Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

r00t7

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane I
  • Silnik
    1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    191300
  1. Witajcie! Pojawił mi się ostatnio dziwny problem z moją meganką 1,6 16V z 2001r. Otóż czasem po włączeniu biegu i dodaniu gazu, tracę moc pod pedałem i auto strasznie szarpie, mija 10 sekund i wszystko wraca do normy. Problem powtarza się co kilka- kilkanaście kilimetrów. Dziś dodatkowo przy samym domu włączyła mi się kontrolka układu oczyszczania spalin. Ktoś wie co może być przyczyną ? z góry dzięki za wszelkie sugestie!
  2. zgadza się mam jednokomorowe i H4, ale widzę różnicę w działaniu świateł, kiedyś świeciło się jaśniej przy włączonych drogowych
  3. Witajcie, szukałem sporo na forum, ale nie znalazłem. Mam dziwny problem ze światłami drogowymi, otóż kiedy przytrzymam włącznik pięknie oświetlają drogę, natomiast kiedy włączę je na stałe - światło jest jakieś dziwnie słabsze i gorzej oświetla drogę. Co może być przyczyną ?
  4. Uszkodzona była chłodnica jak się okazało. Uszczelka też, całość trochę wyniosła jednak. Okazało się że nie cieknie jak włączona jest klima - po prostu ciśnienie się wyrównywało. Po wyłączeniu klimy - sikało aż miło :)
  5. Dokładnie na tej dolnej. Mam nadzieję że to jednak o-ring. Trochę słabo by było jakby rozrząd i pompa poszły po 26 tys, a miały być na 90 tys minimum :/ Ale to ogółem dziwne, że wycieki nie są stałe i nie zależą od stylu jazdy, po prostu raz na jakiś czas cieknie.
  6. Witajcie ! MAm nietypowy problem, otóż wycieka mi płyn z układu chłodzenia, ale nie ciągle. Przeważnie jest tak: nalewam płynu, kilka dni jest spokój, następnie któregoś dnia po zaparkowaniu auta, widzę jak zaczyna pojawiać się plama (w okolicach prawego przedniego koła) a płyn zbiera się na obudowie silnika. W zbiorniczku natomiast płyn praktycznie znika. Rozrząd wraz pompą wody by wymieniany 26 tys kilometrów temu.
×
×
  • Utwórz nowe...