Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

smeg

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    692
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

24 Super

Samochód

  • Auto
    Megane IphII kombi
  • Silnik
    1.6 16v k4m700
  • Przebieg (tys.km)
    180

Ostatnie wizyty

1360 wyświetleń profilu
  1. Teoretycznie tak, ale z francuskimi nic nie jest oczywiste. Gdybyś odkręcał tą puszkę , uważaj bo na dole są takie wciskane nakrętki i lubią się gubić.
  2. Od góry są dwie śrubki i wtedy można odchylić ale aby wyjąć całkowicie trzeba odkręcić przepustnicę i kolektor dolotowy
  3. W tym otworze , między filtrem a miejscem na przepustnicę powinna jeszcze być okrągła uszczelka.
  4. Pewnie zmęczony był, po rozkręceniu trzeba powierzchnię przylegania wyczyścić do metalu a pierścień najlepiej podgrzać.
  5. Na portalach części używanych, wykładzina wnętrza- stoper lub kołek mocujący, Megane 1 i Scenic 1 miały takie same elementy.
  6. Dopóki nie podłączysz drugiego silniczka lepiej nie rób noc z instalacją
  7. Pierwsze słyszę, aby w M I kombi nie dało się wymienić z tyłu samego łożyska ew. tarczy z łożyskiem
  8. http://www.spojler.pl/produkt/20219/renault-megane-1995-2002-renault-megane-coupe-phase-1---blenda-tylnej-szyby---rear-window-cover-tuning
  9. Ten silnik nie ma kopułki, pewnie cewki są wilgotne
  10. Części używane Kraków; Al. Powst. Sląskich, Koralowa ,Powiatowa.
  11. Wymiana tarcz, klocki, linka ręcznego- samodzielnie, u fachowca- diagnostyka silnika, wymiana sondy, adaptacja, serwis na ul.Kosocickiej- polecam. Auto jeżdziło dobrze, ale teraz jeszcze lepiej. Przegląd przeszedł śpiewająco, spaliny na poziomie nowego auta.
  12. Wymień uszczelki kolektora dolotowego, typowy objaw lewego powietrza.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!