpisywać wtryski w komputer.
  13. Mam złą wiadomość. Trzeba opuszczać całą kołyskę dlatego że jedna śruba (ta od przedniej tulei) jest tak zamontowana że nie ma innego wyjścia. Zbieżność i tak będziesz musiał zrobić. Co do producentów to wybierz tańszego między TRW a SWAGiem. Pozdrawiam
  14. Nie było mowy tutaj o ContiSportContact 2 tylko ContiPremiumContact 2 Nowe opony kolego zakłada się na tył autka.
×
×
  • Utwórz nowe...