Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

grzes70

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane l ph l
  • Silnik
    1400
  • Przebieg (tys.km)
    178000

Ostatnio na profilu byli

169 wyświetleń profilu
  1. grzes70

    Handlarze autami

    @konwil: naprawdę nie spotkałeś się nigdy z autem robionym typowo na handel? Mam kolegę,prowadzi warsztat blacharsko lakierniczy i "robi" też samochody dla handlarzy.Aby zarobić,musi na czymś przyciąć.Zdarza się odtłuszczanie solanką,naciąganie traktorem,progi z pianki,malowanie tak,aby tylko zamaskować rdzę.
  2. grzes70

    Handlarze autami

    Siłą rzeczy,klient będzie szukał samochodu w jak najlepszym stanie,za jak najmniejsze pieniądze.I nie ma w tym nic dziwnego.Czy jednak klient wymusza na handlarzu korektę licznika,dolewanie różnych specyfików do silnika?Lub to,że spawa się jedno auto z trzech czy czterech wraków? Musisz być w takim razie szczęściarzem,ślepcem lub idiotą-dwie ostatnie możliwości trzeba jednak wykluczyć.
  3. grzes70

    Handlarze autami

    Czujesz subtelną różnicę między fikcją filmową opartą na mniej lub bardziej prawdopodobnych zjawiskach,a opisem praktyk,z którymi spotkał się każdy próbujący kupić samochód?
  4. grzes70

    Handlarze autami

    Dla mnie jest sprawą drugorzędną,czy łysy Pan z brodą był handlarzem. W filmie zasygnalizowano większość z praktyk "handlowych" stosowanych w celu sprzedania z zyskiem auta,które powinno trafić na złom.Z niektórymi spotkałem się osobiście szukając samochodu dla siebie lub znajomych,o innych opowiedzieli mi ludzie,którym mogę bez zastrzeżeń uwierzyć. Nie zgodzę się tylko z tezą,że to my,klienci,odpowiadamy za taki stan rzeczy.
  5. 1. Tak,dla większości warsztatów pora roku nie ma znaczenia. 2. Zależy od jakości reperaturki,staranności blacharza,użytych materiałów i technologii.
  6. grzes70

    Trójka dzieci w aucie.

    Nie powiedziałem,że nie chcę vana. Chcąc poznać opinię innych (po to w końcu jest forum),celowo nie podałem moich preferencji co do pojazdu.
  7. grzes70

    Trójka dzieci w aucie.

    Przyjmijmy,że będę miał na ten zakup 10000zł.
  8. Za kilka miesięcy, z racji powiększenie się rodziny, będę zmuszony do przewozu trójki małych dzieci. Konfiguracja na początku- nosidełko plus dwa foteliki;potem trzy foteliki. Do tego zakładam dwie dorosłe osoby na pokładzie. Proszę o propozycje aut wystarczająco pojemnych,jak również porady od osób które miały przyjemność jeżdżenia z trójką pociech.
  9. grzes70

    Megane I phI gasnacy silnik na wolnych obrotach

    Sprawdziłem szczelność uszczelek kolektora dolotowego plakiem (z dorobionym dłuższym wężykiem)-brak reakcji,tak że temat lewego powietrza na razie zostawiam. Andrzeju,jeśli masz coś konstruktywnego do powiedzenia,bardzo chętnie poczytam.Jednak pisanie w formie którą aktualnie preferujesz,powoduje,że czytający bierze Cię w najlepszym wypadku za trola. Owszem,zdarza się,że auto pracuje na obu paliwach równocześnie.Jednak wtedy objawy będą inne.
  10. grzes70

    Megane I phI gasnacy silnik na wolnych obrotach

    Ja też się podepnę. Meganka 1.4 8v,benzyna+gaz,wersja z klimą.Świece praktycznie nowe,przewody zapłonowe nie mają roku,palec i kopułka mają delikatne nadpalenia-ale bez tragedii. Zmieniłem kompletny rozrząd,ustawiłem przy okazji zawory.Po odpaleniu,na zimnym silniku jest dość dobrze,jedynie może trochę "osłabł"-mam wrażenie,że trzeba dać trochę więcej gazu by ruszyć.Poza tym silnik pracuje równo,trzyma obroty,odpala bez problemu. Problem zaczyna się po rozgrzaniu silnika,praktycznie każde wciśnięcie sprzęgła (jeśli nie trzymam gazu) powoduje gaśnięcie silnika.Dzieje się tak na obu paliwach.Obroty spadają bardzo gwałtownie,nie ma nawet delikatnego zatrzymania w zakresie 1000-0 rpm. Rozrząd ustawiony na pewno na znaki.
  11. grzes70

    Transport dziecka autystycznego.

    Nie zawsze można zapewnić obecność dodatkowej opieki na czas jazdy.Nie chodzi też by dziecko na siłę krępować,na drodze zdarzają się różne sytuacje i lepiej aby było zapięte.
  12. Znajomi mają głęboko autystyczne dziecko.Dość często zachodzi potrzeba przewiezienia pociechy autem i tu zaczyna się problem. Dzieciak nie usiedzi w miejscu,wychodzi z pasów. Padł pomysł,aby zamontować 5 punktowe pasy. Ktoś ma jakieś doświadczenia w tym kierunku,czy to się w ogóle sprawdzi? Ewentualnie możecie warsztat w okolicach Piły który podejmie się takiego zadania? Bo przy okazji przeróbki auto musi stracić jak najmniej ze swojej funkcjonalności.
  13. Poszukaj na forum starszej siostry Meganki,do Reno 19 ludzie montowali takie patenty.
  14. Punkty gdzie było mierzone napięcie?
×