Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

coupe

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane coupe 97r.
  • Silnik
    1.6 8v K7M
  • Przebieg (tys.km)
    300
  1. nie wymieniłem, jest jeszcze na gwarancji, nie powinien paść (musiał bym jechać na drugi koniec polski) nie problem wymienić pół samochodu bez przyczyny :)
  2. parownik rozkręciłem, wydaje się ok, membrany całe, nie zesztywniałe ani nic, beznadziejny przypadek :)
  3. niestety to nie kable ani świece wymieniłem już kable, świece, 2 cewki, filtry powietrza i gazu, silniczek krokowy, regulowałem zawory wg danych z książki, dolot jest szczelny strzela i gaśnie na benzynie jest ok, czasem tylko obroty wolno schodzą natomiast na gazie, jak jest zimny to obroty schodzą do około 500-600 i chodzi silnik, czasem strzela natomiast jak się rozgrzeje to od razu gaśnie, jak by odcinał zapłon, do tego dochodzą takie rzeczy jak: stoję na światłach obroty 500-600, tylko dotknę gazu, od razu strzał i gaśnie gaśnie przy zmianach biegów, bardzo szybko spadają obr
  4. czujnik można sprawdzić (dane z książki) miernikiem, między stykiem nr 2 i masą opór wynosi od 60 do 1250 omów, w zależności od temperatury wody, trzeba było sprawdzić na zimnym i gorącym, nawet nie trzeba go wykręcać, możesz także sprawdzić czy ogrzewanie działa, jak słabo grzeje to już wiesz, że jest zapowietrzony, mało tego można odkręcić korek od zbiorniczka (nie na gorącym) naciśnij energicznie gruby wąż od wody, jak widzisz bąbelki w zbiorniczku to też masz odp...
  5. Nie wiem czy ci to pomoże, u mnie kiedyś nie odpalał, nie dawał iskry, przekładałem silnik i coś takiego potem miałem, musiałem czymś zahaczyć czy ci się w ogóle kręci pompa paliwa?? czy ją słyszysz?? u mnie wyskakiwał przekaźnik na błędzie - który był dobry, problemem był kabelek zasilający pompę paliwa, nie podawał paliwa po prostu, na LPG też nie odpalał bo i tak zapłon ma z benzyny, poza tym jak wspomniałem nie było iskry możesz to sprawdzić, spinając na krótko ten przekaźnik - ale uważaj bo pompa wtedy w mnie chodziła cały czas, żeby nie spalić - ale iskry dalej nie miałem,
  6. tak się dorzucę jakie masz spalanie?? u mnie jak miałem dziurawy wężyk od map sensora to spalanie rosło drugie tyle, i dymił, i obroty też falowały, po wymianie na taki z OBI za 3zł jak ręką odjął, map sensor kupiłem używany kiedyś za 15zł na złomowisku, czy coś koło tego, ciekawostka od innego auta, ale numery się zgadzały, producent ten sam GM...
  7. Witam czy jest różnica między białą a czarną cewką?? chcę kupić a sprzedawcy na allegro często mają albo same czarne albo same białe megane 1.6 90KM K7M - cewki męskie - 97r. jakie cewki polecacie lub odradzacie (pytanie nie dotyczy sagema ;) ;) )
  8. Witam, od jakiegoś czasu mam problem z strzałami w filtr, czasem po dotknięciu gazu lekko, czasem jak depnę to z 2 razy strzeli, kable i świece wymieniłem, krokowy czyściłem, przepustnice też na benzynie jest ok, to głównie na gazie, gaśnie też na niskich obrotach na gazie, nigdy na benzynie, gaz regulowałem ale to nic nie daje, może być tylko gorzej teraz tak, sprawdziłem cewki - opór - mają na uzwojeniu (nie wiem czy wtórym czy pierwotnym)... w każdym razie na tych bolcach od kabli WN jak zimny to około 10,5 Koma, i na zimnym raczej nie strzela choć mu się zdarza na rozgrzanym m
  9. mam podobnie, strzały na gazie przy depnięciu na benzynie ok czyściłem już przepustnice i krokowy, niby ok, kable wymieniałem i świece parę miesięcy temu, powinno być ok teraz tak, sprawdziłem cewki - opór - mają na uzwojeniu (nie wiem czy wtórym czy pierwotnym)... wkażdym razie na tych bolcach od kabli WN jak zimny to około 10,5 Koma, i na zimnym raczej nie strzela choć mu się zdaża na rozgrzanym ma już 12,8 do 13,5 Koma - czy to już za dużo?? czy to normalnie tak ma? a na tych stykach trzech niżej od 0,5 oma do 3,5 oma cewki do wymiany?? mam sagema, jeszcze chyba oryginalne
  10. cześć, nie czytałem wszystkich odp. czytałem początkowe pytanie i widzę, że dalej problem to piszę, może pomogę, albo zaspamię ;) u mnie spalanie wzrastało tak drastycznie jak miałem nieszczelną rurkę od map sensoru i podobne objawy były
  11. Witam, mam taki problem: migają mi obydwa kierunkowskazy lewy i prawy niezależnie od tego czy włączę lewy czy prawy kierunek. Migają jak by były włączone awaryjne. Migają w dobrym tempie, znaczy nie szybko (jak by była przepalona żarówka czy coś). Odłączyłem włącznik awaryjnych i kable od przekaźnika oryginalnego który się znajduję w tej skrzynce z bezpiecznikami, podłączyłem uniwersalny przekaźnik i dalej to samo. tam we wtyczce do wajchy kierunkowskazów idzie wiele kabli, 3 z nich odpowiadają jak odkryłem za kierunki 2 idą z żarówek, lewy/prawy potem przez wajchę i dalej wychodzi 1
  12. dzięki, taki kupiłem, 40gr za sztukę, nie wiem czy i jak mogę zamknąć temat
  13. tak ph1 i ph2, nie mam starych a chce kupić na allegro, akurat te do 16v są tańsze, połączenie po zdjęciach niby to samo, ale właśnie pewności nie mam od strony parownika górny ma 17mm średnicy, dolny 8mm znaczy ten wlot do parownika ma tyle
  14. Witam, musze kupić przewód klimy takie pytanie czy przewód klimy idący od parownika do sprężarki, ten z przyłączem niskiego ciśnienia jest taki sam w megane I 1.6 8V jak w megane I 1.6 16V ?? czy są zamiennie?
  15. z tego co pamiętam, tam są 3 kabelki które dochodzą do czujnika, jak wymieniłeś czujnik to idź do elektryka niech ci te kable sprawdzi jeden z kabli ma być zasilany 12V, nie wiem który, zobacz czy którykolwiek ma, oprócz tego jest przetwornik prędkościomierza w tych zegarach w kokpicie, ale nie słyszałem, aby komuś to się zepsuło. sprawdź czy jest wtyczka w zegary dobrze wpięta.
×
×
  • Utwórz nowe...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!