Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Michał80

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II Grandtour
  • Silnik
    M9R
  • Przebieg (tys.km)
    rośnie

Profil

  • Zainteresowania
    głównie motoryzacja wszelaka

Ostatnio na profilu byli

348 wyświetleń profilu
  1. Moje M9R tyle że w MII dostało bonusa +55KM i prawie 70NM, przy czym moment został obcięty ze względu na trwałość skrzyni i sprzęgła, więc chyba warto ...
  2. A nie ma twój egzemplarz czegoś wspólnego z wersją gordini? Kiedyś czytałem że wychodziły takie meganki, ale nie mogę tego teraz znaleźć. W każdym bądź razie tak wychodziło z fabryki.
  3. Ja mam Pipercrossa w dieslu. Różnicy w osiągach raczej nie odczułem, no chyba że psychiczną poprawę samopoczucia też bierzemy pod uwagę.
  4. Dobrze ci koledzy piszą, profil opony za niski. 7 calowa felga z et 45 schowa ci się całkiem w nadkolach. Ja mam zimówki 7,5 cala szerokie na et 35 i się chowają (szczególnie z tyłu), dopiero 8 cali z przodu na et 35 i 9 cali z tyłu też na et 35 zbliżają się do krawędzi nadkola, także błotniki mamy dosyć pojemne.
  5. Szerszen, nie miałeś problemów z urzędem celnym przy przesyłce? Też się zastanawiam nad tą opcją. Koszt z tego co patrzyłem w okolicach 600zł.
  6. Ja robiłem w M9R, jeżdżę już prawie 2,5 roku i szczerze powiem nie pamiętam już jak to było w serii. Pamiętam za to pierwszą przejażdżkę i banana na twarzy, który nie chciał zejść przez kolejne kilka dni. Czy warto? Dla mnie zdecydowanie tak!
  7. Wiadomo że cały przedni zderzak od GT byłby najlepszym rozwiązaniem, ale to już z lakierowaniem bym wyszedł około 1k pln, a to już sporo. Z tyłem raczej nie będę kombinować bo przeszczep pakietu gt to już by była większa rzeźba. Felgi to asa tak. Robią nawet lepszą robotę niż pakiet gt
  8. Ja swoje listwy nakleiłem, także żadnych dziur nie robiłem, ani nie wymieniałam błotników, czy progów.
  9. Podejdą, sedan i kombi mają o 6 cm większy rozstaw, ale pomiędzy 3, a 5D nie ma różnicy.
  10. Dziękuję wszystkim za wkład merytoryczny w temat Brakuje mi jeszcze jednego elementu pod zderzak, ale już nie mogłem się dłużej powstrzymać żeby nie założyć tego co mam na auto (jakby ktoś miał brakujący element od strony kierowcy to chętnie odkupię). Z bliska niestety trochę traci ze względu na średnią fachowość montera, ale robiłem taką operację sam i do tego po raz pierwszy (może kiedyś poprawie jak mnie najdzie wena). Dla zainteresowanych wyszło tak:
  11. Z tego co wiem to sedan ma ten sam rozstaw osi co kombi, czyli listwy boczne od hatcha GT będziesz miał 6cm za krótkie.
  12. Ja ostatnio trochę studiowałem internet i pod wpływem opinii użytkowników zakupiłem opony o zakup których nigdy bym się nie podejrzewał: Dębica Presto UHP2. Opony od wczoraj na aucie więc jeszcze nie mam o nich zdania, ale wstępnie wygląda że to ciekawa opcja. Wcześniej miałem Falken Ziex se914 i to była całkiem przyzwoita opona w niezłych pieniądzach.
  13. Lewel, IC jeszcze seryjne, ale szukam aktualnie czegosc wydajniejszego. Pomiarów nie weryfikowałem na innej hamowni, bo nie jestem księgowym zakochanym w cyferkach. To czy jest 10 koni w którąś strone to jest dla mnie wtórnik. Wrażenie z jazdy są nieporównywalne. W trakcie pomiaru przed autem ustawiona była duża dmuchawa, a na zewnątrz skwar niemiłosierny. Karolaa, gwarancja jest oczywiście na wykonaną usługę, czyli w moim przypadku program i egr. Na podzespoły nikt nie da gwarancji, bo tu wszystko zależy od tego jak się z autem obchodzisz. Jak się strzela ze sprzęgła, depta na zimnym silniku i nie studzi turbiny to i przy serii auto klęknie. U mnie moment został tak ustawiony że nie "bije” od 1600 obrotów, tylko łagodnie rośnie, właśnie ze względu na sprzęgło, półosie, itd. Moment został też ograniczony ze względów bezpieczeństwa do 390nm. Co do ICka, znalazłem że wymary seryjnego to 630x157x64, czy w takim razie podmiana na 700x180x65 to będzie odpowiedni kierunek? Na co ewentualnie patrzeć przy wyborze (poza ceną oczywiście). No i główna zagwostka: gdzie w krakowie\wieliczce to potem przeszczepić? Z tego co się zdąrzyłem zorientować to trzeba wykonać cały dolot, bo seryjny nie podejdzie. Z góry dzięki za pomoc Regulamin pkt. 5.6 -Prezes
  14. Cześć, Odgrzeję trochę zimnego kotleta, ponieważ temat zacisków "brembo" też mi ostatnio chodzi po głowie. U mnie różnica jest taka że w 2.0dci jest już rozstaw 5x108 tak jak w RS-kach, także zastanawiam się czy w takim wypadku będzie kwestia jedynie przełożenia zacisku i jarzma, czy jednak będą jakieś większe kombinacje.
×
×
  • Utwórz nowe...